Το Ελληνικό Κοινοβούλιο είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας την Τετάρτη 13-12-2017. Εκεί, αφού τους καλωσόρισαν οι βουλευτές του νομού μας κ. Ανδριανός και Μανιάτης, παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο σε ειδική αίθουσα με θέμα την ιστορία του κτιρίου της Βουλής. Κατόπιν ξεναγήθηκαν στην αίθουσα… (συνέχεια…)
Άρθρα για 17, Δεκέμβριος 2017
Δεν υπάρχουν σχόλια
17 Δεκ 2017






