Σχολική Επιβράβευση Ανακύκλωσης Μπαταριών “Μεγάλοι μικροί κυνηγοί”

3ο στην Κατηγορία του το Δημοτικό Σχολείο Χέρσου σύμφωνα με την συμμετοχή του στην Σχολική Επιβράβευση Ανακύκλωσης Μπαταριών “Μεγάλοι μικροί κυνηγοί”, που έλαβε χώρα κατά την σχολική χρονιά 2023-2024.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί!!!
🔝👏👏👏

Μάθημα Γερμανικών ΣΤ΄: Εικαστική προετοιμασία για την υποδοχή της αποστολής ERASMUS+

Ήρθε επιτέλους η στιγμή που θα υποδεχθούμε τους φίλους μας από το σχολείο Belmonte de Tajo της ηλιόλουστης Ισπανίας.
Οι μαθητές της Στ΄τάξης, στο μάθημα των Γερμανικών με την εκπαιδευτικό Κοσμίδου Στεφανία,  ετοίμασαν για τους επισκέπτες μας ένα χαρούμενο πανό  στολισμένο με ανοιξιάτικα λουλούδια, πασχαλίτσες και πεταλούδες που ζωγράφισαν οι ίδιοι και  στο οποίο τους καλωσορίζουν στα ισπανικά και στα ελληνικά.
Bienvenidos a nuestra escuela ! 
Σας περιμένουμε με ανυπομονησία και σας ευχόμαστε να περάσετε όμορφα στον τόπο μας!

Η εκπαιδευτικός συζήτησε με τους μαθητές πόσο σημαντικό είναι να ετοιμάσουν ένα πανό υποδοχής για την αποστολής Erasmus+ που θα επισκεφτεί το σχολείο μας. Μαζί κατέληξαν πως θα ετοιμάσουν το πανό υποδοχής και ποιους λόγους:

Δημιουργία Θετικής Πρώτης Εντύπωσης

Το πανό υποδοχής δημιουργεί μια θετική πρώτη εντύπωση στους φιλοξενούμενους. Δείχνει ότι τους περιμένουμε με χαρά και εκτίμηση, ενισχύοντας την αίσθηση φιλοξενίας και καλωσορίσματος.

Ενίσχυση Ομαδικού Πνεύματος

Η προετοιμασία του πανό ως ομάδα ενισχύει το ομαδικό πνεύμα και την αίσθηση συνεργασίας μεταξύ των μαθητών ή των μελών του σχολείου που συμμετέχουν στην υποδοχή. Ενδυναμώνει τη συνοχή και την αλληλεγγύη της ομάδας.

Διαπολιτισμική Ανταλλαγή

Το πανό που περιλαμβάνει στοιχεία από την κουλτούρα και τη γλώσσα των φιλοξενούμενων δείχνει σεβασμό και εκτίμηση για την πολιτισμική τους ταυτότητα. Αυτό προωθεί τη διαπολιτισμική κατανόηση και την αμοιβαία εκτίμηση.

Εκπαιδευτική Αξία

Η δημιουργία του πανό να είναι μέρος εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, όπως τέχνης και ξένων γλωσσών. Οι μαθητές μαθαίνουν να εργάζονται δημιουργικά και να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους με πρακτικούς τρόπους.

Ενίσχυση Επικοινωνίας και Οργάνωσης

Η διαδικασία της προετοιμασίας της υποδοχής ενθαρρύνει τους μαθητές να επικοινωνούν και να οργανώνονται αποτελεσματικά. Μπορούν να αναπτύξουν δεξιότητες στον προγραμματισμό, τη διαχείριση χρόνου και τη συνεργασία.

Δημιουργία Αναμνήσεων

Το πανό υποδοχής αποτελεί και ένα αναμνηστικό της επίσκεψης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να το κρατήσουν ως ενθύμιο της εμπειρίας τους, ενισχύοντας τις αναμνήσεις τους από την ανταλλαγή.

Συνολικά, η δημιουργία του πανιού υποδοχής ενισχύει την εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες, προάγει την αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία, και συμβάλλει στην επιτυχία του προγράμματος ανταλλαγής.

 

ome

Ανάρτηση – Βίντεο, στην ηλεκτρ. εφημερίδα Γνώμη για το σχολείο μας

Σύμφωνα με την ΓΝΩΜΗ
“Υποδειγματική και εντυπωσιακή υποδοχή αποστολής ERASMUS Ισπανών μαθητών, από μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Χέρσου. Πέμπτη, 16 Μαϊου 2024”

… ο κήπος του σχολείου μας γέμισε σοκολατένια αυγουλάκια…!

16.05.2024

Δράση της Ε΄ τάξης με την εκπαιδευτικό Γαλλικών Χρυσουλίδου Χαρούλας:

“Την Τρίτη 14 Μαϊου, μετά το Πάσχα ο κήπος του σχολείου μας γέμισε σοκολατένια αυγουλάκια…!
Τα φέραμε, τα έκρυψε η κυρία μας, τα ψάξαμε, τα βρήκαμε κι φυσικά τα φάγαμε!!!
Φέραμε το γαλλικό Πασχαλινό έθιμο “La chasse aux œufs” στο σχολείο μας!
Κι αφού γλυκαθήκαμε με τη σοκολάτα σκεφθήκαμε να γλυκάνουμε τις μαμάδες μας και να τους φτιάξουμε ωραίες κάρτες με ευχές στα γαλλικά μιας και την Κυριακή 12 Μαϊου ήταν η γιορτή της μητέρας!
Bonne fête maman 💕❤️💕
Je t’aime beaucoup !!!”

ter 1

 

 

Επίσκεψη Της Εταιρείας Dole Hellas

18.04.2024

Εκπρόσωποι της εταιρείας Dole Hellas σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, επισκέφτηκαν το σχολείο μας.  Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν μια εκπαιδευτική παρουσίαση από τον υπεύθυνο διατροφoλόγο του προγράμματος. Στη συνέχεια συζήτησαν με τα παιδιά για την υγιεινή διατροφή και τα οφέλη της καθημερνής κατανάλωσης φρούτων, διανεμήθηκαν μπανάνες σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και το βοηθητικό προσωπικό του σχολείου. Τους ευχαριστούμε πολύ για την ενδιαφέρουσα παρουσίαση που έκαναν στα παιδιά αλλά και για τις νοστιμότατες και θρεπτικές μπανάνες που μας προσέφεραν!

Ανώνυμο σχέδιο 5

ΣΤ΄, eTwinning: Different Cultures, Different Foods

12.03.2024

ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΓΑΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

… και γιατί να μην την φτιάξουμε μόνοι μας στο σχολείο, με αγνά υλικά και με μεράκι; Έτσι μεταδίδουμε και στα παιδιά μας την τιμή στις παραδόσεις μας και γευόμαστε αυτό το ιδιαίτερο ψωμί που συνηθίζουμε να τρώμε την Καθαρά Δευτέρα.

fresh LAGANA bread

 

Το σχολείο μας μύρισε και θα ξαναμυρίσει κρέπες…!!!

Το σχολείο μας μύρισε και θα ξαναμυρίσει κρέπες …!!!
Με αφορμή τη γιορτή της κρέπας στη Γαλλία (2 Φεβρουαρίου) οι μαθητές της Ε’ δημοτικού έψαξαν, έμαθαν για το έθιμο, την ιστορία και τον μύθο που συνοδεύει αυτό το αγαπημένο έδεσμα! Κι αφού παρουσιάσαμε τις υπέροχες εργασίες μας στην τάξη αποφασίσαμε να περάσουμε στην δράση…
Φέραμε τα υλικά, τις κρεπιέρες και την όρεξή μας και στρωθήκαμε στην δουλειά…! Κάναμε και φάγαμε κρέπες στο σχολείο και το ευχαριστηθήκαμε όλοι!!!

Και του χρόνου με υγεία παιδιά μου!

Ανώνυμο σχέδιο 4

Δράση για το Πάσχα στο Μάθημα Γερμανικών της ΣΤ΄

Frohe Ostern!!!

Το Πάσχα πλησιάζει και εμείς, στο μάθημα των Γερμανικών, πραγματοποιήσαμε ένα μικρό project για τις πασχαλινές παραδόσεις της Γερμανίας.
Οι μαθητές αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο και τις παρουσίασαν στο μάθημα.
Ο Πασχαλινός λαγός που κρύβει τα αβγουλάκια για να τα βρουν τα μικρά παιδιά, τα σιντριβάνια και τα δεντράκια που στολίζονται από τους Δήμους αλλά και από τους κατοίκους της κάθε πόλης με χρωματιστά αυγά και κορδέλες, οι πασχαλινές φωτιές αλλά και η νηστεία και η προσευχή, αποτέλεσαν θέματα των παρουσιάσεων. 
Συζητήσαμε τις διαφορές των παραδόσεων, συγκρίνοντάς τες με εκείνες του ελληνικού Πάσχα και στη συνέχεια δημιουργήσαμε αφίσες με φωτογραφίες και πληροφορίες για τα έθιμα της Γερμανίας. 
Ευχόμαστε σε όλους Frohe Ostern!!

Ανώνυμο σχέδιο 2