ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ- ΠΡΟΛΗΨΗ “Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ”

Η τάξης μας –Όλοι/ες μοναδικοί/ές και όλοι/ες πολύτιμοι/ες

 

Αρχικά ακούσαμε με τους μαθητές διάφορες μουσικές συνθέσεις και εν συνεχεία οι μαθητές ζωγράφισαν σε χαρτί το συναίσθημα που τους προκάλεσε η κάθε μελωδία. Άλλοι πάλι μαθητές μεταμορφώθηκαν σε αγαλματάκια, δείχνοντας με τη στάση τους το συναίσθημα που τους προκάλεσε η κάθε μελωδία

1641385323974 1641385324011 1641385324002 1641385323993 1641385324028 1641385324020   image

 

Έπειτα καθίσαμε σε κύκλο και ακούσαμε μια συμφωνική ορχήστρα. Οι μαθητές εξέφρασαν τα συναισθήματά τους με όποιο τρόπο επιθυμούν (κίνηση, λέξεις, χρώμα). Τέλος ακολούθησε συζήτηση για το βίντεο που παρακολουθήσαμε.

 

1641384932996 116413849329801641384933012 1641384933003

 

Οι μαθητές/τριες φέρνουν στην τάξη κάτι που θέλουν να μοιραστούν με την ομάδα τους (π.χ. ένα αγαπημένο τους παιχνίδι ή κάποιο άλλο αντικείμενο που έχει ιδιαίτερη σημασία για εκείνα). Αφού καθίσαμε σε κύκλο και παρουσιάσαμε τον εαυτό μας μέσα από αυτά τα αντικείμενα, ο/η κάθε μαθητής/τρια γράφει ή/και ζωγραφίζει τη δική του ιστορία που τον συνδέει με το συγκεκριμένο αντικείμενο.

16414815502031641481624343

 

 

 

 

 

 

Τις ιστορίες των παιδιών τις κάνουμε ψηφιακό βιβλίο «Όλοι/ες μοναδικοί/ές και όλοι/ες πολύτιμοι/ες», αξιοποιώντας σχετικά ψηφιακά εργαλεία.

 

https://blogs.sch.gr/dimespir/files/2022/01/Όλοι-μοναδικοί-και-όλοι-πολύτιμοι.pdf