Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το “Πλανητάριο on the go” ύστερα από πρόσκληση του Δημοτικού Σχολείου Νέας Μεσήμβριας. Το Πλανητάριο ήταν στημένο στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου και οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό βίντεο που τους ταξίδεψε σε όλους τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος ενώ είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τον ήλιο μέσα από ένα τηλεσκόπιο το οποίο είχε το απαραίτητο προστατευτικό φίλτρο για τα μάτια τους.


