ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 18ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ.

«ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ».

 Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019 στα πλαίσια της ημέρας ατόμων με αναπηρία πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του 18ου Δημοτικού σχολείου Λάρισας της στ’  τάξης συνοδευόμενοι οι μαθητές από την διευθύντρια του σχολείου κ. Αλεξούλη Ελένη, τον υπο/ντή  κ. Σπανό Γεώργιο τους δασκάλους: 1.κ.Χατζούλη Βασιλική, 2. κ. Παπακωνσταντίνου Μαρία, 3. κ. Φουρκιώτη 4. τον κ .Λαδόπουλο Αλέξανδρο και τη  μουσικό κ. Τσακπίνογλου Ευτέρπη.

Οι διευθυντές κ. Θεοχάρης Νίκος εξήγησε στους μαθητές με απλά λόγια τι σημαίνει να είσαι «διαφορετικός» και πως μπορούμε να βοηθήσουμε μικροί και μεγάλοι στην ευαισθητοποίηση της διαφορετικότητας. (όλοι είμαστε διαφορετικοί …άλλοι χαμογελαστοί άλλοι σοβαροί όλοι έχουμε όμως τα ίδια συναισθήματα και την ανάγκη μιας μεγάλης αγκαλιάς).

Στη συνέχεια η μαθητική χορωδία του 18ου δημοτικού μας παρουσίασαν τραγούδια σχετικά με μηνύματα για την εν λόγω ημέρα (3 Δεκέμβρη) αλλά και λόγω των ημερών Χριστουγεννιάτικα κάλαντα.

Οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό δρώμενο σχετικό με την αναπηρία με αισιόδοξο μήνυμα ότι με την βοήθεια μας μπορούμε να πετύχουμε το «ακατόρθωτο»

Οι μαθητές πρόσφεραν χριστουγεννιάτικα αναμνηστικά στο σχολείο που τα έφτιαξαν  μαζί με τους μαθητές μας. Τους ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και την αγάπη που έδειξαν στο χώρο μας.

Στους μαθητές του 18ου δημοτικού παρουσιάστηκε τρόπος εκμάθησης Braille για τυφλούς και οι λέξεις ΑΓΑΠΗ & ΦΙΛΙΑ στη νοηματική. Όλα έγιναν σε ένα κλίμα χαρούμενο με πολύ μουσική,  διάθεση προσφοράς και αγάπης.

Φεύγοντας οι μαθητές κεράστηκαν μικρά γλυκίσματα αντάλλαξαν αγκαλιές με τους μαθητές μας.

Έτσι η εκδήλωση έκλεισε με μια ‘’μεγάλη αγκαλιά’’ που χωράει όλους μας, επειδή όλοι είμαστε διαφορετικοί, αλλά ίσοι και σε όλους αρέσει και χρειαζόμαστε ένα χαμόγελο  και μια αγκαλιά.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση