Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης για την αειφορία, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον υγροβιότοπο Ναυπλίου – Νέας Κίου και υλοποίησαν βιωματική δράση με τίτλο: « Φτερωτοί επισκέπτες στον υγρότοπο Καλύβια», η οποία συνδιοργανώνεται από τη Δ/νση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας δια της… (συνέχεια…)
Άρθρα για 7, Νοέμβριος 2019
Δεν υπάρχουν σχόλια
7 Νοέ 2019






