Εκπλήρωση ευχής…
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής», και να σας ενημερώσουμε ότι μέσα από τη συμμετοχή του σχολείου μας τη φετινή χρονιά εκπληρώθηκε η παρακάτω ευχή :
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής», και να σας ενημερώσουμε ότι μέσα από τη συμμετοχή του σχολείου μας τη φετινή χρονιά εκπληρώθηκε η παρακάτω ευχή :
Έτσι μέσα από την προβολή σχετικών ταινιών, τη αναφορά περιστατικών σχολικής βίας, τη συμπλήρωση φύλλων εργασίας, τα παιδιά κατανοήσαν ότι ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι μια σύγκρουση μεταξύ δυο μαθητών, δεν είναι το πείραγμα, το αστείο προς κάποιον συμμαθητή που γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο, δεν έχει συνέχεια και δεν επηρεάζει την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών, αντίθετα είναι συστηματικός, επαναλαμβανόμενος, με σκοπό την επιβολή και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου.
Την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου οι μαθητές των Γ ΄& Δ ΄ και Ε ΄ & ΣΤ ΄ τάξεων, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, παρακολούθησαν τη διαδικτυακή εκδήλωση για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο, που οργάνωσε η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας. Μετά την παρακολούθηση της εκδήλωσης ακολούθησε δημιουργικός διάλογος με τους μαθητές μας.
Σε επόμενο εργαστήριο ασχολήθηκαν με δημιουργία αφισών με στόχο την αφύπνιση όλων για τους κινδύνους του διαδικτύου.
Το σχολείο μας από τις 20 Ιανουαρίου συμμετέχει στο 1ο Πανελλήνιο Σχολικό Τουρνουά Ανακύκλωσης Μπαταριών, που διοργανώνει η εταιρεία ΑΦΗΣ, σε συνεργασία με την Οργάνωση Γη.
Σκοπός μας δεν είναι η νίκη, αλλά η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των παιδιών μας για ένα καλύτερο και πιο υγιές περιβάλλον .
Οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και ήδη κοντεύουν να γεμίσουν τον πρώτο κάδο αφής.
Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους!
Όπως ήδη γνωρίζετε τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022, λόγω όμως των υψηλών κρουσμάτων πανελλαδικά έχουν τροποποιηθεί τα πρωτόκολλα λειτουργίας που αφορούν τη διεξαγωγή των self-test και που ίσχυαν πριν τις διακοπές.
Συγκεκριμένα:
Μόνο για την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων δηλαδή από 10/01/2022 έως 14/01/2022 θα γίνουν τρία (3) self-test . Το πρώτο θα γίνει την Κυριακή 09/01/2022 και οι μαθητές θα το φέρουν στο σχολείο τη Δευτέρα 10/01/2022. Το δεύτερο θα γίνει τη Δευτέρα 10/01/2022 και οι μαθητές θα το φέρουν σχολείο την Τρίτη 11/01/2022 και το τρίτο θα γίνει την Πέμπτη 13/01/2022 και οι μαθητές θα το φέρουν σχολείο την Παρασκευή 14/01/2022. Ωστόσο από τη δεύτερη εβδομάδα, δηλαδή από 17/01/2022 και για όλες τις επόμενες εβδομάδες θα γίνονται δύο (2) self-test την εβδομάδα κάθε Δευτέρα και οι μαθητές θα το φέρουν σχολείο την Τρίτη και κάθε Πέμπτη και θα το φέρουν σχολείο την Παρασκευή, όπως γίνονταν μέχρι τώρα.
Τα self-test είναι υποχρεωτικά πλέον να γίνονται από όλους μαθητές και εκπαιδευτικούς, εμβολιασμένους και μη, νοσήσαντες ή όχι.
Το αποτέλεσμα του self-test θα δηλώνεται στην πλατφόρμα edupass και στη συνέχεια θα εκτυπώνεται ή θα συμπληρώνεται χειρόγραφα η κάρτα μαθητή πάνω στην οποία θα αναγράφεται και ο κωδικός, όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
Η επίδειξη της σχολικής κάρτας στο σχολείο είναι υποχρεωτική και χωρίς αυτή οι μαθητές δεν μπορούν να μπουν στην τάξη, ακόμα και αν έχει περαστεί το αρνητικό αποτέλεσμα του self-test στην edupass.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων
για τη συνεργασία
Στα πλαίσια του Μαθήματος Εργαστήριο Δεξιοτήτων, στη Θεματική <<Φροντίζω για το περιβάλλον>> ,οι μαθητές των Β ΄ Ε ΄ και ΣΤ ΄ τάξεων ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα «Μαθαίνω να προστατεύομαι από τις φυσικές καταστροφές». Μέσα από το πρόγραμμα αυτό οι μαθητές γνώρισαν το εσωτερικό της της γης, έμαθαν για τους σεισμούς, τα ηφαίστεια, το τσουνάμι, τους τυφώνες, τις πλημμύρες, τις αιτίες που τα δημιουργούν αλλά και τρόπους προστασίας από αυτά .
Έτσι κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου αναζήτησαν πληροφορίες για τις φυσικές καταστροφές τις οποίες και επεξεργάστηκαν , έφτιαξαν μια τεράστια αφίσα με τα μέτρα προστασίας από το σεισμό την οποία ανάρτησαν σε εμφανές σημείο στο χώρο του σχολείου ώστε να είναι ορατή από όλους τους μαθητές ,έφτιαξαν το δικό τους βιβλιαράκι για το σεισμό, έφτιαξαν τη μακέτα του ηφαιστείου και πραγματοποίησαν τεχνητή έκρηξη ηφαιστείου, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε και άσκηση ετοιμότητας απέναντι στο σεισμό.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους προβληματίστηκαν στο πόσο αδύναμος είναι ο άνθρωπος μπροστά σε μια φυσική καταστροφή και κατανόησαν ότι μόνο όταν γνωρίζουμε μπορούμε να προστατευθούμε και να αντιμετωπίσουμε μια φυσική καταστροφή.
Ενδεικτικά κάποιες από τις ομαδικές και ατομικές εργασίες μας…




Στα πλαίσια του Μαθήματος Εργαστήριο Δεξιοτήτων, στη Θεματική <<Φροντίζω για το περιβάλλον>> , οι μαθητές των Α ΄ Γ ΄ και Δ ΄ τάξεων ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα «Το Δάσος πηγή Ζωής». Μέσα από το πρόγραμμα αυτό οι μαθητές έμαθαν για τους εθνικούς δρυμούς, γνώρισαν την πανίδα και τη χλωρίδα του δάσους , έμαθαν για τις ωφέλειες του δάσους αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει και αναζητήσαν τρόπους προστασίας του. Κατασκεύασαν αφίσες με θέμα την προστασία των δασών ,τις οποίες ανάρτησαν στο χώρο του σχολείου αλλά και στην κοινότητα, έφτιαξαν το δικό τους βιβλίο με τα ζώα του δάσους, κατασκεύασαν κολλάζ και αφίσες αναφοράς έγραψαν τον δεκάλογο του δάσους και ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα κατασκεύασαν τη μακέτα του δάσους.
Τα παιδιά εργάστηκαν με μεράκι και ενθουσιασμό καθ΄ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Ενδεικτικά κάποιες από τις ομαδικές μας εργασίες…


Το βιβλιαράκι μας…



Την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας εκπρόσωπος από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας, όπου υλοποίησε το πρόγραμμα <<Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου>> τους μαθητές της Γ ΄ Δ ΄ Ε ΄ και ΣΤ ΄ τάξης .
Μέσα από την παρέμβασης αυτή οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης του διαδικτύου, κατανόησαν την έννοια της υπερβολικής ενασχόλησης με το διαδίκτυο, εκπαιδεύτηκαν στην ασφαλή πλοήγηση του διαδικτύου και στην προστασία τους από τους πιθανούς κινδύνους του και κατανόησαν πως μπορούν να διαχειριστούν δύσκολες συμπεριφορές και φαινόμενα στο διαδίκτυο μέσω της σωστής συνεργασίας με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
