Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2025-26 η Δ τάξη συμμετείχε στο ετήσιο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Εορδαίας, με τίτλο : <<Λογοτεχνικές διαδρομές στα Συναισθήματα>>. Κεντρικός άξονας του προγράμματος ήταν η διερεύνηση και η διαχείριση των συναισθημάτων μέσα από τη λογοτεχνική εμπειρία. Τα επιλεγμένα λογοτεχνικά έργα προσεγγίστηκαν βιωματικά και δημιουργικά . Μέσω των βιβλίων και των δραστηριοτήτων που επιλέχθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τα διάφορα συναισθήματα , να τα εκφράσουν, να τα αποδεχτούν και τέλος να τα διαχειριστούν .Στην τελετή λήξης που διοργανώθηκε στην πόλη της Πτολεμαΐδας παρουσιάστηκαν οι δημιουργίες της τάξης .

3953 3954 3956 3957 3958 3959

Σχετικά με Γιαννακίδου Φωτεινή

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *