
-
Αγαπητοί επισκέπτες,
ο Διευθυντής, οι Δάσκαλοι και οι μαθητές του 6/θεσιου Δημοτικού Σχολείου Δισπηλιού σας καλωσορίζουμε στο δικτυακό τόπο του Σχολείου μας.
Καλή περιήγηση… Blog Σχολείου

Σχολική Βιβλιοθήκη

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Κατηγορίες
-
Πρόσφατα άρθρα
- Γιορτή λήξης σχολικού έτους 10 Ιουνίου 2026
- Αποχαιρετιστήριο καλοκαιρινό πάρτι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 9 Ιουνίου 2026
- Συμμετοχή του σχολείου μας στο eTwinning πρόγραμμα «Meine Sprache ist» 5 Ιουνίου 2026
- Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων Δυτικής Μακεδονίας στο σχολείο μας 25 Μαΐου 2026
- Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου Δισπηλιού στο σχολείο μας 14 Μαΐου 2026
- Δραστηριότητα Ε΄ τάξης στο μάθημα των γερμανικών! 7 Μαΐου 2026
- Ευχές για τη γιορτή της μητέρας – (Εργαστήριο Δεξιοτήτων ΣΤ΄ τάξης) 7 Μαΐου 2026
- «Η φαντασία πάει… σχολείο» (2) 5 Μαΐου 2026
- Η φαντασία πάει σχολείο! (1) 4 Μαΐου 2026
- Ημέρα της Γης (Εργαστήρια Δεξιοτήτων Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης) 23 Απριλίου 2026
Άρθρα
Ετικέτες
Ευχαριστήρια επιστολή
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήρια επιστολή
Τοποθέτηση Aπινιδωτή από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες πραγματοποιήθηκε η τοποθέτηση του Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή – δημόσιας χρήσης – εξωτερικά της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας, που χορηγήθηκε στον σύλλογο από την Περιφέρεια μετά από σχετικό αίτημά μας.
Ο Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής θα καλύψει τις ενδεχόμενες ανάγκες συνανθρώπων μας, συνεπώς είναι σημαντική η προφύλαξη και διασφάλιση του καθώς είναι κρίσιμης σημασίας για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Δισπηλιού Καστοριάς
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τοποθέτηση Aπινιδωτή από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων
Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου Δισπηλιού στο σχολείο μας
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο πραγματοποιήθηκε σήμερα επίσκεψη του Νηπιαγωγείου Δισπηλιού στο σχολείο μας. Ο Διευθυντής, ο δάσκαλος και τα παιδιά της Α΄ τάξης υποδέχθηκαν τα νήπια και την εκπαιδευτικό τους με ενθουσιασμό και τους ξενάγησαν σε κάποιους από τους χώρους του σχολείου. Στη βιβλιοθήκη του σχολείου διαβάσαμε όλοι μαζί ένα βιβλίο για ένα «Ταρακουνημένο σχολείο» συζητήσαμε, και λύσαμε απορίες για το μεγάλο σχολείο. Οι μικροί μας επισκέπτες γνώρισαν τον διευθυντή, κ. Ευαγγελίδη Γεώργιο, κι άλλους εκπαιδευτικούς και συνάντησαν με ιδιαίτερη χαρά παλιούς συμμαθητές και φίλους. Φεύγοντας μας προσέφεραν μια υπέροχη αφίσα που φιλοτέχνησαν για την περίσταση και μολύβια για όλους τους μαθητές της Α΄ τάξης κι εμείς τους κεράσαμε γλυκά και χυμούς. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη με την υπόσχεση ότι στα πρώτα τους βήματα στο δημοτικό θα είμαστε θερμοί συμπαραστάτες τους!
Frühstück in der Schule- γερμανικό πρωινό στο σχολείο – Δραστηριότητα στο μάθημα των γερμανικών
Στο τελευταίο μάθημα αποφασίσαμε να κλείσουμε τη χρονιά γλυκά και με μια ωραία ανάμνηση. Κάναμε πικ νικ στην καταπράσινη αυλή μας και απολαύσαμε γερμανικές λιχουδιές, όπως βάφλες και ψωμάκια Brezel.
Έπειτα, γράψαμε και ζωγραφίσαμε το πρωινό που φάγαμε.
Δημοσιεύθηκε στη ΣΤ΄ Τάξη
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Frühstück in der Schule- γερμανικό πρωινό στο σχολείο – Δραστηριότητα στο μάθημα των γερμανικών
Η χορωδία του σχολείου μας τραγουδάει για τη δύναμη των βιβλίων
Η χορωδία του σχολείου μας τραγουδάει το ποίημα «γ+ράμματα» σε στίχους του δασκάλου Ευαγγελίδη Γεωργίου.
Το ποίημα μελοποίησε η μουσικός κ. Κατερίνα Χαντέ και συνόδεψε με το πιάνο της τα παιδιά. Μαζί της έπαιξαν τουμπερλέκι ο κ. Κύρου Νικόλαος, δάσκαλος της Γ΄ τάξης και τύμπανο ο Ζώτης Δημήτριος μαθητής της Ε΄ τάξης.
Ακούστε το τραγούδι από τη χορωδία μαθητών της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης
Στο μάθημα της Πληροφορικής οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης δημιούργησαν ένα video με το τραγούδι.
Ευχαριστήρια επιστολή
Ο Διευθυντής , ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Δισπηλιού για :
- τη δωρεά βιβλίων από τα έσοδα του πασχαλινού Bazaar («Γίνε νονός της βιβλιοθήκης του σχολείου»)
- τη δημιουργία « Γωνιάς ανάγνωσης» στο χώρο της βιβλιοθήκης, με την αγορά χαλιού, σκαμπό και μαξιλαριών.
Η προσπάθεια βελτίωσης της σχολικής βιβλιοθήκη αλλά και η ενίσχυση και ο εμπλουτισμός της με βιβλία αποτελεί για τη σχολική μας κοινότητα υψηλό στόχο και η αξιέπαινη πράξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μας γεμίζει με ελπίδα και αισιοδοξία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στους μαθητές μας.
Με εκτίμηση ο Διευθυντής του Σχολείου Ευαγγελίδης Γεώργιος
Δημοσιεύθηκε στη Γενικά
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήρια επιστολή
Συλλυπητήρια
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, εκφράζουμε τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια στην συνάδελφό μας Ναούμα Πάτρα για την απώλεια του αγαπημένου της πατέρα Μιχαήλ Πάτρα. Ο θεός να αναπαύσει την ψυχή του.
Δημοσιεύθηκε στη Γενικά
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συλλυπητήρια
Συμμετοχή στον 2ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό της ΠΕΚΑΓΕΠΕ “KINDER KREATIV” για δημιουργία αφίσας
Για 2η φορά οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν στον διαγωνισμό γερμανόφωνης αφίσας. Αυτή τη χρονιά έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα ημερολόγιο γενεθλίων. Αφορμή για τη δημιουργία της αφίσας μας αποτέλεσαν τα 100 χρόνια του ποιητή Ernst Jandl και το ποίημα του “Fünfter sein”.
Παιδιά σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Δημοσιεύθηκε στη ΣΤ΄ Τάξη
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στον 2ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό της ΠΕΚΑΓΕΠΕ “KINDER KREATIV” για δημιουργία αφίσας
Πασχαλινές δραστηριότητες στο μάθημα των Γερμανικών
Ημέρα αναβίωσης πασχαλινών εθίμων σήμερα στο μάθημα των γερμανικών. Αρχικά, καταπιαστήκαμε με μια πασχαλινή χειροτεχνία για να στολίσουμε τα σπίτια μας.
Έπειτα συναρμολογήσαμε μια αφίσα με την ευχή “Frohe Ostern – Καλό Πάσχα”.
Είδαμε το σύντομο video – μεταφορά του βιβλίου “Helma legt los” και έπειτα ξεχυθήκαμε στην ανοιξιάτικη αυλή μας για να βρούμε τα κρυμμένα αυγά. Τι είχαν όμως τα φετινά αυγά; Έκρυβαν τους στίχους από το ποίημα του Ernst Jandl “Fünfter sein”,τους οποίους και βάλαμε στη σωστή σειρά προκειμένου να απολαύσουμε επιτέλους τα σοκολατένια αυγά.
Δημοσιεύθηκε στη ΣΤ΄ Τάξη
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινές δραστηριότητες στο μάθημα των Γερμανικών


























