Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους μαθητές/τριες του σχολείου μας για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα  “Προσφέρουμε – Νοιαζόμαστε – Στηρίζουμε” . Συγκεντρώθηκαν τρόφιμα τα οποία μεταφέραμε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας, με ευχές από όλη την Σχολική Κοινότητα του Δημοτικού Σχολείου της Ανθούσας.

 

              Untitled 

                          IMG 20211221 093906 

                20211221 091733