Στο σχολείο μας, τη φετινή σχολική χρονιά, θα πραγματοποιηθεί Ομάδα Γονέων με συχνότητα μία φορά τον μήνα, ημέρα Πέμπτη και ώρες 8:30-10:00.
Κύριος σκοπός της Ομάδας Γονέων είναι η πρόληψη της ψυχικής υγείας των παιδιών, καθώς και η στήριξη των γονέων, ώστε να ανταποκριθούν με επιτυχία στον σύγχρονο και σύνθετο ρόλο τους.
Στόχοι της ομάδας είναι:
- Να ενημερωθούν οι γονείς σε θέματα που αφορούν την αναπτυξιακή πορεία και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.
- Να ανταλλάξουν τις απόψεις, τις εμπειρίες, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους με τους άλλους γονείς.
- Να λάβουν συμβουλευτική στήριξη και καθοδήγηση σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.
Η πρώτη συνάντηση της ομάδας γονέων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2/12/2021 στον χώρο του σχολείου στις 8:30.
Θα ακολουθήσει ενημέρωση για τις ημερομηνίες των επόμενων συναντήσεων.
Υπεύθυνες δράσης: Μπριντάκη Παρασκευή – ψυχολόγος
Λυμπεροπούλου Χαρίκλεια – ψυχολόγος