Με ενθουσιασμό οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης παρέλαβαν τα γράμματα και τις ζωγραφιές από το Δημοτικό Σχολείο Ψαρών, καθώς και το βιβλίο με την ιστορία των Ψαρών που μας έστειλαν. Την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών των δύο σχολείων, όπου είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές και τις εμπειρίες τους για τα έθιμα του Πάσχα στον τόπο καταγωγής τους. Οι μαθητές μας τους τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου. Επίσης, ετοίμασαν ζωγραφιές και μια κάρτα με τις ευχές τους για καλή Ανάσταση.
Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Σελίδα 12 από 59
Ανακοινώσεις για την ενημέρωση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.
Την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων επισκέφθηκαν τον Φάρο Τυφλών, ένα Μουσείο στο οποίο οι επισκέπτες ενημερώνονται για τον τρόπο που οι τυφλοί αντιλαμβάνονται το περιβάλλον τους, παίζουν, διαβάζουν, κινούνται, εργάζονται, κάνουν οικογένεια και γενικά εντάσσονται ομαλά στην κοινωνία, βάζοντας στόχους και πετυχαίνοντας τα δικά τους επιτεύγματα. Είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον κύριο Χ., ο οποίος έχασε το φως του σε ηλικία 45 ετών αλλά συνέχισε να αγωνίζεται και πήρε τρία χρυσά μετάλλια σε παγκόσμιους αγώνες κολύμβησης. Ενημερώθηκαν για τον τρόπο που οι τυφλοί μαθαίνουν το αλφάβητο και διαβάζουν καθώς και τον τρόπο που παίζουν. Ψηλάφησαν ένα χαρτί με το σύστημα Μπράιγ. Γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πλησιάσουμε και να βοηθήσουμε έναν γνωστό μας τυφλό άνθρωπο. Χωρίστηκαν σε ζευγάρια και έπαιξαν βάζοντας μάσκες και συνοδευόμενα από τον «εθελοντή» τους κατάφεραν μέσω της αφής να αντιληφθούν τα αγάλματα και τα άλλα αντικείμενα του Μουσείου. Αποκόμισαν εμπειρίες και μηνύματα τόσο για τη ζωή των τυφλών όσο και για τη ζωή κάθε ανθρώπου. Όπως είπε ο κύριος Χ., ότι και να μας συμβεί δεν πρέπει να απογοητευόμαστε αλλά να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε. Κάθε δυσκολία είναι ένα σκαλοπάτι για να ανεβαίνουμε ψηλότερα!
Την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025, οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας θα εκκλησιαστούν στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου. Η μετάβασή τους προς και από το Ιερό Ναό θα γίνει με τα πόδια. Στη συνέχεια, θα ακολουθηθεί το διδακτικό πρόγραμμα της ημέρας. Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά καθώς και η μετακίνηση των μαθητών/τριών με το σχολικό λεωφορείο.
Παρακαλούμε δείτε τα επισυναπτόμενα, πατώντας αντιγραφή και επικόλληση στο πρόγραμμα περιήγησης.
Συνεχίζεται το πρόγραμμα της σχολής γονέων του Δήμου Παλλήνης που διοργανώνει το Τμήμα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και η αρμόδια Αντιδήμαρχος, κ. Ασπασία Τζιτζικάκη. Η αυριανή συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 11:00΄στο Οινοποιείο Πέτρου στην Παλλήνη με βασικό θέμα την εφηβεία.
Για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ





