Ομάδα Γονέων

Στο σχολείο μας, τη φετινή σχολική χρονιά, θα πραγματοποιηθεί Ομάδα Γονέων με συχνότητα μία φορά τον μήνα, ημέρα Πέμπτη και ώρες 8:30-10:00.

Κύριος σκοπός της Ομάδας Γονέων είναι η πρόληψη της ψυχικής υγείας των παιδιών, καθώς και η στήριξη των γονέων, ώστε να ανταποκριθούν με επιτυχία στον σύγχρονο και σύνθετο ρόλο τους.

Στόχοι της ομάδας είναι:

  • Να ενημερωθούν οι γονείς σε θέματα που αφορούν την αναπτυξιακή πορεία και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.
  • Να ανταλλάξουν τις απόψεις, τις εμπειρίες, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους με τους άλλους γονείς.
  • Να λάβουν συμβουλευτική στήριξη και καθοδήγηση σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.

Η πρώτη συνάντηση της ομάδας γονέων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2/12/2021 στον χώρο του σχολείου στις 8:30.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση για τις ημερομηνίες των επόμενων συναντήσεων.

Υπεύθυνες δράσης: Μπριντάκη Παρασκευή – ψυχολόγος

                            Λυμπεροπούλου Χαρίκλεια – ψυχολόγος