Την Πέμπτη, 9-5-2019, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στην εκδήλωση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας με θέμα «Περίπατος στον Ποντίνο ποταμό και την Αλκυονία λίμνη». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην περιοχή των Μύλων της ΔΕ Λέρνας του Δήμου Άργους-Μυκηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ν. Κίου,… (συνέχεια…)
Άρθρα για 13, Μάιος 2019
Δεν υπάρχουν σχόλια






