Αρχική » 2026 (Σελίδα 11)
Αρχείο έτους 2026
Σπίτι είναι…
Τίτλος: Σπίτι είναι…
Συγγραφέας: Σεβαστή Χατζησαββίδου Sevi Chatzisavidou
Εικονογράφηση: Έφη Κοκκινάκη Efi Kokkinaki
Εκδόσεις: Σιέλ Cielbooks
Σήμερα στην τάξη μας διαβάσαμε το βιβλίο «Σπίτι είναι…» ένα βιβλίο που μας μιλά για το πού νιώθουμε άνετα, για την οικογένεια, τη φιλία και τα όνειρά μας.Αφού ταξιδέψαμε στις σελίδες του, γράψαμε τι σημαίνει για τον καθένα και την καθεμιά μας «σπίτι», ζωγραφίσαμε μέσα σε μια καρδιά τη δική μας οικογένεια και στην πίσω πλευρά, τον αγαπημένο μας χώρο στο σπίτι. Δ’ τάξη, κ. Νικολαϊδου Νάνσυ.
Ευχαριστήριο Ένωσης Κυριών Δράμας
Με το παρόν , θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για την προσφορά και την συμβολή σας στο έργο της Τράπεζας Τροφίμων Δράμας. Μέσω της δράσης “ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΓΑΠΗ” και της συνεργασίας με πλήθος σχολικών μονάδων του νομού μας , όπως και τη δική σας, επιτεύχθηκε , η συνολική συγκέντρωση 2500 κιλών τροφίμων. Παραλάβαμε χάρη στην ευγενική προσφορά των μαθητριών και των μαθητών σας σημαντική ποσότητα ποικίλων ειδών τροφίμων μακράς διάρκειας και προϊόντων προσωπικής υγιεινής τα οποία ενίσχυσαν το δέμα που έλαβαν οι ωφελούμενοί μας για το γιορτινό τους τραπέζι. Η μέριμνα και η συνεισφορά σας προς τον Φορέα μας είναι υψίστης σημασίας και μας συγκινεί η αδιάλειπτη επιθυμία σας για προσφορά προς τον συνάνθρωπο. Η δωρεά σας αυτή αποτελεί σημαντική ενίσχυση για την Τράπεζα Τροφίμων Δράμας, η οποία ιδρύθηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Κυριών Δράμας – ΣΑΦ τον Οκτώβριο του 2019, αφού αποτελεί κινητήριο δύναμη να γινόμαστε και εμείς καθημερινά καλύτεροι με στόχο πάντοτε την προσφορά προς τον συνάνθρωπο.
Γιορτή Αγίου Ευγενίου Τραπεζούντιου
Τιμήσαμε τη μνήμη του Αγίου Ευγενίου, πολιούχου της Τραπεζούντας και αγίου των Ποντίων, στον οποίο είναι αφιερωμένος ο ναός του Αρκαδικού. Μαθητές/τριες της Στ’ τάξης με τη συνοδεία εκπαιδευτικών του σχολείου μας παρακολούθησαν τη Δοξολογία στον ιερό ναό.Χρόνια πολλά!
Μιλάμε για την προσφυγιά
Σήμερα, στο μάθημα της Γλώσσας δουλέψαμε το κείμενο «Αιολική Γη» του Ηλία Βενέζη και μιλήσαμε για τη Μικρασιατική Καταστροφή, την προσφυγιά και τους λόγους που αναγκάζουν έναν άνθρωπο να αφήσει την πατρίδα του. Κάναμε τη σύνδεση με το σήμερα, με τους πολέμους που συνεχίζουν να ξεριζώνουν οικογένειες και παιδιά.Στο πλαίσιο της καθιερωμένης μας ρουτίνας, «Ημέρα Προβολής Ταινιών Μικρού Μήκους», παρακολουθήσαμε την ταινία “The Box” και συμπληρώσαμε το Ημερολόγιο Μικρού Θεατή. Μια ταινία που άγγιξε βαθιά τα παιδιά, καθώς είδαν ένα παιδί να χάνει τα πάντα και να ψάχνει ελπίδα σε έναν νέο τόπο.Παράλληλα, παρακολουθήσαμε και ένα animation για τη Μικρασιατική Καταστροφή, μέσω του οποίου τα παιδιά έμαθαν περισσότερες λεπτομέρειες για εκείνη την ιστορική περίοδο. Συνειδητοποίησαν ότι και η χώρα μας έχει ζήσει πολλές φορές την εμπειρία της προσφυγιάς και ότι η ιστορία των Ελλήνων συνδέεται βαθιά με τις ιστορίες των ανθρώπων που μέχρι σήμερα αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.Στο τέλος, θέσαμε έναν μικρό αλλά ουσιαστικό προβληματισμό στα παιδιά:
«Αν είχες μόνο λίγα λεπτά για να γεμίσεις μια βαλίτσα, τι θα έβαζες μέσα;»
Ένα ερώτημα που τους βοήθησε να μπουν για λίγο στη θέση όσων αναγκάζονται να φύγουν βιαστικά, αφήνοντας πίσω μια ολόκληρη ζωή. Στ΄τάξη, κ. Χρυσανθίδου Μαρία
Ευχαριστίες
Ευχαριστούμε θερμά τη δραμινή Χαρτοποιία ANIL για την προσφρά ειδών χάρτου στο σχολείο μας! Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι αξιέπαινες.
“(Μισώ) Λατρεύω τα βιβλία”
Τίτλος: (Μισώ) Λατρεύω τα βιβλία
Συγγραφέας: Mariajo Ilustrajo @ilustrajo
Εικονογράφηση: Mariajo Ilustrajo
Mariajo Ilustrajo Mariajo Ilustrajo
Εκδόσεις: Μικρή Σελήνη @mikriselini Μικρή Σελήνη
Πριν κλείσουμε για τις γιορτές των Χριστουγέννων, ανέθεσα στους μαθητές μου μια απλή αλλά αγαπημένη αποστολή: να διαβάσουν ένα βιβλίο μέσα στις διακοπές τους.
Με την επιστροφή μας στην τάξη, ρώτησα ποιοι ολοκλήρωσαν την εργασία τους. Πολλοί μαθητές διάβασαν όχι ένα, αλλά δύο βιβλία, ενώ άλλοι… προτίμησαν το παιχνίδι!
Έτσι, αποφασίσαμε να διαβάσουμε όλοι μαζί το συγκεκριμένο βιβλίο, για να ανακαλύψουμε παρέα πώς η πρωταγωνίστρια κατάφερε τελικά να αγαπήσει τα βιβλία. Συζητήσαμε την ιστορία, σταθήκαμε στην υπέροχη εικονογράφηση που μας έδωσε τόσα πολλά στοιχεία και έμπνευση, και στη συνέχεια περάσαμε στη δημιουργία.
Οι μαθητές ζωγράφισαν το αγαπημένο τους σημείο για να απολαμβάνουν την ανάγνωση. Σε ένα φύλλο Α4, τους έδωσα ένα βιβλίο σχεδιασμένο – ανοιχτό ή κλειστό – όπου έγραψαν τον τίτλο του βιβλίου που διάβασαν στις γιορτές ή τον αγαπημένο τους τίτλο και έπειτα ζωγράφισαν τον εαυτό τους. Δ΄τάξη, κ. Νικολαϊδου Νάνσυ
























