Κοπή πίτας

Την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Η εκδήλωση έγινε παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών, μέσα σε ευχάριστο και γιορτινό κλίμα. Ανταλλάξαμε ευχές για μια καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, πρόοδο και όμορφες σχολικές στιγμές.

aa2a601e 8f97 4aea 982f 2ed1ea94c017 4080a628 8686 4a6a 9dde 7d007ea6fa50