Το σχολείο μας εντάχθηκε στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο Δράσης με τίτλο: “Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης” με το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Νερό και κλίμα, η δύναμη της φύσης στα χέρια μας». Η Ομάδα εκπαιδευτικών: Μανιώτη Μόρφω, Γκούρλας Κωνσταντίνος, Καλοστύπη Κυριακή.
Το Εθνικό Δίκτυο ιδρύθηκε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την Απόφαση Φ7/ΕΠ/16776/57195/Δ7/24-05-2023 του ΥΠΑΙΘ. Ο σκοπός είναι να λειτουργήσει ως πεδίο συνάντησης και διαλόγου μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας με κεντρικό άξονα την αξιοποίηση της περιβαλλοντικής Ατζέντας του Οικουμενικού Πατριαρχείου και των 17 Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης της UNESCO (Ατζέντα 2030).
Με την ένταξη αυτή, δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουμε στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Δικτύου το οποίο θα διεξαχθεί στις 26-30 Μαρτίου 2025 στην Κωνσταντινούπολη στο Ζωγράφειο Λύκειο.




















































