Επίσκεψη στο κέντρο υγείας Άνω Καλεντίνης

  Στις 30 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στο κέντρο υγείας Άνω Καλεντίνης στην οποία συμμετείχαν το Δημοτικό σχολείοκαι Νηπιαγωγείο Μεσόπυργου,
το Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Πλατάνου Αστροχωρίου καθώς και το Δημοτικό σχολείο Μηλεών (Πηγές). Εκεί, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στον χώρο,
να έρθουν σε επαφή και να μιλήσουν με τους/τις γιατρούς για οποιαδήποτε απορία είχαν καθώς και να εξεταστούν από τον οδοντίατρο και παθολόγο του κέντρου. Η εκδρομή
ολοκληρώθηκε με την ομιλία της γιατρού και διοικήτριας, κα. Καραστεργίου Ευτυχίας, η οποία μας ενημέρωσε για τους κανόνες υγιεινής και τα μέτρα πρόληψης που χρειάζεται
να τηρούμε.

 Τους ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία!
.386814025 367272649290187 4298467164428059174 n 403398512 1002620844134357 8203857930774661915 n 403415619 140967112443979 8422479041228386038 n

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου.

  Στα πλαίσια του εορτασμού της εθνικής επετείου του «ΟΧΙ», το δημοτικό σχολείο Μεσόπυργου σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Μεσόπυργου
πραγματοποίησαν σχολική εορτή στην οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές οι οποίοι μαζί με τους εκπαιδευτικούς διακόσμησαν την αίθουσα με
αφίσες και ζωγραφιές. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βίντεο με αποσπάσματα του ελληνο-ιταλικού πολέμου, να απαγγείλουν
ποιήματα προς τιμήν των ανθρώπων που αγωνίστηκαν για την πατρίδα καθώς και να τραγουδήσουν τραγούδια του «ΟΧΙ».     
    

γιορτη 28η

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΠΛΑΤΑΝΟΥ ΑΣΤΡΟΧΩΡΙΟΥ

 Στις 24 Οκτωβρίου, το δημοτικό σχολείο Μεσόπυργου, το νηπιαγωγείο Μεσόπυργου, το δημοτικό σχολείο Πλατάνου Αστροχωρίου, το νηπιαγωγείο Πλατάνου Αστροχωρίου καθώς και το Δημοτικό σχολείο Μηλεών (Πηγές) πραγματοποίησαν επίσκεψη στο πυροσβεστικό κλιμάκιο Αστροχωρίου. Εκεί, οι πυροσβέστες εξήγησαν λεπτομερώς στα παιδία αλλά και στους εκπαιδευτικούς τι θα ήταν καλό να κάνουν σε περίπτωση φωτιάς και σεισμού καθώς και τα μέτρα πρόληψης απο πιθανά ατυχήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα σχολεία βρίσκονται σε δασικές περιοχές οπότε η πρόληψη σε μικρή ηλικία είναι αρκετά σημαντική. Έπειτα, είχαν την ευκαιρία να μάθουν πως λειτουργεί ο πυροσβεστήρας, να δουν το εσωτερικό ενός πυροσβεστικού οχήματος και να ρίξουν νερό με την μάνικα. Καθ’ όλη την διάρκεια της επίσκεψης μας υπήρχε συζήτηση στην οποία οι μαθητές εξέφρασαν τις απορίες τους.
  Ένα θερμό ευχαριστώ στους πυροσβέστες του συγκεκριμένου κλιμακίου που με μεγάλη χαρά μας ξενάγησαν στον χώρο.         

πυροσβεστικη       πυρ

Η κίνηση δίνει ζωή!

Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023, το Δημοτικό σχολείο Μεσόπυργου καθώς και το Νηπιαγωγείο Μεσόπυργου φιλοξενήθηκε στο Δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο Πλατάνου Αστροχωρίου και μαζί με το Δημοτικό σχολείο Μηλεών (Πηγές) γιόρτασαν την 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Στον προαύλιο χώρο, δάσκαλοι και μαθητές συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες καθώς και σε ομαδικά παιχνίδια. Τέλος, τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια θεματική αφίσα στην οποία εξέφρασαν μέσω της ζωγραφικής τι σημαίνει για αυτούς η φράση “Η κίνηση δίνει ζωή”. Σημαντική συμβολή σε αυτή την συνάντηση διαδραμάτισαν όλοι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι συντόνισαν τις δραστηριότητες.

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)



Λήψη αρχείου

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

 

Με αφορμή το ποίημα της Β’ δημοτικού “Το ποταμάκι” μιλήσαμε στην τάξη για την συμβολή του νερού στον πλανήτη μας.

Στην συνέχεια, ακούσαμε το ποίημα μελοποιημένο και εργαστήκαμε ομαδικά για να φτιάξουμε τον κύκλο του νερού.

586  7

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΡΗΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ

Στις 10 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στο δημοτικο σχολείο της Καλεντίνης. Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εκδήλωση αστρονομίας στο φορητό ψηφιακό πλανητάριο και να παρατηρήσουν τον Ήλιο μέσα από ένα τηλεσκόπιο.

Ο ενθουσιασμός και η χαρά μας ήταν μεγάλη!

4

Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Κυκλοφοριακή αγωγή Δεξιότητες

  • Εκμάθηση σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Αναγνώριση σημάτων και πινακίδων οδικής κυκλοφορίας (βιωματικός περίπατος στο χωριό)
  • Κατασκευή πινακίδων
  • Διοργάνωση πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο
    1 2 3

Περίπατος στη φύση

Το γιοφύρι στο ποτάμι

Εργαστήρια Δεξιοτήτων ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον «Την ενέργειά μου πίσω, παρακαλώ!». 
Υποθεματική: «Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση»
Σήμερα περπατήσαμε με τις μαθήτριες και τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου στη φύση. Απολαύσαμε τον ήλιο, παίξαμε στην εξοχή και γνωρίσαμε από κοντά τα διάφορα στοιχεία της φύσης, όπως κλαδιά δέντρων, φύλλα, πέτρες. Επίσης, συζητήσαμε την αξία του κύκλου του νερού στο περιβάλλον και στη ζωή μας. Μέσα από το βιωματικό αυτό πρόγραμμα τα παιδιά γνωρίζουν τη σημασία της αύξησης του μεριδίου των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο παγκόσμιο ενεργειακό μίγμα, καθώς επίσης και ευαισθητοποιούνται σε θέματα που αφορούν τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής, την προσαρμογή, τη μείωση των επιπτώσεων και την έγκαιρη προειδοποίηση. Επιπλέον, κατανοούν την έννοια της ενέργειας και τις μορφές της, υπολογίζουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα και αναπτύσσουν την «ενεργειακή» και «περιβαλλοντική» τους συνείδηση. Συνδέεται με τον Παγκόσμιο Στόχο 7 της Βιώσιμης Ανάπτυξης & με περιβαλλοντικά θέματα που προκύπτουν από την Agenda 2030 μέσω της πλατφόρμας http://www.inactionforabetterworld.com που κάνει χρήση διεθνών εκπαιδευτικών υλικών που διατίθενται στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα μέσω των διεθνών συνεργασιών του QualityNet.
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου:
Α) Δεξιότητες 21ου αιώνα (4 cs)
Δημιουργικότητα, Κριτική σκέψη, Συνεργασία
Β) Δεξιότητες Ζωής
Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και Ευαισθησία, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα
Γ) Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων (media)
Ψηφιακός γραμματισμός
Δ) Δεξιότητες του νου
Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Στρατηγική σκέψη
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (έως 2 εργαστήρια ανά ηλικιακό επίπεδο, 4 ώρες συνολικά ανά επίπεδο).
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος–Ιανουάριος

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 316705186 1864125427270947 6255626946469005391 n 1 316761745 1350349545790019 70054721846592359 n 1 316774643 448322294163335 6921277455735907887 n 1 316837889 835044927825194 4948128984977319552 n 1 317130983 996551047968842 53632362826177122 n 1 317798426 1283157739129648 7177732638601454511 n 1 317953382 857246352182882 8853028679664940700 n 1 318352027 731681997798928 2242634466020437844 n 1 318700088 873474177119361 6053643073703242412 n 1