Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Οι εκπ/κές επισκέψεις μαθητών του σχολείου μας συνεχίστηκαν και φέτος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Παν/μίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο. Την αρχή έκαναν στις 20-11-2015 οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης και ακολούθησαν στις 27-11-2015 οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης. Εκεί συμμετείχαν σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα του πανεπιστημίου, με σκοπό να διασκεδάσουν και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιηθούν πάνω σε σημαντικά θέματα της καθημερινότητας.

Οι επισκέψεις ολοκληρώθηκαν με περιηγήσεις στα κυριότερα αξιοθέατα της όμορφης πόλης του Ναυπλίου με το παραδοσιακό τρενάκι.

Η γιορτή για τον εορτασμό της 42ης επετείου του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου. Τα συνθήματα για «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία» και «Εθνική Ανεξαρτησία», σήμερα, 42 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, ηχούν επίκαιρα και διαχρονικά.

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης ανέγνωσαν το χρονικό των ημερών, απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν, τιμώντας έτσι εκείνους, που αγωνίστηκαν για ελευθερία και δημοκρατία. Απέδειξαν έτσι ότι το Πολυτεχνείο ζει. Ζει μέσα στις καρδιές όλων εκείνων, που αντιλαμβάνονται ότι η ελευθερία είναι ένα αγαθό για το οποίο αξίζει να αγωνίζεται κανείς και να δίνει ακόμη και τη ζωή του.

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,

ενόψει της επετείου του Πολυτεχνείου και της Εθνικής Αντίστασης, την Τρίτη 17/11/2015, θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις. Την ημέρα αυτή δε θα γίνουν μαθήματα.

Το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει το σχολείο έχει ως εξής:

  • Προσέλευση κανονικά το πρωί, χωρίς τσάντες.
  • Έναρξη εορταστικών εκδηλώσεων στις 9.00 π.μ.
  • Αποχώρηση μαθητών στις   10.30 π.μ.

Είσοδος των γονέων και κηδεμόνων ελεύθερη.

Η μετακίνηση των μαθητών θα γίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που γίνεται καθημερινά (όσον αφορά τον τρόπο προσέλευσης – αποχώρησης).

Παρακαλείσθε, όλοι οι γονείς, να φροντίσετε για τη συμμετοχή των παιδιών σας στις εκδηλώσεις του σχολείου καθώς και για την παραλαβή τους.

 

Ο Δ/ντής του Σχολείου

 

Τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν μαθητές του σχολείου μας την Τετάρτη, 4/11/2015. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για έναν από τους λαμπρότερους πολιτισμούς παγκοσμίως και  να αντιληφθούν τη μοναδικότητα του μυκηναϊκού πολιτισμού.

Περιηγήθηκαν στα κυκλώπεια τείχη και θαύμασαν την ακρόπολη των Μυκηνών με την περίφημη πύλη των λεόντων, καθώς και τον θολωτό τάφο του Ατρέα, τον ωραιότερο και καλυτέρα διατηρημένο θολωτό βασιλικό τάφο. Επισκέφτηκαν το νέο Μουσείο των Μυκηνών, όπου και παρέμειναν αρκετό χρόνο για να θαυμάσουν τα αρχαιολογικά εκθέματα.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο εργαστήρι κεραμικής Silo Art Factory στις Μυκήνες. Εκεί σε ένα εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο κεραμικής, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν πίσω στον χρόνο μαθαίνοντας για το πώς και από πού ξεκίνησε η κεραμική τέχνη. Με τη βοήθεια των εκπαιδευτών γνώρισαν τα μυστικά του πηλού και δημιούργησαν τα δικά τους κεραμικά αντικείμενα τα οποία και πήραν μαζί τους φεύγοντας. Τα χαμογελαστά πρόσωπα είναι η πιο τρανή απόδειξη πως η μάθηση μπορεί να συνδυαστεί με τη διασκέδαση.

 

 Η καθιερωμένη σχολική γιορτή για την επέτειο του ”ΟΧΙ” πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Οκτωβρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας μετέφεραν στο κλίμα της εποχής εκείνης με θεατρικά δρώμενα και ποιήματα. Τραγούδια ακούστηκαν από μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, που συμμετείχαν στη χορωδία του σχολείου.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν άψογα και ενθουσίασαν τους γονείς και τους άλλους μαθητές που παρακολουθούσαν. Στο τέλος της γιορτής έψαλαν όλοι μαζί όρθιοι τον εθνικό ύμνο.

 

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες Μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,

σχετικά με τον εορτασμό της  Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει το σχολείο έχει ως εξής:

ΤΡΙΤΗ  27/10/2015

Προσέλευση κανονικά το πρωί, χωρίς τσάντες.

Έναρξη του εορτασμού στις 9.00 π.μ.

Αποχώρηση μαθητών στις   10.15 π.μ.

Είσοδος των γονέων και κηδεμόνων ελεύθερη.

ΤΕΤΑΡΤΗ 28/10/2015

Προσέλευση  των μαθητών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ στο Σχολείο στις  9.10 π.μ. – Εκκλησιασμός –Δοξολογία – Κατάθεση Στεφάνων

Αποχώρηση μαθητών από την εκκλησία περίπου στις 10.30 π.μ.

Με ευθύνη των γονέων, τα παιδιά που παρελάζουν θα συναντηθούν το αργότερο στις 11.30 π.μ. στη λαϊκή αγορά Άργους (ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ), για την καθιερωμένη παρέλαση. Εκεί θα βρίσκεται ο υπεύθυνος της παρέλασης κ. Ρούσσης Γεώργιος ο οποίος και θα παραλάβει τα παιδιά.

Και τις δύο μέρες θα υπάρχει λεωφορείο για τη μετακίνηση των μαθητών από το σπίτι  στο σχολείο και επιστροφή από το σχολείο στο σπίτι.

Παρακαλείσθε, όλοι οι γονείς, να φροντίσετε για τη συμμετοχή των παιδιών σας στις εκδηλώσεις του σχολείου.

Ο Δ/ντής του Σχολείου

 

Η πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου καθιερώθηκε με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων και ο θεματικός  άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Έτσι, τη Δευτέρα 5-10-2015, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν αθλητικές εκδηλώσεις και παράλληλες δράσεις για τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Οι μαθητές του σχολείου μας σε συνεργασία με το σύλλογο εκπαιδευτικών και κάτω από την καθοδήγηση του γυμναστή του σχολείου κ. Γιώργου Ρούσση:

  • Ενημερώθηκαν και συζήτησαν για τις διαχρονικές αξίες του Ολυμπισμού.
  • Άκουσαν τον Ολυμπιακό Ύμνο.

  • Συμμετείχαν σε αγωνίσματα, αθλητικές και κινητικές δραστηριότητες, παιδαγωγικά και κινητικά παιχνίδια και χορό.

  • Έδωσαν μεγαλύτερη έμφαση  σε αθλοπαιδιές προσαρμοσμένες για άτομα με κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης (καλαθοσφαίριση με το ένα χέρι, πετοσφαίριση με τους μαθητές καθιστούς, χειροσφαίριση με το ένα χέρι, σκυταλοδρομία τυφλών).

  • Παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο  για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες και συζήτησαν σχετικά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μέσα από τις παραπάνω δράσεις έγινε προσπάθεια να αναδειχτεί βιωματικά το εύρος των Ολυμπιακών Αξιών, που διαπερνούν τόσο τα Ολυμπιακά, όσο και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα.

Το κυριότερο γνώρισμα που καλλιεργείται μέσα στον αθλητισμό είναι η άμιλλα, που σύμφωνα με το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων της αρχαιότητας πρέπει να είναι ευγενής και αγνή. Συμμετέχοντας ο νέος στα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά Αθλήματα πρέπει να διδάσκεται τα Ολυμπιακά Ιδεώδη. Ιδεώδη ηθικά χρήσιμα, γιατί καλλιεργούν το ήθος των νέων, αυξάνουν την αγωνιστική διάθεση, ενθαρρύνουν την ανιδιοτέλεια, τη φιλία, τη συναδελφικότητα, το πνεύμα αυταπάρνησης και θυσίας, την ηθική και όχι υλική επιβράβευση και τόσες άλλες αρετές.

Το πνεύμα του Ολυμπισμού,λοιπόν, αποβλέπει στην καθολική διαπαιδαγώγηση του νέου. Κυρίως, όμως, προωθεί τη συναδέλφωση των λαών ενισχύοντας την ειρήνη (στην αρχαιότητα σταματούσαν οι πόλεμοι).

Αυτή η μέρα ας γίνει αφορμή για χαρά και παιχνίδι αλλά και αφορμή να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με διαχρονικές αξίες, ίσως ξεχασμένες από καιρό.

Την παράσταση «Ο Καραγκιόζης μάγειρας» παρακολούθησαν χτες 1/10/2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Τα παιδιά απόλαυσαν την παράσταση και γέλασαν με την καρδιά τους, με τα κατορθώματα του Καραγκιόζη και των άλλων πρωταγωνιστών.

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες Μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι η Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 έχει ορισθεί ως ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Για το λόγο αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις με θεματικό άξονα: «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εκδηλώσεις του Σχολείου.

Ώρα έναρξης: 9.00 π.μ.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας οι εκδηλώσεις θα αναβληθούν. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερωθείτε με νεώτερη ανακοίνωση.

Παρακαλείσθε ακόμη να φροντίσετε ώστε οι μαθητές να προσέλθουν στο Σχολείο διαβασμένοι σύμφωνα με το πρόγραμμα της ημέρας για την περίπτωση αναβολής των δράσεων.

 

                                                                      Ο Δ/ντής του Σχολείου

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες Μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι από 28/09/2015 λόγω αναμόρφωσης του προγράμματος του σχολείου μας, οι μαθητές που μετακινούνται με λεωφορείο θα αναχωρούν από το σχολείο ως εξής:
ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: αναχώρηση 13.15
ΤΡΙΤΗ – ΤΕΤΑΡΤΗ: αναχώρηση 14.00.
Παρακαλείσθε να φροντίσετε για την παραλαβή των παιδιών σας από τη στάση του λεωφορείου.

Ο Δ/ντής του Σχολείου