Σας καλωσορίζουμε όλους, παιδιά και γονείς και ιδιαιτέρως τους μαθητές της Α΄ τάξης, στην αγκαλιά του Δημοτικού Σχολείου Δισπηλιού, του Σχολείου μας !
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026 θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9:00 το πρωί.
Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί σάς ευχόμαστε
«Καλή και δημιουργική χρονιά!»
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του σχολείου
























