Ευχαριστήρια Επιστολή για Αποκατάσταση Φθορών σε αίθουσες του σχολείου μας
Η διευθύντρια, το διδακτικό προσωπικό και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, του Δημοτικού Σχολείου Αμπελακίων θα ήθελαν να εκφράσουν τις ειλικρινείς τους ευχαριστίες: στον Δήμαρχο Σαλαμίνας κο Γεώργιο Παναγόπουλο, στον …
Ευχαριστήρια Επιστολή για Αποκατάσταση Φθορών σε αίθουσες του σχολείου μας Διάβασε περισσότερα