Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας

Άρθρα για Μάρτιος, 2019

29 Μαρ 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συντάκτης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑΣ | Κάτω από: Γενικά

Σας ενημερώνουμε πως η προγραμματισμένη ενημέρωση για την πορεία του έργου αποκατάστασης του τμήματος του διδακτηρίου που έχει υποστεί ζημιά, αναβάλλεται λόγω ασθενείας του καθηγητή κ. Σπυράκου ,για την Τετάρτη 3 Απριλίου και ώρα 13:20.

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου, τις τελευταίες σχολικές ώρες στην αυλή του σχολείου έγινε ένα όμορφο αποκριάτικο πάρτυ. Οι μαθητές χόρεψαν το παραδοσιακό γαϊτανάκι, ντύθηκαν όμορφα καρναβαλάκια και έφαγαν όλοι μαζί σουβλάκια που ο σύλλογος γονέων προσέφερε. Μια έκπληξη ακόμη περίμενε τους μαθητές μας, καθώς υπήρξε ταχυδακτυλουργός προσφορά του κυλικείου του σχολείου. Οι γονείς των μαθητών… (συνέχεια…)

“ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ” είπαν το Τμήμα Ένταξης σε συνεργασία με τους μαθητές της Δ τάξης. Αφού συζητήθηκε το θέμα της βίας και της παραβατικότητας στο σχολείο, έπειτα πραγματοποιήθηκε σχετική χειροτεχνία στο διάδρομο του σχολείου μας.

Στις 7 Μαρτίου και εξαιτίας της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της σχολικής βίας, στην αυλή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε δράση . Δύο μαθήτριες της Στ’ τάξης σε συνεννόηση με τους δασκάλους, έκαναν πως μαλώνουν στην μέση της αυλής. Στη συνέχεια όλο το σχολείο κάτσαμε σε κύκλο και συζητήσαμε γύρω από το θέμα, τρόπους και λύσεις αποφυγής… (συνέχεια…)

Καλό μήνα με όμορφα “μαρτάκια” μας ευχήθηκε την πρώτη του Μάρτη, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Την Τρίτη 5-3-2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε ΄και  ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους «ΔιαβάΖΟΥΜΕ το Άργος». Περιηγήθηκαν σε σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, όπως το Κάστρο Λάρισα, το Κριτήριο, το Νυμφαίο, το Αρχαίο Θέατρο, το Ωδείο και οι Θέρμες. Ήρθαν έτσι σε επαφή με το αρχαίο Άργος, γνώρισαν τη… (συνέχεια…)

Την Δευτέρα 4 Μαρτίου, η Γ και Δ τάξη επισκέφτηκαν το εργαστήριο παρασκευής γαλακτοκομικών προϊόντων της Οικογένειας Ηλιού στο Ναύπλιο. Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν την διαδικασία παρασκευής γιαουρτιού σε πραγματικό χρόνο, έπειτα κεράστηκαν και έλυσαν ένα σταυρόλεξο με σχετικές ερωτήσεις. Στη συνέχεια ακολούθησε περίπατος στους δρόμους του Ναυπλίου και σχολιασμός των ιστορικών μνημείων.    … (συνέχεια…)

Την προηγούμενη εβδομάδα, το σχολείο μας επισκέφτηκε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αργολίδας  κ.κ. Νεκτάριος  όπως κάθε χρόνο. Αφού είπε στους μαθητές του σχολείου μας όμορφες ιστορίες, στη συνέχεια δώρισε στα παιδιά βιβλία.

Στα πλαίσια του μαθήματος των γαλλικών, η δασκάλα μαζί με τους μαθητές της Ε και Στ τάξης, έφτιαξαν κρέπες και κεράστηκαν. Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα τη διαδικασία..      

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 6-03-2019 δε θα λειτουργήσει το σχολείο, λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικό σεμινάριο. Ο Δ/ντής του Σχολείου. Σταυρόπουλος Ανδρέας