Λειτουργία Πρότυπου Γυμνασίου στη Χαλκίδα
Φόρτωση PDF…
Σύμφωνα με απόφαση των αρμοδίων Υπουργείων θα διατίθενται από τα φαρμακεία δύο (2) δωρεάν self-tests από την Τετάρτη 19/5 έως και το Σάββατο 22/5/2021. Θα γίνονται τις Κυριακές και θα χρησιμοποιηθεί το ένα self test τη Δευτέρα 24/5/2021 για τη Σχολική Κάρτα και το επόμενο self test θα χρησιμοποιηθεί τη Δευτέρα Το ΥΠΑΙΘ με την υπ. αριθμ. 51340/10-5-2021 εγκύκλιό του ορίζει ότι η προθεσμία εγγραφής στο Ολοήμερο Τμήμα για το επόμενο σχολικό έτος 2021-22 λήγει την Δευτέρα 17 Μαΐου 2021. Όσοι γονείς επιθυμείτε την εγγραφή του/των παιδιού/ών σας, συμπληρώστε την σχετική ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ και παραδώστε τη στον/στην υπεύθυνο Εκπαιδευτικό Με σχετική KYA ενημερώνονται τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό και καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα Σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test). Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των Σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από τα φαρμακεία, χρησιμοποιώντας τονΑνακοίνωση για τα self-tests
Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2021-22
Επιστροφή στο Σχολείο με ασφάλεια