Α’ ΤΑΞΗ
Επίσκεψη στο μουσείο Γουλανδρή
Οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφθηκαν το μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή και θαύμασαν την εξαιρετική συλλογή ζώων του.
Εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα και την επόμενη μέρα συνέχισαν την επαφή τους με τα ζώα που παρατήρησαν παίζοντας ένα κουίζ στην τάξη και ζωγραφίζοντας αφίσες ζώων του μουσείου.
Επίσκεψη στη δημοτική πινακοθήκη Αθηνών
Οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφθηκαν τον υπέροχο χώρο της Δημοτικής πινακοθήκης Αθηνών στο Μεταξουργείο και θαύμασαν τα έργα της έκθεσης του καλλιτέχνη Α. Κυριτσόπουλου με τα υπέροχα χρώματα και τις ευφάνταστες αφίσες.
Β’ ΤΑΞΗ
Είμαστε όλοι μια μεγάλη αγκαλιά
Οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης ύστερα από μια σειρά δραστηριότητες όπως παρακολούθηση video, χωρισμό σε ομάδες, συζήτηση, συμπλήρωση ερωτηματολογίου και θεατρικό παιχνίδι, αποφάσισαν ότι όλοι πρέπει να είμαστε μια μεγάλη αγκαλιά.Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός, μοναδικός και όλοι είμαστε ίσοι. Μιλάμε ευγενικά και βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Δε χτυπάμε, ούτε λέμε λόγια που πληγώνουν. Όλοι μαζί δημιουργούμε, παίζουμε, γελάμε. Αυτό έγραψαν σε αφίσες που ζωγράφισαν και την Τετάρτη, 6 Μαρτίου, παρουσίασαν στην αυλή του σχολείου το θεατρικό σκετς του Γιώργου Σακελλαρίδη :« Μήλα γύρω-γύρω,στη μέση πορτοκάλι » και ύμνησαν την αξία της φιλίας με το τραγούδι του Κωνσταντίνου Λογοθετίδη για τη φιλία.
Γ’ ΤΑΞΗ
Οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης, με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα κατά της Σχολικής Βίας, αφού παρακολούθησαν σχετικό βίντεο, ζωγράφισαν και έστειλαν τα δικά τους μηνύματα προς αποφυγή του σχολικού εκφοβισμού.
Δ’ ΤΑΞΗ
Συγκομιδή λαχανικών
Οι μαθητές/τριες της Δ’ τάξης, μέσα στα πλαίσια του προγράμματος ” Ο λαχανόκηπός μας”, μπήκαν σε μαγειρικές και γευσιγνωστικές δοκιμασίες, απολαμβάνοντας τους καρπούς της δημιουργίας τους. Έκοψαν και έπλυναν τα λαχανικά από τον λαχανόκηπο του σχολείου, αναγνώρισαν οπτικά και γευστικά τα διάφορα είδη λαχανικών, έφτιαξαν τις δικές τους σαλάτες και έφαγαν σπανακόπιτα φτιαγμένη με τα φρεσκοκομμένα λαχανικά.
Ε’ ΤΑΞΗ
Κατασκευή χαρταετού
Την τελευταία εβδομάδα της Αποκριάς κάθε παιδί κατασκεύασε από την αρχή τον δικό του μοναδικό χαρταετό. Ξεκίνησε με τον σκελετό, συνέχισε με την διακόσμηση, έφτιαξε τα ζύγια και τέλος την ουρά του χαρταετού. Η δράση έγινε στη σχολική τάξη με τις οδηγίες της ομάδας «ΔΡΩ».
ΣΤ’ ΤΑΞΗ
Εικαστικά έργα με την τεχνική της ψηφίδας
Οι μαθητές/τριες της Στ΄τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος των εικαστικών, δημιούργησαν έργα με την τεχνική της ψηφίδας.
Χρησιμοποίησαν απλά υλικά καθημερινής χρήσης (φασόλια, μακαρόνια, ρύζι, φακές κ.ά) και σε συνεργασία μεταξύ τους δημιούργησαν τα ακόλουθα εικαστικά έργα.