Εορτασμός της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ενεργή συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο εορτασμός της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025.

Στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού, με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», διοργανώθηκαν ποικίλες δράσεις με στόχο: την ανάδειξη της παιδαγωγικής αξίας του σχολικού αθλητισμού, την καλλιέργεια αξιών και αρετών, και την προώθηση της ενεργούς συμμετοχής στον σχολικό και κοινωνικό βίο.

Δραστηριότητες της Ημέρας

Το πρώτο δίωρο ήταν αφιερωμένο στη δημιουργία αφισών, με συνθήματα εμπνευσμένα από τις πανανθρώπινες αξίες της ειρήνης, της δικαιοσύνης και του σεβασμού.

Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε ατομικά και ομαδικά αθλήματα, καθώς και σε παιχνίδια συνεργασίας. Πολλοί ανέλαβαν ρόλους κριτών και γραμματείας, αποδεικνύοντας υπευθυνότητα και συνεργατικό πνεύμα.

Σε ειδικά διαμορφωμένη δράση, οι συμμετέχοντες αγωνίστηκαν με δεμένα μάτια, με στόχο την ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της εμπιστοσύνης, και του ομαδικού συντονισμού.

Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν με τρόπο ώστε να εξυπηρετούν τους κύριους και επιμέρους στόχους της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό, όπως: η ισόρροπη ανάπτυξη, η διά βίου άσκηση, ο οπτικοκινητικός συγχρονισμός, η αντίληψη χώρου και χρόνου και η ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση.

Καλλιέργεια Δεξιοτήτων και Αξιών

Ο σχολικός αθλητισμός αποδείχθηκε, για ακόμη μία φορά, πολύτιμο εργαλείο όχι μόνο για τη σωματική άσκηση και την υγεία, αλλά και για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής, όπως:  η ανάληψη πρωτοβουλιών, η συνεργασία, το ευ αγωνίζεσθαι και ο εθελοντισμός.

Αξίες και στάσεις που αποτελούν τη βάση για την καλλιέργεια ενεργών και υπεύθυνων πολιτών.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συντόνισαν τις δράσεις, για την παραδειγματική συμμετοχή και τη θετική ενέργεια που μετέφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Σχολή Γονέων

Synhmmeno choris titlo 00010

Έναρξη Σχολικής Χρονιάς – Αγιασμός

agiasmos sxoleio 2

 

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι η τελετή του «Αγιασμού» για την έναρξη του σχολικού έτους 2025-26 θα γίνει την Πέμπτη, 11-9-2025 και ώρα 09:30΄ π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου. Μετά το πέρας της τελετής τα παιδιά θα γνωρίσουν τους εκπαιδευτικούς, θα  ενημερωθούν για το προσωρινό πρόγραμμα των μαθημάτων και  στις 10:30 π.μ θα αποχωρήσουν από το σχολείο.

Παρακαλούνται οι γονείς να βρίσκονται στο σχολείο κατά την ώρα αποχώρησης των μαθητών.

Σχετικά με τους μαθητές που μεταφέρονται θα ισχύσουν τα παρακάτω:

Το αστικό θα αναχωρήσει από την Καισαρειά 9:00 π.μ., από τον Κήπο 9:05 π.μ. και από την Κάτω Κώμη 9:10 π.μ. Επιστροφή: 10:30 από το σχολείο.

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία!

Η Δ/ντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Συνεργατικό έργο etwinning: “1955-2025: Αγώνες ελευθερίας”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης συμμετείχαν στο Συνεργατικό έργο etwinning με τίτλο  “1955-2025: Αγώνες ελευθερίας” . Πρόκειται για ένα έργο διάρκειας 6 μηνών που δημιουργήθηκε με αφορμή τα 70 χρόνια από την έναρξη απελευθερωτικού αγώνα της Κύπρου και τη διεκδίκηση της ανεξαρτησίας της. Το μεγάλο έπος του ’55- ΄59 αποτελεί μια χρυσή σελίδα, κυρίως της μαθητιώσας νεολαίας, που αγωνίστηκε για την ελευθερία της πατρίδας και δύναται να αποτελεί κίνητρο για όλους/ες τους μαθητές/τριες που οφείλουν να διεκδικούν κάτω από όλες τις συνθήκες τα δικαιώματά τους.

Συνεργατικό έργο etwinning: “Νεροπεριπέτειες: Το νερό που μας ενώνει , το νερό που μας πληγώνει”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της  Ε΄τάξης , συμμετείχαν στο Συνεργατικό έργο etwinning με τίτλο “Νεροπεριπέτειες: Το νερό που μας ενώνει , το νερό που μας πληγώνει” .  Πρόκειται για ένα σύντομο έργο 7 μηνών στα πλαίσια του οποίου επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε τους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης και ειδικότερα, τους στόχους 14, Ζωή στο νερό αλλά και 6 και 12 μέσα από συνεργατική, βιωματική, διερευνητική μάθηση, χρησιμοποιώντας διάφορους τρόπους έκφρασης (τραγούδι, εικαστικά, δημιουργική γραφή, θέατρο, τόσο εντός των σχολικών αιθουσών, όσο και έξω από αυτές. Βασικός σκοπός του έργου μας είναι η καλλιέργεια σχέσεων αγάπης και σεβασμού των μαθητών/τριών μας προς το φυσικό περιβάλλον και η υιοθέτηση καθημερινών πρακτικών που συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο μέλλον. Πραγματοποιώντας τακτικές διαδικτυακές συναντήσεις, τόσο μέσω της πλατφόρμας, όσο και με τη χρήση άλλων εργαλείων επικοινωνίας  εξερευνήσαμε τις πτυχές του νερού ως στοιχείου ζωής προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες τη σημασία του στη ζωή και το περιβάλλον.

11 7 25 logotypo

1740848443441

Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων «Ταξίδι στον Κόσμο των Βιβλίων»

Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας και της ευρύτερης ανθρωπιστικής αγωγής, υλοποιήθηκε για τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα:

«Ταξίδι στον Κόσμο των Βιβλίων», από τη Δ/ντρια και υπεύθυνη Βιβλιοθήκης κ. Αθανασία Θάνου και τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τάξεων κ. Καλαϊτζοπούλου Ελένη και κ. Βογβοπούλου Γεωργία .

Μέσα από ένα ευρύ φάσμα λογοτεχνικών έργων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία:

  • να αναπτύξουν τη φιλαναγνωστική τους διάθεση,
  • να προβληματιστούν πάνω σε σύγχρονα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα,
  • να εκφραστούν δημιουργικά,
  • να συζητήσουν έννοιες όπως η αγάπη, η αποδοχή, ο σεβασμός, η διαφορετικότητα και η αληθινή ευτυχία.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές «ταξίδεψαν» μέσα από κλασικά και σύγχρονα λογοτεχνικά έργα, γνώρισαν συγγραφείς, ήρωες και πολιτισμούς και συμμετείχαν σε ποικίλες δημιουργικές δραστηριότητες.

Κάποια από τα βιβλία που επεξεργάστηκαν ιδιαίτερα ήταν:

  • «Η Παπλωματού» των Jeff Brumbeau και Gail de Marcken
    Ένα τρυφερό παραμύθι για τη γενναιοδωρία, την καλοσύνη και την αξία της προσφοράς χωρίς αντάλλαγμα.
  • «Το Δέντρο που Έδινε» του Shel Silverstein
    Μια συγκινητική αλληγορία για την ανιδιοτελή αγάπη και τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση.
  • «Πώς τον λένε το Θεό σας;» της Άννας Σελλίδου
    Μια ιστορία γεμάτη ευαισθησία που προάγει τον σεβασμό στη θρησκευτική διαφορετικότητα και τις αξίες του διαλόγου και της αποδοχής.

Δραστηριότητες:
Μέσα από βιβλιοπαρουσιάσεις, συζητήσεις, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δημιουργίες και ασκήσεις δημιουργικής γραφής, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη.

Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης, και το «ταξίδι» τους στον κόσμο των βιβλίων αποδείχθηκε ουσιαστικό και βαθιά παιδαγωγικό.

1749817189416

55555555555555555555555555

9999999999999999999999999999999

1749819701005

1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111