6/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο Διαβατού-Μέσης Ευχαριστήριο Ο Δ/ντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον κ. Τόπη Γ. Αθανάσιο (Διαιτολόγο-Διατροφολόγο) για την ενημέρωση που πραγματοποίησε τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2008 στο Σχολείο μας, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος «Αγωγή Υγείας» που συμμετέχει η σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος […]
Άρθρα σχετικά με Ιούνιος, 2008
κάτω από: Γενικά