“Από το γαλάζιο του Αιγαίου, στο Φως της ποίησης” – Τάξη Στ’ – Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:30, στην αίθουσα «Δημήτρης Μπόγρης» του Δημαρχείου Σαλαμίνας, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η αποχαιρετιστήρια γιορτή της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας με θέμα τη ζωή και το έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, Νομπελίστα Οδυσσέα Ελύτη.

Η αίθουσα ήταν κατάμεστη από γονείς, συγγενείς, φίλους του σχολείου και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οποίοι παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον ένα καλαίσθητο και αρμονικά δομημένο αφιέρωμα στην ποίηση, τη ζωή και το όραμα του ποιητή του Αιγαίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παρουσιάζοντας με ωριμότητα, εκφραστικότητα και συγκίνηση ένα θεατρικό και μουσικό ταξίδι στον κόσμο του Οδυσσέα Ελύτη. Η εξαιρετική τους εμφάνιση και η αφοσίωση με την οποία απέδωσαν τους ρόλους τους ανταμείφθηκαν με το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού.

Μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της παράστασης ήταν η ερμηνεία του μελοποιημένου ποιήματος «Το Παράπονο» από μαθήτρια του σχολείου μας, με τη συνοδεία κιθαρών, αρμονίου και της χορωδίας του σχολείου. Ξεχωριστή εντύπωση προκάλεσε επίσης η προβολή βίντεο με την αναπαράσταση της ομιλίας του Οδυσσέα Ελύτη κατά την απονομή του Βραβείου Νόμπελ, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, μια δημιουργική προσέγγιση που ένωσε την τεχνολογία με τον πολιτισμό.

Οι γονείς και οι συγγενείς που παρακολούθησαν την παράσταση αποχώρησαν χαρούμενοι, βαθιά επηρεασμένοι και απόλυτα ικανοποιημένοι από το υψηλό επίπεδο της εκδήλωσης, η οποία συνδύασε αρμονικά τον λόγο, τη μουσική, το θέατρο και την εικόνα.

Ξεχωριστή θέση στη βραδιά είχε η τιμητική αναφορά στην εκπαιδευτικό Μαρίνα Κουπετώρη, η οποία ολοκληρώνει την πολυετή εκπαιδευτική της διαδρομή και αφυπηρετεί έπειτα από 36 χρόνια υπηρεσίας στην εκπαίδευση, εκ των οποίων τα περισσότερα στο σχολείο μας. Μαθητές, γονείς και συνάδελφοι εξέφρασαν την αγάπη, την εκτίμηση και τις θερμές ευχαριστίες τους για το έργο και την ανεκτίμητη συμβολή της στη διαμόρφωση και εκπαίδευση γενεών μαθητών. Η αναγνώριση της προσφοράς της δημιούργησε μια ατμόσφαιρα ιδιαίτερης συγκίνησης και ευγνωμοσύνης για μια εκπαιδευτικό που υπηρέτησε με αφοσίωση το δημόσιο σχολείο επί περισσότερες από τρεις δεκαετίες.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Αναπληρωτής Δήμαρχος Σαλαμίνας, κ. Νίκος Κόγιας, καθώς και η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών, κα Γιούλη Καλιούτσου-Κανάρη.

Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ τάξης κα Βικτωρία Μπάρμπα, κο Δημήτρη Τσιολπίδη, τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης κο Στάθη Παναηλίδη, κα Ξένια Μελετίου, την μουσικό τους σχολείου μας κα Κλεοπάτρα Τρικόλη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση αυτής της παράστασης, τον εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης κο Σεραφείμ Δάρρα και την εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας κα Παναγιώτα Μπαμπάλη για την βοήθεια τους κατά τη διάρκεια της παράστασης. Τέλος, θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους προσπάθεια και την υπέροχη παρουσία τους στη σκηνή. Η βραδιά αυτή αποτέλεσε το ιδανικό επιστέγασμα της πορείας τους στο Δημοτικό Σχολείο και ένα όμορφο αποχαιρετιστήριο γεμάτο φως, ποίηση, συγκίνηση και ελπίδα για το μέλλον.

Ακολουθεί ένα βίντεο με φωτογραφικά στιγμιότυπα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *