3η διαδικτυακή συνάντηση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης

Την Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2025, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν στην 3η διαδικτυακή συνάντηση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης.
Σκοπός της συνάντησης είναι ο συντονισμός της δράσης με τίτλο:
«Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι», η οποία έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2025.
Η ημερίδα με τίτλο “Σχολική Διαμεσολάβηση: Εφαρμογή στα Σχολεία” που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15/01/2025 αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς να εμβαθύνουν σε μια σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός πιο αρμονικού και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.
Τι είναι η σχολική διαμεσολάβηση;
Η σχολική διαμεσολάβηση είναι μια ειρηνική διαδικασία που έχει ως στόχο την επίλυση συγκρούσεων μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας (μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων) με τη βοήθεια ενός ουδέτερου τρίτου μέρους.
Γιατί είναι σημαντική η σχολική διαμεσολάβηση;
- Μείωση συγκρούσεων: Η διαμεσολάβηση βοηθά στην αποκλιμάκωση των συγκρούσεων και στην πρόληψη της ενδοσχολικής βίας.
- Καλλιέργεια δεξιοτήτων: Οι μαθητές μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις συγκρούσεις, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να συνεργάζονται με τους άλλους.
- Βελτίωση του κλίματος: Ένα σχολείο που εφαρμόζει τη διαμεσολάβηση είναι ένα σχολείο με θετικό κλίμα, όπου όλοι αισθάνονται ασφαλείς και αποδεκτοί.
- Απελευθέρωση των εκπαιδευτικών: Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην διδασκαλία και λιγότερο χρόνο στη διαχείριση συγκρούσεων.
Τι συζητήθηκε στην ημερίδα;
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να:
- Ενημερωθούν: για τα θεωρητικά θεμέλια και τις πρακτικές εφαρμογές της σχολικής διαμεσολάβησης.
- Ανταλλάξουν απόψεις: με συναδέλφους που εφαρμόζουν ήδη τη διαμεσολάβηση στα σχολεία τους.
- Παρακολουθήσουν βιωματικά εργαστήρια: όπου είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν σε τεχνικές διαμεσολάβησης.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν την Παρασκευή 10/01/2025 το διαδικτυακό σεμινάριο «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου».
Tο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ σε συνεργασία με την Google.org συνεχίζει να προσφέρει μια σειρά διαδικτυακών μαθημάτων για εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείου, Δημοτικού αλλά και Γυμνασίου (κάθε ειδικότητας) προκειμένου να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους σε καίρια θέματα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο για παιδιά.
Προσφέρονται δύο κύκλοι μαθημάτων:
- O κύκλος μαθημάτων “Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου” που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δημοτικού και Γυμνασίου (ηλικίες 9-15) και αποτελείται από – δύο δίωρα σεμινάρια.
- O κύκλος μαθημάτων “Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου (μικρότερα παιδιά)“ που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού (ηλικίες 5-9) – ένα δίωρο σεμινάριο.
Οι δύο αυτοί κύκλοι μαθημάτων αποτελούν ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που χρειάζονται για να διδάξουν τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας και ψηφιακής ιθαγένειας στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Τα μαθήματα συνεπικουρούνται από τεχνικές παιχνιδοποίησης με τη χρήση του Ίντερλαντ (Interland), ενός διαδικτυακού παιχνιδιού δράσης και περιπέτειας που κάνει την εκμάθηση της ψηφιακής ασφάλειας και ιθαγένειας διαδραστική και διασκεδαστική – όπως ακριβώς είναι και το ίδιο το διαδίκτυο.
Περιγραφή Προγράμματος
Οι πέντε βασικές θεματικές ψηφιακής ασφάλειας και ιθαγένειας του προγράμματος Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου, για όλες τις βαθμίδες, είναι οι παρακάτω:

1η Διαδικτυακή επιμόρφωση στο πλαίσιο του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Π.Ε. “Οικολογικά Σχολεία”: Σύμπραξη για την Πράσινη Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Την Πέμπτη 12/12/2024 και ώρα 15.00 – 17.15, μέσω zoom παρακολουθήσαμε την 1η διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση Εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025 στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία».
Στόχος της επιμόρφωσης ήταν να έρθουν οι εκπαιδευτικοί σε επαφή με το νέο στρατηγικό πλαίσιο που ορίζεται από την UNESCO και το οποίο αποτελεί εθνικό στόχο και για την Ελλάδα, τη «Σύμπραξη για την Πράσινη Εκπαίδευση», να εστιάσουμε στη λειτουργία των οικολογικών σχολείων και τον τρόπο με τον οποίο ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί, μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος.
Το πρόγραμμα Tech Talent School για Εκπαιδευτικούς, ανανεωμένο, με νέες θεματικές, υλοποιείται για τη σχολική χρονιά 2024-2024 και αποτελεί μία ολιστική προσέγγιση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών, όχι μόνο σε σχέση με τη δράση τους μέσα στην τάξη, αλλά και ως επαγγελματίες. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα εστιάζει και στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών, καθώς ανήκουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης.
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολουθούν τα σεμινάρια 15 ωρών και των τεσσάρων πυλώνων του προγράμματος:
- Ενδυνάμωση σε Ψηφιακές Δεξιότητες
- Ενδυνάμωση σε Πράσινες Δεξιότητες
- Ψυχική ενδυνάμωση
- Ενδυνάμωση στη Σχολική Κοινότητα
Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Aθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, της Μicrosoft και της PwC .
Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Α΄ Δημοτικού& Νηπιαγωγείου.
Παρακολουθήσαμε διαδικτυακό σεμινάριο αφιερωμένο στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Α’ Δημοτικού και Νηπιαγωγείου μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr από όπου μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό por-tal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό ενώ όλο το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Yπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Το σεμινάριο αυτό είχε ως στόχο να ενημερώσει τους μικρούς μαθητές και τους γονείς τους για τις βασικές αρχές της διαδικτυακής ασφάλειας, ενόψει της όλο και πιο αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου από παιδιά σε νεαρή ηλικία.
Περιεχόμενο του Σεμιναρίου
1. Εισαγωγή στην Ψηφιακή Κουλτούρα:
– Οι εκπαιδευτές παρουσίασαν στους μαθητές τον κόσμο του διαδικτύου.
2.Ασφαλής Πλοήγηση:
– Δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
3. Προσωπικά Δεδομένα:
– Εξηγήθηκαν οι κίνδυνοι που προέρχονται από την κοινοποίηση προσωπικών πληροφοριών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο.
4. Διαχείριση Χρόνου Οθόνης:
– Αναφέρθηκαν οι κίνδυνοι της υπερβολικής χρήσης του διαδικτύου και οι τρόποι διαχείρισης του χρόνου που περνούν μπροστά στην οθόνη.
Δραστηριότητες και Παιχνίδια
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, ενσωματώθηκαν διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια που βοηθούσαν τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της ασφάλειας στο Διαδίκτυο με ευχάριστο τρόπο. Στο τέλος οι μαθητές ζωγράφισαν τους βασικότερους κινδύνους του διαδικτύου
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο «Ασφαλείς διαδικτυακές επαφές» τη Δευτέρα 21/10/2024.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Ασφαλείς διαδικτυακές επαφές». Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο και τις καλύτερες πρακτικές για την προστασία των μαθητών από πιθανούς διαδικτυακούς κινδύνους.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τις συχνές απειλές που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι μαθητές, όπως είναι η διαδικτυακή παρενόχληση, η εκμετάλλευση από αγνώστους και η παραπληροφόρηση. Επιπλέον, συζητήθηκαν στρατηγικές για την ανάπτυξη ψηφιακής συνείδησης και υπευθυνότητας στους μαθητές, ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν και να αποφεύγουν επικίνδυνες καταστάσεις.
Επίσης, δόθηκαν πληροφορίες σχετικά με εργαλεία και πηγές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς για να διασφαλίσουν την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαλογικές συζητήσεις και να ανταλλάξουν ιδέες και προτάσεις προκειμένου να ενισχύσουν την ηλεκτρονική ασφάλεια στο σχολικό περιβάλλον.
Η συμμετοχή σ αυτό το σεμινάριο αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να προγραμματίσουν δράσεις που θα συμβάλλουν στην εκπαίδευση των μαθητών ως υπεύθυνων και ενημερωμένων ψηφιακών πολιτών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Αντιμετωπίζοντας καταστάσεις μετάβασης στο σχολικό περιβάλλον
Τρίωρο διαδικτυακό σεμινάριο ενδοσχολικής επιμόρφωσης σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Κοζάνης
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Κέντρου Πρόληψης Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» με την σχολική κοινότητα, την Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2024 και ώρα 17.00 μ.μ., μέσω της πλατφόρμας Zoom παρακολουθήσαμε διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με θέμα τη μετάβαση/προσαρμογή στις αλλαγές με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας καταστάσεις μετάβασης στο σχολικό περιβάλλον».
Ο στόχος του σεμιναρίου ήταν η προαγωγή της συλλογικής ψυχοκοινωνικής υγείας μέσω της ανάδειξης της σημασίας της σκέψης και της καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής που αποτελεί την αφετηρία μιας ευρύτερης παρέμβασης υποστήριξης της μετάβασης.
Ερωτήματα που μας απασχόλησαν:
• Πως ολοκληρώνω έναν κύκλο που τελειώνει;
• Πώς ανοίγομαι στο καινούργιο που έρχεται;
• Πώς αντιμετωπίζω τις μεταβάσεις και ποιες είναι οι δεξιότητες- δυνάμεις που χρησιμοποιώ;
• Τι δώρα φέρνουν οι μεταβάσεις και πώς τα αξιοποιώ δημιουργικά;
• Πώς οι μεταβάσεις οδηγούν σε ένα δημιουργικό μεγάλωμα;
• Πώς αυτή την εμπειρία τη μεταφέρω στην τάξη;
Το σεμινάριο αυτό διοργανώθηκε στα πλαίσια της “Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου σχολικών μονάδων”.
Tech Talent School για Εκπαιδευτικούς – 1ος κύκλος Δεκεμβρίου Α/θμιας
Το πρόγραμμα Tech Talent School για Εκπαιδευτικούς αποτελεί μία ολιστική προσέγγιση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών, όχι μόνο σε σχέση με τη δράση τους μέσα στην τάξη, αλλά και ως επαγγελματίες. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα εστιάζει και στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών, καθώς ανήκουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης.
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν τα σεμινάρια και των τεσσάρων πυλώνων του προγράμματος:
1. Ενδυνάμωση σε Ψηφιακές Δεξιότητες
2. Επαγγελματική Ενδυνάμωση
3. Ψυχική Ενδυνάμωση
4. Ενδυνάμωση στη Σχολική Κοινότητα
Πρόγραμμα μαθημάτων
1η εβδομάδα
Δευτέρα – 27/11/2023 (16:00)
16:00 – 17:00 Ψηφιακή Τάξη-Microsoft Teams –Microsoft reflect- MS Educator Programs
17:00 – 18:00 Eκπαίδευση 4.0: Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση- εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης
Τρίτη – 28/11/2023 (16:30)
16:30 – 17:30 Αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία σε ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες
Τετάρτη – 29/11/2023 (16:00)
16:00 – 17:30 Ψηφιακό βιογραφικό και LinkedIn για Εκπαιδευτικούς: Ευκαιρίες και προοπτικές για την εκπαιδευτική κοινότητα.
Πέμπτη – 30/11/2023 (17:00)
17:00 – 19:00 Ψυχική ανθεκτικότητα του εκπαιδευτικού και ψυχοπαιδαγωγικό κλίμα της τάξης
2η εβδομάδα
Δευτέρα – 4/12/2023 (16:00)
16:00 – 17:00 Εισαγωγή στην υπολογιστική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων STEM: Microbit
17:00 – 19:00 Εισαγωγή στην προστασία του περιβάλλοντος, από τη θεωρία στην πράξη
Τρίτη – 5/12/2023 (17:00)
17:00 – 18:00 Πράσινες και ψηφιακές δεξιότητες/προετοιμασία για την Πράσινη Οικονομία: Παιδαγωγική αναπλαισίωση
18:00 – 19:00 Αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία σε ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες
Τετάρτη – 6/12/2023 (16:00)
16:00 – 17:00 Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για εκπαιδευτικούς, μαθητές και μαθήτριες
Πέμπτη – 7/12/2023 (16:00)
16:00 – 17:30 Σχολικός εκφοβισμός / κυβερνοεκφοβισμός Βιωματικό εργαστήριο
17:30 – 18:30 Ανακαλύπτω και προάγω τις δεξιότητες των μαθητών με στόχο μία ευτυχισμένη και ασφαλή μαθητική κοινότητα
*Παρακαλούμε σημειώστε ότι ενδέχεται να υπάρξουν μικρές αλλαγές στις ώρες των μαθημάτων.
Διάρκεια προγράμματος: 15 ώρες.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023:
6ο Σεμινάριο:
Το Σάββατο 11-02-2023 πραγματοποιήθηκε δια ζώσης βιωματικό επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς διάρκειας δύο ωρών (2) στο Δημοτικό Σχολείο Ασβεστόπετρας.
- Φορέας: Κέντρο Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υποστήριξης παιδιών, εφήβων & ενηλίκων
- Τίτλος: «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε παιδιά Προσχολικής και Σχολικής Ηλικίας»
- Επιμορφώτρια: Μελίδου Πηνελόπη, MSc Ψυχολόγος Υγείας
- Διοργάνωση: Το σεμινάριο αποτελεί συνδιοργάνωση των Διευθυντών/ντριών και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων: 1ου Αγίας Παρασκευής, 1ου Βερμίου, Ανατολικού, Άρδασσας, Ασβεστόπετρας, Πύργων και των Νηπιαγωγείων Ανατολικού, Ασβεστόπετρας, Καρυοχωρίου, Κομνηνών, Μηλοχωρίου και Πύργων.
5ο Σεμινάριο:
Την Δευτέρα 12-12-2022 πραγματοποιήθηκε δια ζώσης βιωματικό επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς διάρκειας τριών ωρών (3) στο Δημοτικό Σχολείο Ανατολικού.
- Φορέας: ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΚΟΖΑΝΗΣ, ΜΕΛΗ ΕΔΥ – ΕΔΡΑ ΓΥΝΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ
- Τίτλος: : «Διαχείριση τάξης» & «Μαθησιακές Δυσκολίες: εντοπισμός-διαχείριση παραπομπή»
- Επιμορφώτριες: Μήτου Τριανταφυλλιά, Σχολική Ψυχολόγος και Συμεωνάκου Κασσιανή, Σχολική Κοινωνική Λειτουργός
- Διοργάνωση: Το σεμινάριο αποτελεί συνδιοργάνωση των Διευθυντών/ντριών και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων: 1ου Αγίας Παρασκευής, 1ου Βερμίου, Ανατολικού, Άρδασσας, Πύργων και των Νηπιαγωγείων Ανατολικού, Ασβεστόπετρας, Νηπιαγωγείου Καρυοχωρίου, Κομνηνών, Μηλοχωρίου και Πύργων.
4ο Σεμινάριο:
Την Πέμπτη 8-12-2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς διάρκειας τριών ωρών (3).
- Φορέας: Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».
- Τίτλος: : «Παιδιά και Διαδίκτυο: Πρόληψη των κινδύνων χρήσης /Ο ρόλος των εκπαιδευτικών & των γονέων»
- Επιμορφώτριες: Καλώτα Ελευθερία και Κοκαλιάρη Άννα – Κοινωνιολόγοι/Επιστημονικά Στελέχη Κ. Π. ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
- Διοργάνωση: Το σεμινάριο αποτελεί συνδιοργάνωση των Διευθυντών/ντριών και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων: 1ου Αγίας Παρασκευής, 1ου Βερμίου, Ανατολικού, Άρδασσας, Πύργων και των Νηπιαγωγείων Ανατολικού, Ασβεστόπετρας, Νηπιαγωγείου Καρυοχωρίου, Κομνηνών, Μηλοχωρίου και Πύργων.
3ο Σεμινάριο:
Την Τρίτη 6-12-2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς διάρκειας δύο ωρών (2) στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας.
2ο Σεμινάριο:
Την Τετάρτη 30-11-2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς διάρκειας τριών ωρών (3).
- Φορέας: Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».
- Τίτλος: «Η αξία της σχέσης: Τι εμποδίζει;-Τι διευκολύνει;»
- Επιμορφωτής: Τσακμάκης Νίκος Κοινωνικός Λειτουργός – Ψυχοθεραπευτής και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Κέντρου Πρόληψης Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»
- Διοργάνωση: Το σεμινάριο αποτελεί συνδιοργάνωση των Διευθυντών/ντριών και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων: 1ου Αγίας Παρασκευής, 1ου Βερμίου, Ανατολικού, Άρδασσας, Πύργων και των Νηπιαγωγείων Ανατολικού, Ασβεστόπετρας, Καρυοχωρίου, Κομνηνών, Μηλοχωρίου και Πύργων.
1ο Σεμινάριο:
Την Τετάρτη 23-11-2022 πραγματοποιήθηκε δια ζώσης βιωματικό σεμινάριο εκπαιδευτικών στο Δημοτικό σχολείο Άρδασσας διάρκειας τριών ωρών (3).
- Φορέας: Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».
- Θέμα: Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών
- Τίτλος: «Διερευνώντας τις εσωτερικές πλευρές του επαγγελματικού ρόλου – Ανακαλύπτοντας τα εργαλεία βελτίωσης του εαυτού & συνύπαρξης με τους άλλους στο σχολικό πλαίσιο»
- Επιμορφώτρια: Καλώτα Ελευθερία, Κοινωνιολόγος/Επιστημονικό Στέλεχος Κ.Π. «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»
- Διοργάνωση: Το σεμινάριο αποτελεί συνδιοργάνωση των διευθυντών/ντριών και Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων: 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής, 1ου Δημοτικού Σχολείου Βερμίου, Δημοτικού Σχολείου Ανατολικού, Δημοτικού Σχολείου Άρδασσας, Δημοτικού Σχολείου Ασβεστόπετρας, Δημοτικού Πύργων, Νηπιαγωγείου Ανατολικού, Νηπιαγωγείο Ασβεστόπετρας, Νηπιαγωγείου Καρυοχωρίου, Νηπιαγωγείο Κομνηνών, Νηπιαγωγείο Μηλοχωρίου και Νηπιαγωγείο Πύργων.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022:
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ”:
«Από την απώλεια και το πένθος στην ψυχική ανθεκτικότητα»–
Καλώτα Ελευθερία Κοινωνιολόγος/Med
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Εορδαίας
«Διαχείριση άγχους»
Αβραμίδου Γεωργία, Ψυχολόγος
Μελίδου Πηνελόπη, MSc Ψυχολόγος Υγείας
Ενότητες:
- Ο θρήνος των παιδιών
- Ο θάνατος στη ζωή των παιδιών
- Απώλεια αγαπημένου προσώπου του/της μαθητή/τριας
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ:
«Εκκένωση κτιρίου σε περίπτωση πυρκαγιάς»
«Διαχείριση φωτιάς σε εσωτερικό χώρο»
«Χρήση διαφόρων ειδών πυροσβεστήρων»
ΔΙΑΔΥΜΑ: Α
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ: «Ανακαλύπτοντας τον κρυμμένο θησαυρό»
Καραπάτσιου Ευγενία, Περιβαλλοντολόγος, MSc
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ”:
«Είμαι, γιατί είμαστε: Συνδεδεμένοι ζούμε, εξελισσόμαστε, φτιάχνουμε λειτουργικές σχέσεις στη σχολική μας κοινότητα»
Καλώτα Ελευθερία Κοινωνιολόγος