Ιδέες και Σχέδια Λογότυπων για το πρόγραμμά μας

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δημιουργία των δικών τους λογότυπων, χρησιμοποιώντας το Canva και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης. Εξερεύνησαν τη δημιουργικότητά τους και πειραματίστηκαν με διάφορες ιδέες και στυλ για να δημιουργήσουν μοναδικά σχέδια. Αφού ολοκληρώθηκαν όλα τα λογότυπα, οργανώσαμε μια σχολική διαδικασία επιλογής για να αναδείξουμε το καλύτερο σχέδιο. Ήταν μια συναρπαστική και εμπνευσμένη εμπειρία για όλους όσους συμμετείχαν!

Screenshot 2025 04 27 114751Αφού οι μαθητές ολοκλήρωσαν τα λογότυπά τους στο Canva, συμμετείχαν σε ψηφοφορία μέσω Google Form για να αναδείξουν το καλύτερο. Νικήτρια αναδείχθηκε η Μαρία από την ΣΤ’ τάξη με το εξαιρετικό και δημιουργικό της σχέδιο. Συγχαρητήρια, Μαρία!

Screenshot 2025 01 11 102527Είμαστε ενθουσιασμένοι να ανακοινώσουμε το νικητήριο λογότυπο για το έργο μας “Digital Minds: Global Citizenship”! Μετά από μια έρευνα με συμμετοχές από 33 άτομα, το λογότυπο που συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους αντικατοπτρίζει το πνεύμα και την ουσία του έργου μας.

Screenshot 2025 04 27 120147 Screenshot 2025 04 27 120208

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

Ξεκινήσαμε αυτόν τον μήνα με τη δραστηριότητα “Κοινωνικοί Ντετέκτιβ”, όπου οι μαθητές ανέπτυξαν τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και ψηφιακής γραμματισμού τους. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, ανάλυσαν αληθινές και ψεύτικες ειδήσεις, επαλήθευσαν πηγές και εξερεύνησαν τη σημασία ενός υπεύθυνου ψηφιακού αποτυπώματος. Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ευαισθητοποίηση, δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να περιηγηθούν στον ψηφιακό κόσμο με υπευθυνότητα και αυτοπεποίθηση.

Screenshot 2025 04 27 121105 Screenshot 2025 04 27 121119 Screenshot 2025 04 27 121135 Screenshot 2025 04 27 121149 Screenshot 2025 04 27 121204

Συνεργατικό e- Book “Ψηφιακοί Ντετέκτιβ”

Στο πλαίσιο του έργου “Digital Minds & Global Citizens”, έπρεπε να δημιουργηθεί το συνεργατικό eBook “Ψηφιακοί Ντετέκτιβ”, το οποίο αποτελεί έναν πολύτιμο πόρο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το eBook σχεδιάστηκε με σκοπό να ενισχύσει τις δεξιότητες των μαθητών στην κριτική σκέψη, τη διάκριση μεταξύ αληθινών και ψεύτικων ειδήσεων και τη σωστή διαχείριση της ψηφιακής τους ταυτότητας.

Μέσα από την ανάλυση πραγματικών και ψευδών ειδήσεων, τη συνειδητοποίηση των επιπτώσεων του ψηφιακού αποτυπώματος και τις διαδραστικές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην ανάπτυξη υπεύθυνης ψηφιακής συμπεριφοράς.

“Ψηφιακοί Ντετέκτιβ”

Συνεργατικός Χάρτης Ιδεών – Miro – Collaborative Mind Map

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν το Miro για να δημιουργήσουν έναν συνεργατικό χάρτη ιδεών γύρω από ένα θέμα του έργου μας. Συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν και να οργανώσουν τις ιδέες τους, χρησιμοποιώντας διαδραστικά εργαλεία. Στη συνέχεια, παρακολούθησαν τις ψηφιακές τους δραστηριότητες για μία εβδομάδα, καταγράφοντας τα αποτυπώματα που άφησαν σε τέσσερις τομείς: Αγορές Online, Κοινωνικά Δίκτυα, Άμεση Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Ψυχαγωγία. Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε τη συνεργασία, την κριτική σκέψη και την ευαισθητοποίηση για την ψηφιακή ιθαγένεια.

My Digital Footprint – Ψηφιακό Αποτύπωμα

Οι μαθητές δημιούργησαν ψηφιακή τέχνη χρησιμοποιώντας το εργαλείο DALL-E, παράγοντας εικόνες που σχετίζονται με το θέμα των “Ψηφιακών Αποτυπωμάτων”. Αυτές οι εικόνες αποτύπωναν τα ίχνη που αφήνουμε στον ψηφιακό κόσμο και τις διάφορες πτυχές της διαδικτυακής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, οι μαθητές χρησιμοποίησαν το Canva για να σχεδιάσουν αφίσες, ενσωματώνοντας τις δημιουργημένες εικόνες και προσθέτοντας στοιχεία για να ενισχύσουν την οπτική απήχηση και τη δημιουργικότητα των αφισών τους.

Screenshot 2025 01 31 122648 Screenshot 2025 01 31 122724 Screenshot 2025 01 31 122625

Collaborative Digital Calendar- Συνεργατικό Ψηφιακό Ημερολόγιο

Στο πλαίσιο της εξερεύνησης των ψηφιακών αποτυπωμάτων, οι μαθητές εργάστηκαν συνεργατικά για να δημιουργήσουν αφίσες και συνθήματα. Αυτές οι δημιουργίες οργανώθηκαν σε ένα μοναδικό αποτέλεσμα του έργου: ένα ψηφιακό ημερολόγιο. Η δραστηριότητα αυτή συνδύασε δημιουργικότητα, ομαδική δουλειά και ψηφιακά εργαλεία, με αποτέλεσμα έναν χρήσιμο και ουσιαστικό πόρο για την ευαισθητοποίηση γύρω από τα ψηφιακά αποτυπώματα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης εξερεύνησαν τη σχέση μεταξύ τεχνητής νοημοσύνης και ενσυναίσθησης μέσω δημιουργικής αφήγησης. Κάθε ομάδα δημιούργησε μια μοναδική ιστορία στην οποία η τεχνητή νοημοσύνη αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους και αντιμετωπίζει προκλήσεις που απαιτούν κατανόηση, συναισθήματα και ηθικές αποφάσεις. Χρησιμοποίησαν το εργαλείο Sutori για να γράψουν συνεργατικά διάφορα μέρη της ιστορίας, χτίζοντας πάνω στις ιδέες των άλλων. Για να ενισχύσουν την οπτική διάσταση, δημιούργησαν εικόνες με τη βοήθεια της ΤΝ.
Screenshot 2025 04 27 124408

Safer Internet Day & Coding – eTwinning

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης γιόρτασαν την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (11 Φεβρουαρίου) με δραστηριότητες κωδικοποίησης χωρίς τη χρήση υπολογιστών, μαθαίνοντας βασικές δεξιότητες προγραμματισμού και κανόνες ασφάλειας στο διαδίκτυο. Ένα δημιουργικό γεγονός που συνδύασε την τεχνολογία με την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο.

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

AI Scenarios on Screen: Our Movie Project

Στο πλαίσιο του έργου “Digital Minds, Global Citizens”, δώσαμε ζωή στις ιστορίες μας που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργώντας κινούμενες ταινίες με τη χρήση του Fliki AI. Οι μαθητές μετέτρεψαν τα σενάρια που δημιούργησαν με την τεχνητή νοημοσύνη σε συναρπαστικές βιντεοιστορίες, ενσωματώνοντας ηχητικά ντουμπλάζ, υπότιτλους και εικόνες που δημιουργήθηκαν από την ΑΙ.

Μέσω αυτής της δραστηριότητας, οι μαθητές εξερεύνησαν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην αφήγηση, ενισχύοντας τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα μάθαιναν για το ρόλο της ΑΙ στην επίλυση προβλημάτων και την καινοτομία. Το έργο αυτό όχι μόνο βελτίωσε τη ψηφιακή τους παιδεία, αλλά ενίσχυσε και τη συνεργασία και τη κριτική σκέψη.

συναρπαστικές βιντεοιστορίες

Storytelling: Europe and the bull

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης είχαν μια διαδικτυακή συνάντηση με μαθητές από την Ισπανία και το Δημοτικό Σχολείο Αγίας Τριάδας. Οι Ισπανοί μαθητές διάβασαν την ιστορία “Η Ευρώπη και ο Ταύρος”, ενώ οι Έλληνες μαθητές απάντησαν σε σχετικές ερωτήσεις, προάγοντας την διαπολιτισμική επικοινωνία και συνεργασία!

Η Ευρώπη και ο Ταυρος

Ήμασταν πολύ χαρούμενοι όταν λάβαμε γράμματα από τους Ισπανούς φίλους μας, μετά τη συνάντηση της αφήγησης της ιστορίας “Η Ευρώπη και ο Ταύρος”. Το γράμμα αυτό μας γεμίζει ενθουσιασμό και μας δίνει την ευκαιρία να δούμε τις σκέψεις και τις εντυπώσεις των Ισπανών μαθητών σχετικά με τη δραστηριότητά μας. Είναι πραγματικά όμορφο να γνωρίζουμε ότι οι μαθητές μας μπορούν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με άλλες χώρες, ανταλλάσσοντας ιδέες και πολιτιστικές εμπειρίες, κάτι που ενισχύει τη φιλία και τη συνεργασία μεταξύ μας.

Screenshot 2025 04 27 125921

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Cultural Digital Gallery

Στο πλαίσιο της πρώτης δραστηριότητας αυτού του μήνα, όλοι οι συνεργάτες του έργου συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια Ψηφιακή Πολιτιστική Γκαλερί χρησιμοποιώντας το Genially. Κάθε ομάδα παρουσίασε τα σημαντικά μνημεία της χώρας της, τις παραδοσιακές τέχνες, τις γιορτές, τη κουζίνα και τα παροιμίες, ενσωματώνοντας διαδραστικά στοιχεία, εικόνες και οπτικοακουστικά υλικά που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτή η δραστηριότητα έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να εξερευνήσουν την πολιτιστική τους κληρονομιά, να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να μοιραστούν τις παραδόσεις τους με έναν ενδιαφέρον και δημιουργικό τρόπο.

Πολιτιστική Γκαλερί

AI-Powered Comic Creation with KOMIKO -Δημιουργία Κόμικ με Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω του KOMIKO

Οι μαθητές της 5ης και 6ης τάξης δημιούργησαν τις δικές τους σύντομες ιστορίες, εξερευνώντας πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με το νερό. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα Comic AI για να ζωντανέψουν τις αφηγήσεις τους, μετατρέποντάς τες σε εικονογραφημένα κόμικς. Μέσα από τη δημιουργία χαρακτήρων, διαλόγων και σκηνών, οι μαθητές παρουσίασαν με δημιουργικό και φανταστικό τρόπο τις λύσεις που μπορεί να προσφέρει η ΤΝ σε σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα.

Screenshot 2025 04 27 130456

Screenshot 2025 04 27 130813 Screenshot 2025 04 27 130832 Screenshot 2025 04 27 130847 Screenshot 2025 04 27 130859 Screenshot 2025 04 27 130913 Screenshot 2025 04 27 130924

One Drop, One Letter, One Voice: Our Water Day Slogan- Μία Σταγόνα, Ένα Γράμμα, Μία Φωνή: Το Σύνθημα της Ημέρας Νερού μας

Για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, ενώσαμε τις δυνάμεις μας ως παγκόσμιοι πολίτες και δημιουργήσαμε ένα ισχυρό μήνυμα για την προστασία του νερού. Μέσα από μια συνεργατική δραστηριότητα με γράμματα, κάθε εταίρος πρόσθεσε το δικό του μοναδικό σχέδιο για να σχηματίσουμε το κοινό μας σύνθημα.

Αυτή η δραστηριότητα δείχνει πώς οι μικρές ενέργειες ενώνονται για να δημιουργήσουν έναν μεγάλο αντίκτυπο, όπως ακριβώς κάθε σταγόνα νερού έχει σημασία για τη διατήρηση του πλανήτη μας. Με τη χρήση τέχνης, δημιουργικότητας και ομαδικής δουλειάς, ελπίζουμε να ενθαρρύνουμε την ευαισθητοποίηση και τη δράση για ένα βιώσιμο μέλλον.

vDr RLiV

World Water Day in the Metaverse: Awareness Through Technology- Παγκόσμια Ημέρα Νερού στο Μετασύμπαν: Ευαισθητοποίηση μέσω της Τεχνολογίας

Στο πλαίσιο του έργου Digital Minds Global Citizens, οργανώσαμε μια διαδικτυακή εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού μέσω της πλατφόρμας Spatial, όπου οι μαθητές εξερεύνησαν ένα αμφιθέατρο του Μετασύμπαντος και παρουσίασαν ψηφιακές αφίσες και οπτικά υλικά για να ευαισθητοποιήσουν σχετικά με τη συντήρηση του νερού.

Screenshot 2025 04 27 134051

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Voices from Our Mixed Teams – Digital Podcast Series- Φωνές από τις Μικτές Ομάδες μας – Ψηφιακή Σειρά Ποντκαστ

Podcast

School Board
Ο πίνακας eTwinning που δημιουργήσαμε αποτελεί έναν δυναμικό χώρο παρουσίασης όλων των δραστηριοτήτων, των αποτελεσμάτων και των σημαντικών στιγμών του συνεργατικού μας έργου. Λειτουργεί ως ένα οπτικό χρονολόγιο του ταξιδιού μας, προβάλλοντας τις δημιουργίες των μαθητών, φωτογραφίες, βίντεο και κοινές εμπειρίες. Μέσα από αυτόν τον πίνακα, γιορτάζουμε τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τη μάθηση, ενώ ταυτόχρονα κρατάμε ενήμερη και ενεργή την εκπαιδευτική μας κοινότητα και τους εταίρους μας.
Screenshot 2025 05 07 175502

Απονομή Πιστοποιητικών Συμμετοχής

Δόθηκαν στους μαθητές τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Digital Minds: Global Citizens”.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τα παιδιά συνεργάστηκαν με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν ψηφιακές δεξιότητες και συμμετείχαν σε δημιουργικές και καινοτόμες δράσεις.
👏 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συνέπεια, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία τους! 🌍💻

Screenshot 2025 05 13 213448

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση