BΑDMINTON ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΟ BΑDMINTON

Τώρα που άνοιξε ο καιρός βρήκαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με το Badminton. Το χειμώνα κάποιοι φίλοι του σχολείου μας, μας έφεραν εκτός των άλλων και αρκετές ρακέτες και μπαλάκια Badminton. Στην αρχή τα πράγματα ήταν δύσκολα . Τώρα όμως κάποιοι από εμάς έχουν γίνει καταπληκτικοί  παίκτες.

IMG_20141119_095544 IMG_20141119_095556

1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 4ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ε ΤΑΞΕΩΝ 4ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ

Στα πλαίσια του 1ου Μαθητικού Συνεδρίου της 4ης Περιφέρειας Χανίων «Τα παιδιά απέναντι στις προκλήσεις της εποχής», εμείς  οι μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Δραπανιά, επιλέξαμε να εξετάσουμε το θέμα : «Παιδιά, ηλεκτρονικές συσκευές, διαδίκτυο και οι επιπτώσεις τους στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους». Με την εκπόνηση ποσοτικής έρευνας στους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της Κισάμου και του Δραπανιά, καταλήξαμε σε σημαντικά συμπεράσματα, τα οποία θα σας παρουσιάσουμε παρακάτω.

Για το θέμα μας δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο με 16 ερωτήσεις , το οποίο δώσαμε να το συμπληρώσουν οι μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων του 1ου, 2ου και 3ου δημοτικού σχολείου Κισάμου. Συνολικά συμμετείχαν 146 παιδιά, 78 Ε’ τάξης και  68 Στ’ τάξης.  Αφού αποδελτιώσαμε τα ερωτηματολόγια χωρίζοντάς τα σε κατηγορίες τάξεων και φύλου δημιουργήσαμε γραφήματα ταξινομώντας τα σε powerpoint. Έπειτα επιλέξαμε τα σημαντικότερα και φτιάξαμε την παρουσίαση που θα κάναμε στο συνέδριο.

DSCN0426

 

DSCN0428

 

DSCN0429

εικόνες από την αποδελτίωση του ερωτηματολογίου

(για τη δημοσίευση των φωτογραφιών υπάρχει γραπτή άδεια από τους γονείς και κηδεμόνες)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  videoclip

Για το τέλος της παρουσίασής μας δημιουργήσαμε ένα videoclip με στίχους που γράψαμε στην τάξη με τίτλο

“Ξεκολλήστε!!!!”

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Μαθητικό συνέδριο Ε’ Τάξης

Η τεχνολογική εξέλιξη της σύγχρονης εποχής και των εφαρμογών της μέσα από τις πολλαπλές ηλεκτρονικές συσκευές, τους υπολογιστές και το διαδίκτυο, έχει αλλάξει ριζικά τα δεδομένα, σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής ζωής του ανθρώπου κατά την τελευταία δεκαετία.

Στα πλαίσια του 1ου Μαθητικού Συνεδρίου της 4ης Περιφέρειας Χανίων «Τα παιδιά απέναντι στις προκλήσεις της εποχής», εμείς  οι μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Δραπανιά, επιλέξαμε να εξετάσουμε το θέμα : «Παιδιά, ηλεκτρονικές συσκευές, διαδίκτυο και οι επιπτώσεις τους στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους». Με την εκπόνηση ποσοτικής έρευνας στους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της Κισάμου και του Δραπανιά, καταλήξαμε σε σημαντικά συμπεράσματα, τα οποία θα σας παρουσιάσουμε παρακάτω.

Κατά γενική ομολογία, οι υπολογιστές και το διαδίκτυο αποτελούν επαναστατικά μέσα μαζικής επικοινωνίας και πληροφοριών, που έχουν επηρεάσει ριζικά τη συμπεριφορά των ανθρώπων στην καθημερινότητά τους. Τα παιδιά ως άμεσοι αποδέκτες των νέων μοντέλων συμπεριφοράς και κοινωνικοποίησης που εισάγονται από τα μέσα αυτά, βρίσκονται εκτεθειμένα σε καταστάσεις που τα επηρεάζουν, χωρίς να είναι πάντα σε θέση να τις διαχειριστούν.

Οι κίνδυνοι από την αλόγιστη χρήση υπολογιστών-ηλεκτρονικών συσκευών και διαδικτύου είναι πάρα πολλοί. Η γονική επίβλεψη τόσο κατά τη χρήση ιστοσελίδων όσο και κατά την ενασχόληση με ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι επιτακτική, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα παιδιά να εκθέτονται σε πληροφορίες αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης, βίαιες και ακατάλληλες για την ηλικία τους εικόνες με πολύ σοβαρές επιπτώσεις για τη διαμόρφωση του ευαίσθητου χαρακτήρα τους και την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Οι επιπτώσεις από την υπερβολική χρήση Η/Υ, διαδικτύου και ηλεκτρονικών  συσκευών που είναι δυνατόν να εμφανιστούν στη συμπεριφορά των παιδιών εντοπίζονται ως : τάσεις απομόνωσης, μείωση σωματικής άσκησης, κατάθλιψη, μυοσκελετικά προβλήματα, παθήσεις ματιών, αντικοινωνικότητα, επιθετικότητα, ταύτιση με τους φανταστικούς ήρωες των παιχνιδιών και αρνητική διάθεση.

Παγκόσμιες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν και επιπλέον ψυχοσωματικές επιπτώσεις στη συμπεριφορά των παιδιών που κάνουν κατάχρηση κυρίως του διαδικτύου με τις ακόλουθες αντιδράσεις : παχυσαρκία, υπερκινητικότητα, μαθησιακές δυσκολίες, χαμηλές σχολικές επιδόσεις, προβλήματα υγείας όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, πονοκέφαλοι, πόνοι στην κοιλιά κτλ.

Επιπλέον, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και το γεγονός ότι πολλά παιδιά παρουσιάζουν συμπεριφορές αντίστοιχες με τα βασικά συμπτώματα του εθισμού και αντιδράσεων δυσμενών για την ψυχική τους υγεία όπως

  • Σωματοποίηση του άγχους (πόνος στο κεφάλι, εφιάλτες)
  • Ψυχαναγκαστικές συνήθειες και εμμονές
  • Απώλεια ελεύθερης σκέψης και βούλησης
  • Μείωση αντιστάσεων
  • Περιορισμός και απουσία κριτικής σκέψης
  • Ταύτιση με αρνητικά πρότυπα
  • Εναλλαγές στη διάθεση
  • Εμφάνιση αισθημάτων εθισμού με τη χρήση του Η/Υ και αδυναμία περιορισμού της χρήσης του

Ιδιαίτερα προβληματισμένοι από τα σύγχρονα αυτά φαινόμενα της εποχής μας και εστιάζοντας στη μικροκλίμακα των παιδιών της περιοχής μας, ερευνήσαμε τα δεδομένα που λάβαμε από τους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων 1ου, 2ου, 3ου  Κισάμου και του Δημοτικού Σχολείου Δραπανιά, μέσα από το ερωτηματολόγιο που φτιάξαμε με δεκαέξι αντιπροσωπευτικές ερωτήσεις.

Τα αποτελέσματα που βγήκαν ήταν σημαντικά και δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα του προβλήματος για τα παιδιά της περιοχής μας, τα οποία θα αναφέρουμε συνοπτικά.

Στο δείγμα της έρευνας συμμετείχαν συνολικά 146 παιδιά, 78 Ε’ τάξης και  68 Στ’ τάξης. Στην Ε’ τάξη 43 αγόρια και 35 κορίτσια ενώ στη Στ’ τάξη 34 αγόρια και 34 κορίτσια.

Το σύνολο των παιδιών κατέχουν Η/Υ ή κάποια ηλεκτρονική συσκευή με σύνδεση στο διαδίκτυο, την οποία κατά 50% την απέκτησαν ως δώρο. Ένα μεγάλο μέρος των παιδιών της Ε’-Στ’ τάξης αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο του στα ηλεκτρονικά παιχνίδια (20% Ε’ τάξη-30% Στ’ τάξη) με τον αριθμό των αγοριών να είναι συντριπτικά μεγαλύτερος από αυτόν των κοριτσιών και στις δυο τάξεις.

Το μεγαλύτερο μέρος του δείγματος αφιερώνει μέχρι και δυο(2) ώρες σε ημερήσια βάση στη χρήση υπολογιστών-ηλεκτρονικών συσκευών και διαδικτύου ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 15% των μαθητών της Στ’ τάξης αφιερώνει περισσότερο.

Οι προτιμήσεις των παιδιών σχετικά με το παιχνίδι σε εξωτερικό χώρο με φίλους από την ενασχόληση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, διαφέρουν σημαντικά μεταξύ Ε’ και Στ’ τάξης. Το 95% των μαθητών της Ε’ προτιμάει να παίζει έξω με φίλους ενώ στη Στ’ το 97% των αγοριών προτιμάει τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές με σημαντική υπεροχή έναντι του 6% των κοριτσιών.

Τα αρνητικά συμπτώματα από την πολύωρη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών παρατηρούνται σε μεγαλύτερο ποσοστό στους μαθητές της Ε’ τάξης με 62% σε σχέση με τους μαθητές της Στ’ με 45%, κατέχοντας όμως υψηλά ποσοστά στο σύνολο του δείγματος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών επιλέγει δραστηριότητες παιχνιδιών και ψυχαγωγίας μέσα από τους Η/Υ (72% Ε’-60% Στ’) ενώ είναι ελάχιστο το ποσοστό που τους χρησιμοποιούν για σχολικές εργασίες.

Στην ερώτηση εντοπισμού αντιδράσεων και συμπεριφοράς εθισμού από τη χρήση διαδικτύου και των Η/Υ-συσκευών, το 45% του συνόλου παρουσιάζει αρνητικά συναισθήματα αν δε χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικό υπολογιστή με μεγαλύτερο το ποσοστό των αγοριών της Ε’ τάξης με 68%.

Το φαινόμενο εκδήλωσης συμπτωμάτων εικονικής πραγματικότητας κατέχει μικρά ποσοστά στους μαθητές της Ε’ τάξης σε σχέση με αυτά της Στ’ τάξης, όπου στο 30% των αγοριών παρατηρούνται τέτοιες συμπεριφορές.

Στην ερώτηση που αφορά στο βαθμό της γονικής επίβλεψης κατά τη χρήση του διαδικτύου, εντοπίστηκε ότι το 50% του συνολικού δείγματος δεν έχει καμία επίβλεψη κατά τη διάρκεια πλοήγησης στο διαδίκτυο.

Τέλος, το ποσοστό των παιδιών που είναι κάτοχοι σελίδας κοινωνικής δικτύωσης εντοπίζεται να είναι υψηλό και στις δυο τάξεις με πολύ μεγαλύτερο το ποσοστό του 78% των μαθητών της Στ’ με την υπεροχή των αγοριών κατά 22% από αυτό των κοριτσιών. Και στις δυο τάξεις, το ποσοστό των μαθητών που το πλήθος των διαδικτυακών φίλων φτάνει τους 300 φίλους είναι μεγαλύτερο, ενώ το ποσοστό αυτών που έχουν από 500 φίλους και πάνω είναι διπλάσιο στους μαθητές της Ε’ από αυτούς της Στ’ κατά 50%.

Σημαντικό είναι και το ποσοστό των παιδιών που έχουν δεχθεί κάποιου είδους απειλητική συμπεριφορά ή παρενόχληση στο διαδίκτυο με ποσοστό της τάξεως του 10% επί του συνόλου.

Συμπερασματικά, με βάση την παραπάνω έρευνα, παρατηρούμε ότι η διείσδυση των νέων τεχνολογιών εξαπλώνεται αλματωδώς από πολύ μικρή ηλικία στη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων, καθορίζοντας σημαντικά τη συμπεριφορά, την ανάπτυξή αλλά και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Απαραίτητο είναι βέβαια να υπάρχει και η σωστή καθοδήγηση για την ορθολογική χρήση των μέσων αυτών για να αποφευχθούν όλες δυσμενείς επιπτώσεις που προαναφέρθηκαν.

Ολοκληρώνοντας την εισήγησή μας για το σοβαρό αυτό θέμα, καταθέτουμε τέλος τις προτάσεις μας οι οποίες απευθύνονται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και κυρίως σε μας τα παιδιά.

  • Χρήση Η/Υ και διαδικτύου εστιάζοντας στις θετικές πτυχές των εφαρμογών τους με ύπαρξη ορίων και πειθαρχίας στη συμπεριφορά μας.
  • Επίβλεψη από τους γονείς χωρίς υπερπροστατευτικό τρόπο αλλά με συμβουλευτικό χαρακτήρα σχετικό με τους κινδύνους που ελλοχεύουν και τη δημιουργία μηχανισμών αυτοπροστασίας και άμυνας των παιδιών από αυτούς.
  • Αυστηρή οριοθέτηση του χρόνου χρήσης.
  • Εναλλακτικές διέξοδοι απασχόλησης (παιχνίδι με φίλους, αθλητισμός, μουσική, εξωσχολικό διάβασμα κ.α.)
  • Ορθή και έγκαιρη ενημέρωση και πληροφόρηση σχετικά με την σωστή χρήση των Η/Υ-διαδικτύου για την αποφυγή ανεπιθύμητων συμπεριφορών και στάσεων.

 

DSCN1273

 

DSCN1272

 

DSCN1270

 

DSCN1276 DSCN1279 DSCN1282 ! DSCN1299

 

Ακολουθεί βίντεο με τραγούδι ευαισθητοποίησης σχετικά με το θέμα της εργασίας μας με τίτλο «Ξεκολλήστε», σε στίχους των μαθητών  της τάξης μας.

 

 

Σας ευχαριστούμε θερμά για την προσοχή σας!

ΔΙΑ ΒΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗ

 

 

Η ταινία έλαβε μέρος στον 5ο Μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους ” Ένας Πλανήτης… μια ευκαιρία” της Π.Ε Σερρών τον Μαρτιο του 2015 και είναι η 3η ταινία κατά σειρά που δημιουργούν οι μαθητές του Δημ.Σχολείου Δραπανιά.
Το σενάριο προβληματίζει και σχολιάζει καυστικά την στάση των σύγχρονων γονέων απέναντι στην εκπαίδευση και την ανατροφή των παιδιών τους. Οι γονείς επιβαρύνοντας ασφυκτικά το πρόγραμμα των παιδιών με πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες έχουν υψηλές απαιτήσεις-προσδοκίες από αυτά. Εξαιτίας προσωπικών φιλοδοξιών και απωθημένων του παρελθόντος πολλές φορές τα εμποδίζουν να χαρούν τον ελεύθερο χρόνο τους και το παιχνίδι, αγνοώντας ότι αποτελούν τα πλέον βασικά στοιχεία για την ομαλή ανάπτυξη της ψυχοσύνθεσης τους.

Ο ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ ΜΟΥΣΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

χτες στο σχολείο, μας επισκέφτηκε ο  καθηγητής Φυσικής Διαστήματος , Διευθυντής του εργαστηρίου Αστροφυσικής και του Αστεροσκοπείου του Πανεπιστημίου Αθηνών κος Ξενοφών Μουσάς.

 

IMG_20150303_104705

Μας μίλησε και μας έλυσε όλες τις άλυτες απορίες που είχαμε για το Σύμπαν. Όμως μας μίλησε ιδιαίτερα για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων.

Πριν έρθει, είχαμε μιλήσει στην τάξη και ο κύριος Γιάννης, ο διευθυντής, μας πρότεινε να δούμε ένα βίντεο για το μηχανισμό των Αντικυθήρων.

 

IMG_20150303_104635

Ο κύριος Μουσάς μας εξήγησε ότι πριν από πολλά χρόνια όπου οι Ρωμαίοι είχαν κατακτήσει την Ελλάδα, έπαιρναν πολύτιμα αντικείμενα από τους Έλληνες, για να τα πάνε στην Ιταλία. Όταν όμως, ένα καράβι με πολύτιμα αντικείμενα  έφτασε στα Αντικύθηρα, βούλιαξε! Μετά από πολλά χρόνια, το 1900 μ.Χ., κάποιοι σφουγγαράδες το ανακάλυψαν τυχαία και κάλεσαν το Λιμενικό. Βρήκαν αγγεία, αγάλματα και ένα πράγμα που δεν ήξεραν πού χρησιμεύει. Μετά που τα βρήκαν, τα μετέφεραν στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας. Φαντάζομαι πόσο θα έψαξαν μέχρι να τα βρουν!!

 

IMG_20150303_111131

Είδαμε στο βίντεο επίσης, ότι κάποιος στην Γαλλία προσπάθησε να φτιάξει ένα αντίγραφο του μηχανισμού των Αντικυθήρων.

Ο μηχανισμός που βρίσκεται τώρα στο Μουσείο έχει προσελκύσει πολλούς επιστήμονες.

Τελικά οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ο μηχανισμός έδειχνε τις φάσεις της Σελήνης, τις εκλείψεις και τις θέσεις των αστεριών και των πλανητών!

Μετά του κάναμε ο καθένας από μερικές ερωτήσεις, μας τις απάντησε, τον ευχαριστήσαμε θερμά και στο τέλος πριν φύγει, του δώσαμε ένα μεγάλο χειροκρότημα!!

Αυτή η εμπειρία θα μας μείνει αξέχαστη και εύχομαι να την ξαναζήσω!!!!

Γιατί πόσο συχνά έχει την ευκαιρία κάποιος να μιλήσει με έναν αστροφυσικό;;;;;;

 

 

Υ.Γ.   Ο κος Ξενοφών Μουσάς συμμετέχει σε διαστημικά πειράματα της NASA: STEREO, WIND , WAVES  Έχει Γράψει το βιβλίο: Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων: “Πίναξ” το πρώτο μηχανικό σύμπαν : Ο αρχαιότερος υπολογιστής και αστρονομικό όργανο / Ξενοφών Διον. Μούσας. – 1η έκδ. – Αθήνα :Ένωση Ελλήνων Φυσικών, 2012.

Σχετικά:http://www.cc.uoa.gr/physics/sections/astrophysics/hellenic/spa ce00.html http://www.cc.uoa.gr/~artemis/ http://www.antikythera-mechanism.gr cv: http :// www. antikythera – mechanism. gr / project / team / academic / xenophon – moussas

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Ο ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

            Στα πλαίσια του προληπτικού προγράμματος  στοματικής υγείας και διατροφής του Κέντρου Υγείας Κισάμου, επισκέφτηκαν το σχολείο μας ο οδοντίατρος  κος Παπαδάκης Στυλιανός και η νοσηλεύτρια του Κέντρου Υγείας  κα Στεφανοπούλου Βασιλική.

DSCN0199 DSCN0202 DSCN0203

Ο κος Στέλιος αφού μας μίλησε για τη στοματική υγεία και το ρόλο που έχει η  διατροφή για την υγεία των δοντιών μας, εξέτασε τα δόντια μας . Διαπίστωσε ότι πολλοί από εμάς έχουμε τερηδόνα και έχουμε ανάγκη από ορθοδοντικό.

DSCN0207

 

Μετά από αυτό, τις επόμενες ημέρες ,αρκετοί επισκεφτήκαμε οδοντίατρο για να αντιμετωπίσουμε την τερηδόνα.

Ο κος Στέλιος κατάφερε να μας κάνει περισσότερους προσεκτικούς με τα δόντια μας και με τη διατροφή μας .

ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ

 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

        Πριν από λίγο διάστημα επισκέφτηκε το σχολείο μας , μετά από πρόσκληση, ο εκπαιδευτής και μέλος του τμήματος του ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Χανίων- Κισάμου  κος Γιαννακάκης Νικόλαος.

Ο κος  Γιαννακάκης Νικόλαος  μας ενημέρωσε  για το πως  παρέχουμε πρώτες βοήθειες σε μικροατυχήματα. Επίσης μας μίλησε για τον ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και το σώμα εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Χανίων- Κισάμου  και μας εξήγησε σε ποιές περιπτώσεις καλούνται να βοηθήσουν.

??????????????????????????????? IMG_20141118_120617

 

Ο κος Νίκος απάντησε  σε πολλές απορίες μας και η αλήθεια είναι ότι μας προβλημάτισε αρκετά και για τον δικό μας ρόλο στον εθελοντισμό.

Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να  ευχαριστήσουμε όχι μόνο τον κο Νίκο αλλά και όλους τους εθελοντές που δραστηριοποιούνται σε κάθε περίπτωση γιατί κατανοήσαμε πόσος σημαντικός είναι ο ρόλος τους στις δύσκολες μέρες που ζούμε.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΑΛΗΝΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

          Πρόσφατα στο σχολείο μας έγινε πραγματικότητα η επιθυμία του μαθητή του σχολείου μας Μιχάλη Μ.. Ο Μιχάλης εξυπηρετείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Αυτό που είχε ήταν σε κακή κατάσταση. Έτσι λοιπόν μετά από επικοινωνία που είχαμε με την εκπρόσωπο του συλλόγου  ΓΑΛΗΝΗ των ΑΜΕΑ  στο ν. Χανίων κα Θεοδωράκη Ευανθία, με την οποία έχουμε συνεργαστεί και άλλες φορές, μπόρεσε ο Μιχάλης να αποκτήσει ένα ολοκαίνουριο αμαξίδιο και πολλά σχολικά είδη.

Ευχαριστούμε την πρόεδρο του συλλόγου ΓΑΛΗΝΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ κα Γώγου-Μακρή Μαρία και την  κα Θεοδωράκη Ευανθία  εκπρόσωπο του συλλόγου στο ν. Χανίων για τη σημαντική προσφορά στον Μιχάλη.

Τους ευχόμαστε να έχουν υγεία και δύναμη για να συνεχίσουν την προσφορά τους.

ΕΛΑΙΟΣΥΓΚΟΜΙΔΗ

 

 

ΛΙΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

 

 Στην αυλή του σχολείου υπάρχει μια ελιά,ποικιλίας Κορωναίικη. Φέτος ήταν ιδιαίτερα φορτωμένη με καρπό.

  Δε χάσαμε λοιπόν την ευκαιρία .Φέραμε όλα τα απαραίτητα σύνεργα στο σχολείο. Ελαιόπανα, ραβδιστική μηχανή, κοντάρια, σκούπες , σακιά και αρχίσαμε τη δουλειά.

 

DSCN0067

 

 

DSCN0066

 

                               Οι “εργάτες” πολλοί και καλοί.

 

DSCN0072

     Οι φωτογραφίες βέβαια έπεφταν βροχή.

 

DSCN0073

 

    Η δουλειά αρχίζει με μεράκι και όρεξη.

DSCN0080

 

  Τα αγόρια της ΣΤ τάξης είχαν τον πρώτο λόγο.

 

DSCN0083

 

 Αργότερα δούλεψαν και οι μικρότεροι.

DSCN0084

Το αποτέλεσμα ήταν να μαζέψουμε δύο σακιά ελιές οι οποίες μας απέδωσαν 20 κιλά ελαιόλαδο πρώτης ποιότητας.

 

DSCN0210

  Τα 5 κιλά λάδι τα κάναμε δώρο. Τα υπόλοιπα 15, θα τα καταναλώσουμε στο σχολείο, είτε τρώγοντάς τα, είτε φτιάχνοντας σαπούνι.

 

DSCN0209

 

 Στο τέλος όλοι μαζί ευχηθήκαμε “ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΜΑΣ” 

 

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» 2o ΒΡΑΒΕΙΟ

Ο Δήμος Κισσάμου σε συνεργασία με το Σύλλογο Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης «Ο Άγιος Χριστόφορος», πραγματοποίησε διαγωνισμό με αφορμή την Εβδομάδα δράσεων αφιερωμένων στην Πρόληψη των Τροχαίων Ατυχημάτων , με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών στο θέμα πρόληψης των Τροχαίων ατυχημάτων.

Στο   διαγωνισμό αυτό πήρε μέρος το σχολείο μας κατακτώντας για τη συμμετοχή του το δεύτερο  βραβείο.

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης αφού φωτογράφησαν τα τρία πολύ επικίνδυνα σημεία της εθνικής οδού από την περιοχή των Νοπηγείων μέχρι την είσοδο της πόλης της Κισάμου, δημιούργησαν κολάζ  της εθνικής οδού εκφράζοντας τις προτάσεις τους αλλά και τους προβληματισμούς τους για το τι πρέπει να γίνει ώστε να αποφευχθούν πολλά  ατυχήματα.

O

 

O

 

O

 

 

Οι μαθητές της Ε’ τάξης κατασκεύασαν σε αφίσα ένα κράνος με ψηφίδες και έγραψαν τα συνθήματα τους κάτω από την αφίσα.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

O

 

 

Οι μαθητές της Δ΄τάξης έφτιαξαν αφίσες για την οδική ασφάλεια

 

O

 

O