Η σχολική μας μονάδα κατά το δεύτερο τρίμηνο του σχ. έτους 2023-24 υλοποίησε τα παρακάτω προγράμματα συνεκπαίδευσης.
1.Τη Δευτέρα 11 Μαρτίου στο χώρο του σχολείου μας έγινε ευαισθητοποίηση από το Διευθυντή κ. Μπούρχα σε μαθητές της Στ΄ τάξης της Λεοντίου Σχολής σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας εστιάζοντας στη ανάπτυξη συμπεριληπτικής/ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο. Μέσα από βίντεο και power point έγινε παρουσίαση των θεμάτων που αφορούν τη διαφορετικότητα «αναπηρία» ώστε να αρθούν οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και να καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ένταξης. Την ίδια μέρα έγιναν κοινές δράσεις (αθλητικές και μουσικοκινητικές) στο σχολείο μας που αποσκοπούσαν, αφενός, στην καλλιέργεια στάσεων αποδοχής της διαφορετικότητας και αφετέρου, στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων.
2.Την Παρασκευή 1 Μαρτίου έγιναν κοινές δράσεις (αθλητικές/ μουσικοκινητικές και καλλιτεχνικές) στο σχολείο μας με 35 μαθητές από το ΕΝΕΕΓΥΛ Αγ. Δημητρίου
ώστε να αρθούν οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και να καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ένταξης.
3.Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου έγινε ευαισθητοποίηση από το Διευθυντή κ. Μπούρχα και την ψυχολόγο κ. Θεοχαράκη σε 35 μαθητές στο ΕΝΕΕΓΥΛ Αγ. Δημητρίου. Μέσα από βίντεο και power point έγινε παρουσίαση των θεμάτων που αφορούν τη διαφορετικότητα «αναπηρία» ώστε να αρθούν οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και να καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ένταξης.
4.Την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου έγινε ευαισθητοποίηση από το Διευθυντή κ. Μπούρχα σε μαθητές της Στ΄ τάξης του 11ου Δ.Σ. Γλυφάδας σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας εστιάζοντας στη ανάπτυξη συμπεριληπτικής/ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο και την τοπική κοινωνία. Μέσα από βίντεο και power point έγινε παρουσίαση των θεμάτων που αφορούν τη διαφορετικότητα «αναπηρία» ώστε να αρθούν οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και να καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ένταξης. Την ίδια μέρα έγιναν και (αθλητικές/ μουσικοκινητικές/ καλλιτεχνικές) στο σχολείο μας που αποσκοπούσαν, αφενός, στην καλλιέργεια στάσεων αποδοχής της διαφορετικότητας και, αφετέρου, στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων.
5.Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου έγινε ευαισθητοποίηση από το Διευθυντή κ. Μπούρχα σε μαθητές της Β΄ τάξης (Β1,Β2, Β3 & Β4) του 3ου Γυμνασίου Πετρούπολης Γυμνασίου σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας εστιάζοντας στη ανάπτυξη συμπεριληπτικής/ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο και την τοπική κοινωνία. Μέσα από βίντεο και power point έγινε παρουσίαση των θεμάτων που αφορούν τη διαφορετικότητα «αναπηρία» ώστε να αρθούν οι προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και να καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ένταξης. Προγραμματίζεται στο Γ΄ τρίμηνο να γίνουν κοινές δράσεις (αθλητικές/μουσικοκινητικές/καλλιτεχνικές) στο σχολείο μας.