Αρχείο ημέρας 23 Νοεμβρίου 2022
ΕΠΕΤΕΙΟΣ 17ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973
Με αφορμή την “μαύρη επέτειο” της 17ης Νοέμβρη εξιστορήθηκαν στους μαθητές τα γεγονότα της 17ης Νορμβρίου 1973 στο πολυτεχνείο. Αναδείχθηκαν οι αξίες της δημοκρατίας και της ελεύθερης έκφρασης και η συμβολή τους στην ποιότητα ζωης των πολιτών, με εύληπτο και παραστατικό τρόπο. Οι μαθητές τραγούδησαν επετειακά τραγούδια, έγινε βιωματική διαμαρτυρία με κεντρικό σύνθημα ” ψωμι- παιδεία – ελευθερία” και στο τέλος φιλοτέχνησαν ομαδικά ένα κολάζ σχετικό με την επέτειο.







