9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Το σχολείο μας την Παρασκευή 30-9-2022 στο πλαίσιο του εορτασμού της 9ηςΠανελληνιας  Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022 καθώς και της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, διοργάνωσε και υλοποίησε διάφορες  δράσεις.

Στις δράσεις  συμμετείχαν και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου οι οποίοι με κέφι συναγωνίστηκαν με τους μαθητές των μικρότερων  τάξεων του σχολείου μας.

Με κοινό σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» αρχικά έγινε ενημέρωση των μαθητών για τον εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και τον στόχο αυτής, που είναι η ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία του ανθρώπου. Στην συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν σε  αθλητικές δραστηριότητες και  παιχνίδια. Τέλος εργαστήκαν ομαδικά και δημιούργησαν αφίσα με το μήνυμα της ημέρας την οποία αναρτήσανε στο προαύλιο του σχολείου.

Οι μαθητές μας, με την συμμετοχή τους, έγιναν κοινωνοί της δημιουργικότητας μέσω του αθλητισμού, της προαγωγής της υγείας και της ευεξίας, της ενθάρρυνσης της κοινωνικής ενσωμάτωσης και της ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων.

 

1664555294239

1664540780168
Σκυταλοδρομίες
1664540652446
Σχηματίζουμε το Σύνθημα της ημέρας…

1664540608045

1664550156370

 

1664555108529
Το φιδάκι
1664554832870
Αγώνας ποδοσφαίρου

1664549444602

 

1664554777878 1
Η Αφίσα μας…

 

 

Αγιασμός Σχ. Έτους 2022-2023

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12  Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:00 π.μ.

Μετά το τέλος του αγιασμού θα μοιραστούν τα βιβλία στους μαθητές και στη συνέχεια θα  ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων, ανά τμήμα, πάνω  σε θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιπλέον σας πληροφορούμε ότι τα ταξί θα  λειτουργήσουν κανονικά από τη Δευτέρα 12 /9/2022 και ότι η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική.

Σας ευχόμαστε  ολόψυχα καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, γεμάτη υγεία και δύναμη!!!

Το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας

Ολοήμερο Διευρυμένου Προγράμματος…

.jpg

Αγαπητοί γονείς,

όπως ήδη έχετε ενημερωθεί στα προσωπικά σας email, το  σχολείο μας, τη φετινή χρονιά, επιλέχτηκε για να λειτουργήσει με το Νέο Διευρυμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου, το οποίο θα αναπτύσσεται στις παρακάτω τρεις (3) ζώνες:

.jpg
Στην τρίτη (3η) ζώνη, «Σχολικοί Μαθητικοί Όμιλοι», εντάσσονται, για συνεχόμενο δίωρο καθημερινά, με ενδιάμεσο ολιγόλεπτο διάλειμμα, οι σχολικοί μαθητικοί όμιλοι, στο πλαίσιο λειτουργίας των οποίων δύναται (εξαρτάται από τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών) να προσφέρεται δράση, δημιουργική απασχόληση, ελεύθερη έκφραση και ψυχαγωγία με αντικείμενα σχετιζόμενα με τον αθλητισμό, τα ομαδικά αθλήματα, τους παραδοσιακούς ή μοντέρνους χορούς, τη χοροκινητική έκφραση, τις εικαστικές τέχνες, τις χειροτεχνίες και κατασκευές, την εκμάθηση μουσικών οργάνων, την εκπαιδευτική ρομποτική, τα πνευματικά παιχνίδια και παζλ, τα παραδοσιακά παιχνίδια, τις επιστημονικές κατασκευές πειράματα, το ασφαλές και δημιουργικό διαδίκτυο κλπ.

Η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που θα παρακολουθούν το διευρυμένο πρόγραμμα θα λαμβάνει χώρα ή στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.

Παρακαλούμε όσοι γονείς-κηδεμόνες ενδιαφέρονται για την εγγραφή των παιδιών τους στο Διευρυμένο Ολοήμερο-συγκεκριμένα να παρακολουθούν και την 3η Ζώνη (15.55-17.30 μ.μ.)-να το δηλώσουν  (αίτηση) στη σχολική μονάδα το αργότερο μέχρι 9/9/2022 προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος προγραμματισμός.

                                                                                                   Καλή σχολική χρονιά!

 

Φτάσαμε στο τέλος …

Την Τρίτη στις 14 Ιουνίου το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας.   Οι μαθητές μας με πολύ κέφι τραγούδησαν, χορέψαν παραδοσιακούς χορούς και διασκέδασαν παίζοντας  ομαδικά παιχνίδια .Όλοι ήταν εκεί για να τους  καμαρώσουν και να τους  χειροκροτήσουν  συγγενείς και φίλοι. Στο τέλος απολαύσαμε όλοι μαζί τα πεντανόστιμα φαγητά και γλυκά που είχαν ετοιμάσει οι γονείς και ο Σύλλογος .

Αργά το βράδυ όλοι  αποχώρησαν με μια ευχή «Να μη  σταθεί πάλι εμπόδιο η πανδημία για την οργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων»

Έτσι λοιπόν άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Τα συναισθήματα ανάμεικτα, χαρά από τη μια που θα ξεκουραστούμε μετά από πολύ δύσκολη λόγω της πανδημίας χρονιά , από την άλλη όμως λύπη  που θα αποχωρίστουμε τους μικρούς μας μαθητές που μας δίνουν δύναμη να προχωράμε μπροστά και να γινόμαστε καλύτεροι.

                 Σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι.

              Ο  Σύλλογος  Διδασκόντων του Σχολείου

1655575447206

 

1655575275943 11655575333894

1655575363264

Μηνύματα από τους μαθητές μας …

Εν όψη  του καλοκαιρού και με βάση το γεγονός ότι ο τόπος μας θα γεμίσει επισκέπτες  οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για το περιβάλλον είναι πολλοί ( πυρκαγιές , σκουπίδια κλπ), για αυτό οι μαθητές μας πήραν την πρωτοβουλία να αναρτήσουν αφίσες σε διάφορα σημεία του χωριού με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα  τόσο των μονίμων κατοίκων όσο και των επισκεπτών .

 

16553899025371655379913004

1655379868156 2

 

 

Δράση για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό…

Την Τρίτη 7 Ιουνίου επισκέφθηκαν την πρώτη Δημοτικού οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Δάφνης. Οι μαθητές της πρώτης τάξης τους καλωσόρισαν και τους ξενάγησαν στην τάξη τους ,   τους  έδειξαν τα βιβλία τους  και τα τετράδιά τους και όλοι μαζί δημιούργησαν μια καλοκαιρινή ζωγραφιά. Στο τέλος οι  μαθητές της πρώτης τάξης τους αποχαιρέτησαν τραγουδώντας τους,  το τραγούδι <<Τα τζιτζίκια>>.

 

IMG 20220607 104145

Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο…

Την Πέμπτη  26 Μαΐου  οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης στα πλαίσια του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο Δάφνης.

Τα παιδιά, αφού είχαν ήδη συζητήσει στην τάξη τους για το γυμνάσιο και  τον διαφορετικό τρόπο λειτουργίας του, ξεναγήθηκαν από την διευθύντρια του σχολείου κυρία Ιωάννα Λανδρίτση στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του σχολείου και παρακολούθησαν δειγματικές παρουσιάσεις στο εργαστήριό πληροφορικής, στο εργαστήριο φυσικής και στο μάθημα της ιστορίας από τους αντίστοιχους καθηγητές.

Στη συνέχεια η διευθύντρια απάντησε με υπομονή στις ερωτήσεις τους για τα μαθήματα, τις απουσίες, τις αποβολές, τα διαλείμματα, τον τρόπο βαθμολόγησης κλπ.

 Στο τέλος αποχώρησαν ικανοποιημένα με τη χαρακτηριστική φράση «όλα θα πάνε καλά».

1

2

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!

Η ανάπλαση του γηπέδου  ποδοσφαίρου του σχολείου μας είναι πλέον  πραγματικότητα.

Ευχαριστούμε θερμά

τους συμπατριώτες  μας κυρίους  Μπερλέμη Παναγιώτη και Λεωνίδα του Ανδρέα, οι οποίοι διαμένουν και δραστηριοποιούνται στον Καναδά,

που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο αίτημά μας και πρόσφεραν  το ποσό των  πέντε  χιλιάδων (5.000 )ευρώ προκειμένου να στρωθεί με χλοοτάπητα το γήπεδο  ποδοσφαίρου του σχολείου μας.

Με εκτίμηση

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας

 

16550411612551655041161255 1

Πρόσκληση

Με μεγάλη χαρά, σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή που θα γίνει

την Τρίτη 14/06/2022  και ώρα 19:00

στο γήπεδο του χωριού.

Ο Σύλλογος Γονέων θα προσφέρει σουβλάκια.

Παρακαλούμε, όποιος γονέας μπορεί, θα ήταν καλό να φέρει κεράσματα (αναψυκτικά, τυροπιτάκια , γλυκά κ.τ.λ.).

Οι μαθητές

&

Το διδακτικό προσωπικό

 

IMG 75958eb461e60c30f13de6d008ddd894 V

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος…

Στα πλαίσια εορτασμού της Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο, συζήτησαν ,ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που το απειλούν, προβληματίστηκαν, ευαισθητοποιήθηκαν πάνω στο θέμα της προστασίας του , έλεγξαν τις γνώσεις τους λύνοντας quiz και εργάστηκαν ομαδικά κατασκευάζοντας αφίσες.

 

1654523237001

.png