“Πίσω στα θρανία!!!!”

Σεπ 201611
back-to-schoo 2l

Οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν….

Παιδιά ανοίξτε βαλίτσες…

κρύψτε τα καλοκαιρινά σας ρούχα…

το θαλάσσιο εξοπλισμό σας… (μπρατσάκια, κουβαδάκια, στρώματακ.α.)

και πάρτε τα σακίδια στην πλάτη!

Γεμίστε τα με δύναμη, πολλή διάθεση, χαρά, υπομονή, τρέλα και ο,τι άλλο θέλετε και πάτε πίσω στο θρανία!!!!

Ραντεβού και φέτος στο σχολείο μας!!!

Καλή σχολική χρονιάααααα!!!!

kidsandlice

 

 

 

 

 

 

 

Καλό καλοκαίριιιιιιι!!!

Ιούν 201614
Kalokairi

Και κάπου εδώ έφτασε στο τέλος της η φετινή σχολική χρονιά!!!

Ελπίζουμε να απολαύσατε, όσο κι εμείς αυτή την όμορφη διαδρομή μας…

μια διαδρομή…  πλούσια σε συναισθήματα, επικοινωνία, δράσεις και έντονες στιγμές που μόνο θετικές αντιδράσεις και κριτικές μπορούν να προκαλέσουν και μόνο όμορφα αναμνηστικά μπορούν να τα θυμίζουν…

Μικροί – μεγάλοι σας ευχόμαστε Καλό καλοκαίρι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη….

Μαυρισμένοι, ανανεωμένοι, χαμογελαστοί,  πανέτοιμοι για νέες δράσεις…

Καλό μας καλοκαίρι λοιπόν!!!!

20160614_085312           20160609_113752

 

“Αναζητώντας την ισοτιμία, διεκδικώντας τη συμμετοχή στο Γκάζι όλοι μαζί”

Ιούν 20169

 

 

 

 

 

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του σχολείου αποφάσισε και συμμετείχε στο 1ο  Φεστιβάλ Φορέων Ειδικής Αγωγής, που έγινε στην Αθήνα, στις 5-6 Ιουνίου, στο Γκάζι, με περίπτερο όπου εκτέθηκε μέρος των έργων των παιδιών απ’ όλη τη σχολική χρονιά.

Το Φεστιβάλ αποτέλεσε ένα γεγονός, με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει την κοινή γνώμη στο μεγάλο ζήτημα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της ισότιμης αντιμετώπισης  των παιδιών και γενικότερα των παιδιών με αναπηρία.Εργαστήκαμε συλλογικά η διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό από τη πρώτη στιγμή της γέννησης αυτής της ιδέας και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε όλους!!

 

20160605_093200   13346803_777237265710118_4180790378389547413_n

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ” ΣΦΙΓΓΑ 2015”

Ιούν 20169

    ”ΚΑΔΜΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΕΥΡΩΠΗ.ΕΥΡΩΠΗ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΔΜΟ.”

Το έργο ΣΦΙΓΓΑ 2015 αποτελεί μια φιλόδοξη καλλιτεχνική πρόταση θεμελίωσης μιας νέας πόλης, που επιχειρείται με την αλλαγή του συναισθηματικού χάρτη των κατοίκων της πόλης, μέσα από την κάθετη βουτιά στον τόπο και τον χρόνο, για την ανεύρεση του πολιτιστικού αποθέματος, που θα γίνει αφετηρία δημιουργίας μιας νέας ταυτότητας.
Η ΣΦΙΓΓΑ 2015 είναι ένα καλλιτεχνικό project στον αστικό και κοινωνικό χώρο μιας πόλης, όπου καλλιτέχνες διαφορετικών ειδικοτήτων απ’ όλο τον κόσμο, συγγραφείς επιστήμονες και κοινό δημιουργούν, αλληλεπιδρώντας με τα μνημονικά στοιχεία της πόλης, προτείνοντας λύσεις για την «ίδρυση της πόλης του μέλλοντος», δηλαδή του χώρου που θέλουμε να ζούμε. Τα έργα-προτάσεις επιχειρούν να ανατρέψουν την ακινησία, τον εφησυχασμό και την αδράνεια που επιφέρουν σήψη στο παρόν, να ενώσουν τις δράσεις των ανήσυχων πολιτών και να επιφέρουν μέσω διαφόρων αλληλεπιδράσεων την αλλαγή στο μέλλον της πόλης σε αρμονία με την ιδιαίτερη τοπολογία της Θήβας.

Στο βιοκλιματικό πάρκο Χρυσορρόα Θηβας ενεπλάκησαν μαθητές και εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ώστε να δημιουργήσουν με … πρόσχημα τον μύθο  δράσεις εικαστικών, αρχιτεκτονικής, θεάτρου, λογοτεχνίας, μουσικής, video art, urban art και ψηφιακής τεχνολογίας

 

                                                    ΚΑΔΜΟΣ: Ο μυθικός ήρωας της Θήβας

Ο Κάδμος ήταν γιος του βασιλιά της Φοινίκης Αγήνορα και της Τηλέφασσας. Αδέλφια είχε το Φοίνικα, τον Κίλικα και την Ευρώπη. Ο Ηρόδοτος υποστηρίζει ότι ο Κάδμος έφερε στην Ελλάδα τα φοινικικά (ή Κάδμεια ) γράμματα.
Μια μέρα ο Δίας είδε την Ευρώπη να μαζεύει λουλούδια σε ένα λιβάδι δίπλα στη θάλασσα και την ερωτεύτηκε. Μεταμορφώθηκε σε έναν μεγαλοπρεπή ταύρο που κάλπαζε μες στο λιβάδι. Το κορίτσι θαύμασε την ομορφιά του που ήταν λευκός σαν το χιόνι ενώ τα κέρατά του γυάλιζαν κάτω από το λαμπερό ήλιο. Ο ταύρος ήταν τόσο ήρεμος που η Ευρώπη τον χάιδεψε με το χέρι της. Ήταν τόσο φιλικό και όμορφο ζώο που τόλμησε και ανέβηκε στη ράχη του. Εκείνος, ξαφνικά, τινάχτηκε, βούτηξε στη θάλασσα και κολύμπησε μέχρι την Κρήτη με την Ευρώπη να μη μπορεί να αντιδράσει.
Ο Κάδμος άρχισε να ψάχνει για την αδελφή του. Όταν έφτασε στο Μαντείο των Δελφών η Πυθία του είπε να σταματήσει το ψάξιμο επειδή η μοίρα της ήταν να ζήσει στην Κρήτη. Τον συμβούλεψε να ακολουθήσει μια αγελάδα που απομακρύνθηκε από το κοπάδι της. Στο μέρος που θα γονάτιζε η αγελάδα, αυτός όφειλε να ιδρύσει μια πόλη. Έτσι ο Κάδμος ίδρυσε τη Θήβα, που η ακρόπολή της ονομάστηκε, Καδμεία.
Έπειτα σκότωσε ένα δράκοντα, που φύλαγε μια πηγή του Άρη και κατέστρεφε τα περίχωρα της πόλης. Ύστερα, με τη συμβουλή της Αθηνάς, έσπειρε τα δόντια του δράκοντα και απ” αυτά φύτρωσαν οπλισμένοι άντρες που ονομάστηκαν Σπαρτοί. Αυτοί όμως σκοτώθηκαν μεταξύ τους εκτός από πέντε, και αυτοί ακριβώς υπήρξαν οι πρόγονοι των Θηβαίων.
Ο Κάδμος όμως έπρεπε να εξαγνιστεί από το φόνο και έτσι υπηρέτησε οχτώ χρόνια τον Άρη. Σαν ανταμοιβή ο θεός του έδωσε για γυναίκα του την κόρη του Αρμονία. Ο γάμος τους θεωρήθηκε από τα πιο λαμπρά γεγονότα της εποχής. Ο Κάδμος δώρισε στη γυναίκα του ένα περίφημο περιδέραιο, γνωστό στη Μυθολογία σαν το περιδέραιο της Αρμονίας. Ήταν ένα από τα έργα του Ηφαίστου. Της χάρισε κι έναν θαυμάσιο πέπλο, που ήταν φτιαγμένος από τα χέρια της Αθηνάς.
Το ζευγάρι έζησε και βασίλευσε στη Θήβα και η βασιλεία του ήταν πολύχρονη κι ευτυχισμένη.

20160608_151844 20160608_151855 20160608_151905 20160608_151908 20160608_151923 20160608_151930 20160608_151936 20160608_151947 20160608_162409 20160608_162417 20160608_174500 20160608_174508 20160608_174533 20160608_174820

Εκδρομή στις Αλυκές Χαλκίδας

Ιούν 20162

Καλοκαίρι χωρίς θάλασσα δε γίνεται!!

Επισκεφτήκαμε, λοιπόν, την παραλία στις Αλυκές Χαλκίδας.

Περπατήσαμε στην άμμο, μαζέψαμε ήλιο και χαρήκαμε το τοπίο!

Τέλος, θαυμάσαμε τον υδροβιότοπο της Χαλκίδας και μιλήσαμε για την προσφορά του στο οικοσύστημα.

20160602_111309 20160602_111332 20160602_121336

 

 

 

 

UNICEF: «Παιδιά Πρόσφυγες, Παιδιά Μετανάστες, μα πάνω απ’ όλα Παιδιά»

Μάι 201623

Ύστερα από πρόταση της Unicef, συμμετέχουμε ξανά στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα των παιδιών-προσφύγων. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που προωθεί τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Οι μαθητές με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τις απόψεις τους και τα συναισθήματά τους σχετικά με τα δικαιώματά τους. Ένα πρόγραμμα που τους βοηθάει να αναγνωρίσουν την αξία της συνεργασίας και της αρμονικής λειτουργίας μέσα στην ομάδα, του σεβασμού προς τον άλλον, τον πρόσφυγα, το μετανάστη, το διαφορετικό.

Με αφορμή την ιδέα “Ελλάδα,  μια ζεστή φωλιά για όλα τα παιδιά” , κατασκευάσαμε μια μακέτα που απεικονίζει την Ελλάδα σαν μια ζεστή φωλιά, έτοιμη να φιλοξενήσει όλα τα παιδιά-πρόσφυγες από όλες τις χώρες.Επίσης, δημιουργήσαμε μια κατασκευή,  όπου διαφαίνεται το σύνθημα της ειρήνης πάνω σε μια υδρόγειο.

20160526_113324

20160527_092303

 

“Οι μάγοι του Ειδικού Σχολείου”

Μάι 201620

Σήμερα στο σχολείο μας….. μας μάγεψαν!!!!!!

Ο Μάγος του ΟΖ και η φίλη του μας έδειξαν τα μαγικά τους κόλπα και μας μεταμόρφωσαν σε μικρούς μάγους!!!

Διασκεδάσαμε μαζί τους και “κλέψαμε” την τέχνη τους.

Φυσικά και τα καταφέραμε…

Η ανταμοιβή μας …… Σοκoφρέτες ΙΟΝ.

20160520_084416 20160520_085038_001 20160520_085223

20160520_085936 20160520_090402

“Απόδραση στη Λίμνη Μουσών”

Μάι 201619

Σήμερα Πέμπτη αποφασίσαμε να αποδράσουμε!

Να αφήσουμε τις τσάντες μας, τα βιβλία μας, τα γράμματα και τους αριθμούς και να απολαύσουμε τη φύση.

Θέλαμε Λίμνες, ψαράκια, γρασίδι, άλογα… και τα βρήκαμε στη Λίμνη Μουσών στην Άσκρη.

Περάσαμε τέλεια παίζοντας ευχάριστα παιχνίδια!!!

20160519_094321 20160519_094330 20160519_094349 20160519_094354

 

“Μαγειρεύουμε σαλάτα…”

Μάι 201618

Σήμερα το μενού έχει σαλάτα!!!

Υγιεινή, θρεπτική, νόστιμη και …χρωματιστή!!!

Η σαλάτα δεν πρέπει να λείπει ποτέ από το καθημερινό μας τραπέζι…

Γι αυτό είναι καλό να ξέρουμε να τη φτιάχνουμε και  φυσικά…. να τη γευόμαστε!!!!

20160518_095701 20160518_095704 20160518_100755 20160518_100811

«Ο Παντεσπάνιους κι εγώ – Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη»

Μάι 201618

Μια φιλόδοξη και συνάμα καινοτόμα πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τον Διαβήτη Τύπου 1 στο σχολικό περιβάλλον, ανέπτυξε η φαρμακευτική εταιρία Sanofi Ελλάδας,η οποία φέρει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τον Διαβήτη. Συγκεκριμένα, ο γνωστός συγγραφέας Φίλιππος Μανδηλαράς συνέγραψε το λογοτεχνικό βιβλίο «Ο Παντεσπάνιους κι εγώ – Το ημερολόγιο ενός παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη»

Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να είναι ενημερωμένοι για τον διαβήτη τύπου 1, καθώς, παράλληλα με την οικογένεια, καλούνται να παίξουν έναν πολύ ουσιαστικό ρόλο στην καθημερινότητα των παιδιών που ζουν με διαβήτη.

Σήμερα, λοιπόν, με τη σειρά μας ενημερώσαμε τους μαθητές μας για το σακχαρώδη διαβήτη, μέσα από παιχνίδια και δράσεις, με στόχο την πληροφόρηση, την έγκαιρη πρόληψη και την αντιμετώπιση.

20160518_095651 20160518_095655 20160518_095728

20160518_095739

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων