Την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Η εκδήλωση έγινε παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών, μέσα σε ευχάριστο και γιορτινό κλίμα. Ανταλλάξαμε ευχές για μια καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, πρόοδο και όμορφες σχολικές στιγμές.

