Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους μαθητές/τριες του σχολείου μας για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα “Προσφέρουμε – Νοιαζόμαστε – Στηρίζουμε” . Συγκεντρώθηκαν τρόφιμα τα οποία μεταφέραμε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας, με ευχές από όλη την Σχολική Κοινότητα του Δημοτικού Σχολείου της Ανθούσας.
