Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,  τα παιδιά ασχολήθηκαν με το θέμα: Σταματώ τις διακρίσεις- Αποδέχομαι τον “Άλλο”. Αλληλοσεβασμός, συνεργασία,  διαφορετικότητα, επικοινωνία… ήταν κάποιες από τις έννοιες που συζητήθηκαν και απασχόλησαν τους μικρούς μας μαθητές και τις μικρές μας μαθήτριες.  Με κατασκευές, μουσική, βίντεο, κολλάζ, παραμύθια…τα παιδιά εκφράστηκαν και προβληματίστηκαν για το θέμα.

 

20221104 113846 20221215 095531



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

1

2

.jpg
“Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ» στο σχολείο μας.
Οι μικροί μαθητές των Α, Β, Γ Τάξεων  μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους άλλους. Το πρόγραμμα στόχευε την βιωματική προσέγγιση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως αυτοεκτίμηση, αποδοχή- έκφραση –διαχείριση συναισθημάτων και αποδοχή της διαφορετικότητας.
Έγινε προσπάθεια να αναδεiχθεί η μοναδικότητας του καθενός μέσα από την αποδοχή της διαφορετικότητας. «Είμαστε διαφορετικοί αλλά μπορούμε να συνεργαστούμε και να λειτουργήσουμε ως ομάδα». Έγινε προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά τη σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, δίνοντας έμφαση στα «δύσκολα» συναισθήματα και στους τρόπους διαχείρισης, στην ποικιλία και τις αιτίες που τα προκαλούν. Τέλος τα παιδιά αναζήτησαν στον εαυτό τους και στους άλλους δυνατά στοιχεία σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της θετικής εικόνας εαυτού.
Το πρόγραμμα υλοποίησε η Βασιλική Γεωργιλά- Κοινωνική Λειτουργός
“Βιωματικές δράσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα  και τους πρόσφυγες”
Το πρόγραμμα διάρκειας 7 δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022.
Οι μαθητές των Δ, Ε, ΣΤ Τάξεων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν ζωγραφική, διήγηση, παιχνίδια ρόλων, καταιγισμό ιδεών και δημιουργικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να κατανοήσουν θέματα που σχετίζονται με τα δικαιώματα του ανθρώπου, εστιάζοντας σε αυτά που αφορούν τα παιδιά.
Το πρόγραμμα στόχευε στην καλλιέργεια κριτικής και δημιουργικής σκέψης, την αποδοχή και το σεβασμό του άλλου, την επικοινωνία και έκφραση των συναισθημάτων, των αναγκών και των επιθυμιών καθώς και την καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας και αλληλεγγύης.
Το πρόγραμμα υλοποίησε η Αγγελική Μπαβέλλα- Ψυχολόγος.
IMG 20221123 152833

«Γεννητούρια» σήμερα των «Μικρών Δημοσιογράφων», της Σχολικής Εφημερίδας του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου. Συμμετοχή, έκφραση, επικοινωνία, δημιουργία, συνθέτουν και ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας ,σε ένα σχολείο «μελίσσι», που «ακούει» και «ακούγεται» στην τοπική κοινωνία μέσα από το λόγο των «παιδιών» του.

IMG 20221123 152954

IMG 20221117 094450

17 Νοεμβρίου 2022 και οι μικροί μας μαθητές τραγούδησαν , ζωγράφισαν, έκαναν χειροτεχνίες και στο τέλος προσέφεραν ένα γαρύφαλλο στους συνανθρώπους μας, που πάλεψαν για τη Δημοκρατία!

kipos 1

Δημιουργία και διαμόρφωση του σχολικού μας κήπου από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας. Συμμετοχική μάθηση, δεξιότητες συνεργασίας , ανάπτυξη θετικών στάσεων για το περιβάλλον.

IMG 20221108 125423 1

IMG 20221005 131314

 

Αν ανακατέψεις την αφοσίωση, τη σοφία,

την εμπειρία, την υπομονή και την αγάπη,

θα έχεις το πιο γλυκό πράγμα του κόσμου: 

Τον παππού και τη γιαγιά!

1 Οκτωβρίου 2022

 Γιορτή του παππού και της γιαγιάς!

Οι μικροί μας μαθητές για να δείξουν, λοιπόν, την αγάπη τους στους παππούδες και στις γιαγιάδες  έφτιαξαν ένα μικρό δωράκι.

 

IMG 20221004 131108

Παγκόσμια ημέρα ζώων. Στο σχολείο μας μιλάμε για τους μικρούς μας φίλους και τους ζωγραφίζουμε!

« Προηγούμενη ΣελίδαΕπόμενη σελίδα: »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση