Σήμερα Τρίτη 13 Απριλίου στα πλαίσια της σύγχ
ρονης τηλεκπαίδευσης, η δασκάλα της Δ τάξης του Σχολείου μας κ. Στέλλα Τσακαγιάννη ανέλαβε την πρωτοβουλία να διοργανώσει με την τάξη της μία συζήτηση για την συμμετοχή της Εύβοιας στην
» Διαβάστε περισσότερα