6/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο Διαβατού-Μέσης
Ευχαριστήριο
Ο Δ/ντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον κ. Τόπη Γ. Αθανάσιο (Διαιτολόγο-Διατροφολόγο) για την ενημέρωση που πραγματοποίησε τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2008 στο Σχολείο μας, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος «Αγωγή Υγείας» που συμμετέχει η σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος 2007-2008.
Το θέμα της διάλεξης ήταν η Μεσογειακή Διατροφή και περιεστράφη στα εξής σημεία: πρωινό – ομάδες τροφίμων – καλά και κακά λιπαρά, το οποίο ο κύριος Τόπης ανέλυσε με μεγάλη επιτυχία και αυτό φάνηκε από τον προβληματισμό των παιδιών, τα οποία του υπέβαλαν πάρα πολλές ερωτήσεις.
Αισθανόμαστε επίσης την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τις παρακάτω εταιρείες :
1.Unilever της Knorr για τα κυτία ροφημάτων, φρούτων και λαχανικών Vie,
2.Vivartia της Δέλτα για τα παιδικά γιαούρτια,
3. Cadbury για τις τσίχλες,
4. Nestle για τα δημητριακά,
τα οποία προσέφεραν σε κάθε μαθητή του σχολείου μας.
Διαβατό 28-5-2008
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Οδυσσέας Κατσούλης