Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2025-26 η Δ τάξη συμμετείχε στο ετήσιο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Εορδαίας, με τίτλο : <<Λογοτεχνικές διαδρομές στα Συναισθήματα>>. Κεντρικός άξονας του προγράμματος ήταν η διερεύνηση και η διαχείριση των συναισθημάτων μέσα από τη λογοτεχνική εμπειρία. Τα επιλεγμένα λογοτεχνικά έργα προσεγγίστηκαν βιωματικά και δημιουργικά . Μέσω των βιβλίων και των δραστηριοτήτων που επιλέχθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τα διάφορα συναισθήματα , να τα εκφράσουν, να τα αποδεχτούν και τέλος να τα διαχειριστούν .Στην τελετή λήξης που διοργανώθηκε στην πόλη της Πτολεμαΐδας παρουσιάστηκαν οι δημιουργίες της τάξης .
Σαν σήμερα
26/6/: Παγκόσμια Ημέρα των Ηνωμένων Εθνών υπέρ των θυμάτων των βασανιστηρίων
26/6: Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους
- Σχετικές αναρτήσειςΙστορικό
-
Πρόσφατα άρθρα
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία





