Μέσα σε μία βδομάδα (και μάλιστα την τελευταία βδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα…!) το σχολείο μας συμμετείχε όχι σε 1, ούτε σε 2 αλλά σε 3 (!) γιορτές… Και κατά γενική ομολογία η τρίτη ήταν και η καλύτερη!
Την τελευταία μέρα πριν τα σχολεία κλείσουν για τις διακοπές του Πάσχα, στο 10ο ΔΣ γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Χορού με ένα αφιέρωμα στους χορούς της Ελλάδας…και όχι μόνο! Σε κάθε τμήμα ανατέθηκε ένας χορός από κάποια περιοχή της Ελλάδας και τα παιδιά αφού έκαναν εξαντλητικές πρόβες υπό την καθοδήγηση της κ. Μαρίας Κοκκαλάκη και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών – χορευτών, τον παρουσίασαν σε γονείς και κηδεμόνες.
Α’ τάξη: Συρτός Νάξου
Β’ τάξη: Σιάνος Κω
Γ’ τάξη: Ηπειρώτικος Συρτός
Δ’ τάξη: Σιγανός Ηρακλειώτικος
Ε’ τάξη: Κότσαρι
ΣΤ’ τάξη: Χανιώτικος Συρτός
Στη συνέχεια ακολούθησε το τμήμα του ολοημέρου του σχολείου μας με ένα πρόγραμμα που τα συνδύαζε διάφορα είδη και μουσικές.
Ήταν πραγματικά μία εκδήλωση που κέρδισε τις εντυπώσεις και τα χειροκροτήματα όλων όσοι την παρακολούθησαν. Αξίζουν συγχαρητήρια στην κ. Μαρία Κοκκαλάκη για την ιδέα, την οργάνωση και την εκτέλεση του όλου εγχειρήματος.











