Εορτασμός της 17ης Νοεμβρίου στο Σχολείο μας

Στο Δημοτικό Σχολείο Χέρσου τιμήσαμε την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου με μια σειρά από δράσεις που βοήθησαν τους μαθητές να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.

Οι μαθητές όλων των τάξεων ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς μέσα από παρουσιάσεις, προβολές βίντεο και συζητήσεις, εμβαθύνοντας στο ιστορικό πλαίσιο της εξέγερσης. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, έφτιαξαν χειροτεχνίες και αφίσες, οι οποίες εκτέθηκαν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σχολείου, μαζί με φωτογραφικό υλικό που επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τους μαθητές να τραγουδούν εμβληματικά τραγούδια της περιόδου, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για τη δημοκρατία.

Δείτε στιγμιότυπα από την ημέρα μας:

https://drive.google.com/file/d/17wTXahyb_pFOPxQX9cNCOwgwWE6Iz4pj/view?usp=sharing

Γ΄: Μικροί Κηπουροί, Μεγάλοι Γευσιγνώστες

Σχέδιο Δράσης: «Φροντίζουμε τη Γη, Τρέφουμε το Μέλλον: Ο Σχολικός Λαχανόκηπος και Βοτανόκηπος».

Το σχολείο μας διαθέτει έναν λαχανόκηπο και βοτανόκηπο, όπου οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στις καλλιέργειες ανάλογα με τις εποχές. Η δράση περιλαμβάνει την κομποστοποίηση οργανικών αποβλήτων, με το κομπόστ να χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της γονιμότητας του κήπου. Οι μαθητές της Γ, Δ΄ και ΣΤ΄, φυτεύουν, συγκομίζουν, μαγειρεύουν και απολαμβάνουν τα προϊόντα του κήπου, ενώ συμμετέχουν σε τρία θεματικά δίκτυα και προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης/αγωγής υγείας /εργαστήρια δεξιοτήτων καθώς και εθνικά προγράμματα που συνδέονται με την υγιεινή διατροφή και την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι μαθητές της Γ΄ στο πλαίσιο του δικού τους προγράμματος ¨Μικροί Κηπουροί, Μεγάλοι Γευσιγνώστες¨ περιποιούνται τα φυτά που φύτεψαν αρχές Σεπτέμβρη αλλά και συγκομίζουν μαρούλια, παντζάρια, σπανάκι και κρεμμυδάκια!

Με την βοήθεια της κυρίας Σόνιας φτιάχνουν ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ!!!

Με την βοήθεια των εκπαιδευτικών του προγράμματος φτιάχνουν ΚΕΙΚ με παντζάρι και σαλάτα μαρούλι!!!

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό και βίντεο:

Συγκομιδή:

https://drive.google.com/file/d/19e8nBgV3pZ17s_qcuk_F2p1dR1LuNEOE/view?usp=sharing

Πίτα με την κυρία Σόνια:

https://drive.google.com/file/d/19NgNugwsBUCgselenkldQhSxrCJzgAt6/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/19OKJsRm1eGlbD5YEJrtJUPoEMzV09zk2/view?usp=sharing

Κείκ με παντζάρι:

https://drive.google.com/file/d/196UCqwW_uSB8YFMzumc9vNZ2ph5Dktzo/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/19IWiK5HLbtsDPBKdg7-q_R1BlBJRODqM/view?usp=sharing

 

 

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-26

child 1 1180x520 1

  • Στο Δημοτικό Σχολείο Χέρσου εγγράφονται μαθητές από τους οικισμούς Χέρσου, Αγ. Κυριακής, Αμαράντων, Ακρίτα, Δοϊράνης, Δροσάτου, Ελευθεροχωρίου, Ηλιόλουστου, Ηλιόφωτου, Καλίνδριας, Κορομηλιάς, Κορυφής, Μεγάλης Στέρνας, Μιχαλιτσίου, Πλαγιάς, και Σουλτογιανέϊκων.

 

    1. Περίοδος Εγγραφών
    • Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.

     

    1. Προϋποθέσεις Εγγραφής
    • Στην Α’ τάξη εγγράφονται παιδιά που έχουν γεννηθεί από 1 Ιανουαρίου 2019 έως 31 Δεκεμβρίου 2019.

     

    1. Διαδικασία Υποβολής Αίτησης
    • Η εγγραφή γίνεται ηλεκτρονικά μέσω https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
    • Την αίτηση στην πλατφόρμα υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/ κηδεμόνων εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet (στην πλατφόρμα υπάρχουν οδηγίες χρήσης).
    • Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής εγγραφής, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί δια ζώσης στο σχολείο (η αίτηση σε αυτή την περίπτωση θα γίνεται δεκτή κατόπιν ραντεβού το οποίο θα κανονίζεται τηλεφωνικά, 23410 51883).

     

    1. Απαραίτητα Δικαιολογητικά Τα ακόλουθα έγγραφα πρέπει να επισυναφθούν στην ηλεκτρονική αίτηση: 
      • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
      • Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού, με τα απαραίτητα εμβόλια.
      • Πιστοποιητικό γέννησης (αντλείται αυτόματα από το σύστημα).
      • Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο ο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας).
      • Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ (εάν υπάρχει).

       

      1. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα

       

      1. Οριστικοποίηση Εγγραφής
      • Η Διευθύντρια του σχολείου ελέγχει την αίτηση και ενημερώνει για την αποδοχή ή την ανάγκη διόρθωσης της.

       

      1. Ειδικές Περιπτώσεις
      • Παιδιά από το εξωτερικό: Χρειάζονται επίσημα μεταφρασμένα έγγραφα εγγραφής

       

      Για την ηλεκτρονική εγγραφή παρακαλώ συμβουλευτείτε τις οδηγίες για την ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού»:



Λήψη αρχείου

Ε΄: Mit Farben und Worten: Το Διατροφικό μας Πιάτο στα Γερμανικά!

Στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού και συγκεκριμένα στο σχέδιο δράσης  «Φροντίζοντας τη γη, τρέφουμε το μέλλον: Ο σχολικός λαχανόκηπος και βοτανόκηπος», η Ε’ τάξη συμμετείχε στο μάθημα των Γερμανικών με τη δημιουργία μικρών αφισών με τίτλο «Το Διατροφικό μου Πιάτο», συνδέοντας τη δράση με την έννοια της υγιεινής διατροφής.

Μέσα από συζήτηση, οι μαθητές ανέλυσαν τη σημασία των διατροφικών επιλογών στην καθημερινότητά μας, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σε ζητήματα διατροφής και την κατανόηση του ρόλου που διαδραματίζει η σωστή διατροφή στη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας.

Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες, στις οποίες αποτύπωσαν τις γνώσεις και τις ιδέες τους μέσα από ζωγραφιές και μηνύματα για την υγιεινή διατροφή!

german26022025

ΣΤ΄: Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικών «Αριστοτέλης» 2024-25

Οι μαθητές της Στ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών «Αριστοτέλης» 2024-25, μια σημαντική πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση. Ο διαγωνισμός δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με τη φυσική με έναν δημιουργικό και ουσιαστικό τρόπο, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και την αγάπη τους για τις φυσικές επιστήμες. Η συμμετοχή τους αποτελεί μια αξιέπαινη προσπάθεια, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, καθώς τους βοηθά να εξοικειωθούν με επιστημονικές έννοιες και να καλλιεργήσουν δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον τους. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια!

Ακολουθεί Βίντεο:

https://drive.google.com/file/d/1LuFnsBbiZb0dKlYAfQmkrFMhe7fUdA6j/view?usp=sharing

Εθνική Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940

Η 28η Οκτωβρίου 1940 είναι μια ημέρα χαραγμένη βαθιά στην ιστορία και τη μνήμη του ελληνικού λαού. Με σεβασμό και τιμή, θυμόμαστε τον ηρωισμό και την αντίσταση των προγόνων μας που ύψωσαν το ανάστημά τους απέναντι στον φασισμό και υπερασπίστηκαν με θάρρος την πατρίδα μας. Η επέτειος αυτή μας θυμίζει την αξία της ελευθερίας, της αυτοθυσίας και της ενότητας, αξίες που οφείλουμε να διατηρούμε ζωντανές για τις μελλοντικές γενιές.

Ο φόρος τιμής μας προς την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου δεν είναι απλώς μια υποχρέωση. Αποτελεί ευκαιρία να αναλογιστούμε και να ανανεώσουμε το χρέος μας απέναντι σε αυτές τις αξίες, να εμπνεύσουμε τους μαθητές μας και να καλλιεργήσουμε την αγάπη τους για την πατρίδα και τον σεβασμό για τους αγώνες που μας οδήγησαν στο σήμερα.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό σε μορφή βίντεο από τις δράσεις του σχολείου μας για την ημέρα αυτή. Στο βίντεο θα δείτε τον στολισμό του σχολείου μας με εθνικά σύμβολα, την παράδοση της σημαίας στη σημαιοφόρο μας, την έπαρση της σημαίας, δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν σε κάθε τάξη, τον εκκλησιασμό της 28ης Οκτωβρίου, την κατάθεση στεφάνων, την παρέλαση και, τέλος, τους παραδοσιακούς χορούς που παρουσίασαν οι μαθητές μας με περηφάνια.

Ενημερωτική Διάλεξη για την Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια 18 Οκτωβρίου 2024

Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον κ. Ιωαννίδη Αλέξανδρο, εκπρόσωπο της Τροχαίας Κιλκίς, ο οποίος πραγματοποίησε μια εκπαιδευτική παρουσίαση για την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής συμπεριφοράς και να κατανοήσουν τη σημασία της ασφάλειας στους δρόμους, τόσο ως πεζοί όσο και ως μελλοντικοί οδηγοί.

Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και διαδραστικές ερωτήσεις, οι μαθητές έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν σήματα και πώς να συμπεριφέρονται με υπευθυνότητα σε κάθε τους μετακίνηση.

Ευχαριστούμε θερμά την Τροχαία για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας για ενημέρωση των μαθητών μας και την πολύτιμη συμβολή της στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων και ασφαλών μικρών πολιτών.

Ανώνυμο σχέδιο 3

Τιμή στον Μακεδονικό Αγώνα

Στο Δημοτικό Σχολείο Χερσού τιμήσαμε την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα, μια ημέρα μνήμης και εθνικής υπερηφάνειας για όλους τους Έλληνες. Στις τάξεις μας παρουσιάστηκε η ιστορία του αγώνα και των ηρωικών μορφών που αγωνίστηκαν για τη Μακεδονία μας, ενώ ιστορικό υλικό αναρτήθηκε στους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου, υπενθυμίζοντας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς την αξία του θάρρους και της αυτοθυσίας. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε και να τιμούμε αυτήν την ημέρα, γιατί αποτελεί κομμάτι της ταυτότητάς μας και μας διδάσκει τη σημασία της ελευθερίας και της ενότητας.

Ανώνυμο σχέδιο 2

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στο Σχολείο μας, 10 Οκτωβρίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, στο σχολείο μας διοργανώσαμε μια δημιουργική και ουσιαστική δραστηριότητα για την ενδυνάμωση της ψυχικής υγείας των μαθητών μας. Δανειστήκαμε το σώμα της Ερασμίας, μαθήτριας της ΣΤ’ τάξης, και το αποτυπώσαμε σε χαρτί του μέτρου, δημιουργώντας ένα σημείο όπου όλοι οι μαθητές θα εκφράσουν τα συναισθήματά τους.

Αφιερώσαμε χρόνο για να συζητήσουμε για τα συναισθήματα και πώς αυτά επηρεάζουν την καθημερινή μας ζωή. Στη συνέχεια, κάθε μαθητής έλαβε δύο μικρές καρτούλες: μια με χαρούμενη φατσούλα, στην οποία έγραψε τι τον κάνει να νιώθει καλά, και μια με θλιμμένη φατσούλα, όπου σημείωσε τι τον κάνει να νιώθει άσχημα. 

Στη συνέχεια κολλήσανε όλοι μαζί τις καρτούλες πάνω στο σώμα που σχεδιάσαμε, δημιουργώντας έτσι μια μεγάλη εικόνα των συναισθημάτων τους. Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές μας ενθαρρύνονται να εκφράσουν ελεύθερα τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, μαθαίνοντας ότι η ψυχική υγεία είναι πολύτιμη και αξίζει να τη φροντίζουμε κάθε μέρα.

1 2 3 4 5 6 7 8