ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Τα γενέθλια του μαθητή μας, Παναγιώτη, γιορτάσαμε με μια τούρτα “υπερπαραγωγή”, που έφεραν στο σχολείο οι γονείς του. Αφού τραγουδήσαμε όλοι μαζί και ο Παναγιώτης έσβησε τα κεράκια του, περνούσε το κάθε παιδί να ευχηθεί στον εορτάζοντα και να παραλάβει τα δωράκια που είχε ετοιμάσει γι’ αυτούς. Τέλος, καθίσαμε στα τραπέζια και όλοι μαζί απολαύσαμε τις νόστιμες λιχουδιές!

