Δημοτικό Σχολείο Αχιλλείου Αλμυρού.

Τα δελφινάκια του Αχιλλείου

Πάμε Γυμνάσιο!

Μάι 202612

IMG 20260512 204010

eikona Viber 2026 05 09 06 59 04 743 eikona Viber 2026 05 09 06 59 06 197

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Γραμματίκειο Γυμνάσιο Πτελεού.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, να ενημερωθούν για τη λειτουργία και το πρόγραμμα του Γυμνασίου, καθώς και να συνομιλήσουν με εκπαιδευτικούς και μαθητές. Παράλληλα, συναντήθηκαν με τους μελλοντικούς συμμαθητές τους από το Δημοτικό σχολείο Πτελεού, γεγονός που συνέβαλε στη δημιουργία ενός ευχάριστου και φιλικού κλίματος ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, λύθηκαν απορίες και μειώθηκε το άγχος που συχνά συνοδεύει τη μετάβαση σε μια νέα σχολική βαθμίδα.

Οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, δείχνοντας μεγάλη περιέργεια για τα νέα μαθήματα και τις δραστηριότητες που θα συναντήσουν την επόμενη σχολική χρονιά. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, αφήνοντας σε όλους όμορφες εντυπώσεις και αισιοδοξία για το νέο τους ξεκίνημα.

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου για τη φιλοξενία και την υποδοχή τους.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πάμε Γυμνάσιο!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

Ιούνιος 2026
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων