Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την υγεία τους καθώς και να υιοθετήσουν στάσεις που αφορούν τη σωστή διατροφή είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄, Ε΄, και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, με τη συμμετοχή τους στο εκπ/κό πρόγραμμα “Το αργολικό πρωινό με βάση το πορτοκάλι”.

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε  στο χωριό του Προφήτη Ηλία Ναυπλίου με τη συμβολή της Πύλης Πελοποννησιακού Πολιτισμού και της ομάδας εναλλακτικού τουρισμού Grecopaths.

Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες  δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της προετοιμασίας ενός σωστού πρωινού στη ζωή τους και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τη διατροφή και τις ομάδες τροφών.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με περπάτημα μέχρι το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στο γειτονικό λόφο. Από εκεί τα παιδιά απόλαυσαν τη θέα του αργολικού κάμπου.

Οι μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του σχολείου μας , επισκέφτηκαν το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα Ναυπλίου και παρακολούθησαν τα προγράμματα : «Σχέδια, Σχήματα, Χρώματα» και «Είμαι ένα μικρό παιχνίδι…»
Τα παιδιά παρακολούθησαν τα προγράμματα με μεγάλο ενδιαφέρον, είδαν, άκουσαν, έπαιξαν, δημιούργησαν και αποχώρησαν κατενθουσιασμένα!!!

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ Αργολίδας οργανώνει Σχολές Γονέων –Ομάδες Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γονέων. Επειδή τα τμήματα θα είναι ολιγομελή και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ Αργολίδας στα τηλέφωνα 2752096065-66.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση εδώ: ΟΜΑΔΕΣ ΓΟΝΕΩΝ

Εκπ/κή επίσκεψη στο συσκευαστήριο εσπεριδοειδών “GEFRA-Γ. ΦΡΑΓΚΙΣΤΑΣ” και στο χυμοποιείο της Ένωσης Αργολίδας “ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ” πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών μεγάλων τάξεων του σχολείου μας στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος για το πορτοκάλι, που πραγματοποιούν στο σχολείο τους.

Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους των δύο εργοστασίων και παρακολούθησαν τα στάδια επεξεργασίας, τυποποίησης, συσκευασίας και χυμοποίησης του πορτοκαλιού. Οι υπεύθυνοι φρόντισαν να λύσουν τις απορίες των παιδιών απαντώντας στις ερωτήσεις τους και πρόσφεραν φρέσκα πορτοκάλια και χυμούς ως κέρασμα στους μικρούς μαθητές.

Το πορτοκάλι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Περιέχει επίσης σάκχαρα, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνη Α. Είναι ωφέλιμο για τη διατροφή του ανθρώπου και η θρεπτική του αξία είναι μεγάλη. Καταναλώνεται νωπό ως φρούτο ή χρησιμοποιείται στην παραγωγή χυμών, φρέσκων ή συσκευασμένων.

Στα πλαίσια εργασίας για το πορτοκάλι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ και της ΣΤ΄ τάξης έφεραν στο σχολείο πορτοκάλια, τα έστειψαν και απόλαυσαν το γευστικότατο χυμό τους.

 

Ο γυμναστής του σχολείου μας, Γιώργος Ρούσσης, μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης , σχημάτισαν και ζωγράφισαν στην αυλή του σχολείου ακόμα δυο παιχνίδια , για περισσότερη δράση στα διαλείμματα και όχι μόνο!

Ο Δ/ντής, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου εύχονται σε όλους:

Αγάπη, υγεία, χαρά, ευτυχία

και ένα καλύτερο 2016 για όλο τον κόσμο.

Τη χριστουγεννιάτικη γιορτή στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας παρουσίασαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και  Β΄ τάξης του σχολείου μας.

Τα παιδιά παρουσίασαν το θεατρικό “Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη”, τραγούδησαν, χόρεψαν, μίλησαν για τη γέννηση του Χριστού και ευχήθηκαν σε όλους Χρόνια Πολλά. H χορωδία από μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης συνόδεψε με χριστουγεννιάτικες μελωδίες τη γιορτή.

Οι μικροί μαθητές μετέφεραν το πνεύμα των ημερών αυτών και υπενθύμισαν σε όλους  ότι τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο δώρα και γιορτές, αλλά κυρίως η αγάπη και το ενδιαφέρον που πρέπει να δείχνουμε για τον συνάνθρωπό μας.

Όλοι μικροί και μεγάλοι ενθουσιασμένοι χειροκρότησαν τους μικρούς μαθητές.

 

Στα πλαίσια της συνεργασίας όμορων σχολείων στον άξονα “Άθληση-Δια Βίου Άσκηση” μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημ. Σχ. Ινάχου φιλοξενήθηκαν στο σχολείο μας την Πέμπτη 17/12/2015.

Σκοπός της πρωτοβολίας αυτής ήταν η συνεργασία και η προώθηση αξιών και στάσεων στα πλαίσια του “ευ αγωνίζεσθαι”.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων έλαβαν μέρος σε αθλητικές δράσεις, που είχαν διοργανώσει από κοινού οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής των δύο σχολείων, Ρούσσης Γεώργιος και Ρούσου Μαριλύν.

Οι δράσεις αυτές είχαν ως στόχο τη διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την αναβάθμιση της ζωής των μαθητών, την καλλιέργεια της φιλίας και την προώθηση της ομαδικότητας.

 

ΠΡΟΣ:
Γονείς & Κηδεμόνες μαθητών Δημ. Σχολείου Δαλαμανάρας

Αγαπητοί γονείς,
πλησιάζοντας προς τις διακοπές των Χριστουγέννων ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου σας ενημερώνει για τα παρακάτω θέματα:

ΘΕΜΑ 1ο: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Εν όψει της επικείμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, το σχολείο μας θα προβεί στη συγκέντρωση συσκευασμένων τροφίμων, με σκοπό να παραδοθούν στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Άργους – Μυκηνών.
Η βοήθειά μας θεωρείται σημαντική.
Παράλληλα είναι σεβαστή η δική σας επιθυμία ή αδυναμία για συμμετοχή στην παραπάνω προσπάθεια.
Σε κάθε περίπτωση όμως η συμμετοχή σας είναι προαιρετική.
Η συγκέντρωση των παραπάνω ειδών θα γίνει από 21/12 έως και 23/12/2015
Υπεύθυνος επικοινωνίας: Σωτήρης Σταύρος & Βάκου Μαρία
Τηλ. Σχολείου: 2751066402

ΘΕΜΑ 2ο: ΓΙΟΡΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Η γιορτή του Σχολείου για τα Χριστούγεννα θα γίνει την Τετάρτη 23/12/2015 και ώρα 11:00 π.μ.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους γονείς. Η παρουσία σας θα δώσει ιδιαίτερη χαρά στους μαθητές μας, που κόπιασαν, ώστε να αποδοθεί το νόημα των ημερών, καθώς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

ΘΕΜΑ 3ο: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ

Την Τετάρτη 23/12/2015 θα γίνει εκκλησιασμός των μαθητών. Όσοι γονείς επιθυμούν να ΜΕΤΑΛΑΒΟΥΝ τα παιδιά τους, να τα προετοιμάσουν κατάλληλα.

****ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

 Ο Δ/ντής του Σχολείου

Σταυρόπουλος Ανδρέας