Επιστροφή στο Σχολείο – Διάθεση self-test για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022 ξεκινούν τα μαθήματα στα Σχολεία όλης της χώρας και πρέπει όλοι να επιστρέψουμε με ασφάλεια. Για το λόγο αυτό εκπαιδευτικοί και μαθητές θα πρέπει τη μέρα αυτή να έχουμε αρνητικό self-test.

Υπενθυμίζεται ότι:

  •  » Διαβάστε περισσότερα