ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 2014

Μια ακόμα χρονιά έφτασε στο τέλος της. ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ 2014
Και φέτος όπως άλλωστε κάθε χρόνο γιορτάσαμε τη λήξη του σχολικού έτους με ποικιλία δράσεων από όλες τις τάξεις.
Κύρια όμως την παράσταση έκλεψαν τα θεατρικά δρώμενα όλων των τάξεων .
Το πρόγραμμα περιελάμβανε δρώμενα με ρετρό περιεχόμενο από τους μαθητές των Ε-ΣΤ τάξεων με αναδρομές σε πολλά μέρη της Ελλάδας στα πιο παλιά χρόνια.





Οι μαθητές των Γ-Δ τάξεων παρουσίασαν με αέρα ηθοποιού τα <<ΣΑΪΝΙΑ>> και αυτοί που έκλεψαν την παράσταση ήταν οι μαθητές των Α-Β τάξεων που μας ταξίδεψαν σε όλη τη Γη ,στέλνοντας το μήνυμα για παγκόσμια ειρήνη και αδελφοποίηση όλων των λαών.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Άρματος ευχόμαστε σε όλους
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Ιδιαίτερες είναι οι ευχές μας για τα παιδιά μας που έφυγαν για να ανοίξουν τα φτερά τους στο σχολείο της επόμενης βαθμίδας το Γυμνάσιο.
Ολόψυχα τους ευχόμαστε να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο και να θυμούνται ότι η αγκαλιά του σχολείου τους είναι πάντα ανοιχτή.
Κάτω από ΓΙΟΡΤΕΣ | 0 Σχόλια