Την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την υγεία τους καθώς και να υιοθετήσουν στάσεις που αφορούν τη σωστή διατροφή είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄, Ε΄, και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, με τη συμμετοχή τους στο εκπ/κό πρόγραμμα “Το αργολικό πρωινό με βάση το πορτοκάλι”.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο χωριό του Προφήτη Ηλία Ναυπλίου με τη συμβολή της Πύλης Πελοποννησιακού Πολιτισμού και της ομάδας εναλλακτικού τουρισμού Grecopaths.
Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της προετοιμασίας ενός σωστού πρωινού στη ζωή τους και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τη διατροφή και τις ομάδες τροφών.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με περπάτημα μέχρι το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στο γειτονικό λόφο. Από εκεί τα παιδιά απόλαυσαν τη θέα του αργολικού κάμπου.























































