Στην έναρξη και αυτής της σχολικής χρονιάς λάβαμε τις ευλογίες και τις ευχές της εκκλησίας για μια υγιή, φωτεινή, δημιουργική και αποδοτική χρονιά.
Με μεγάλη χαρά οι εκπαιδευτικοί του σχολείου δέχτηκαν τους νέους αλλά και τους παλιούς μαθητές ευχόμενοι και υποσχόμενοι καλή πρόοδο σε όλους!!
Καλη σχολική χρονιά!

