Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε η τελική σχολική γιορτή του σχολείου μας, η οποία σηματοδότησε την ολοκλήρωση μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και καλλιτεχνικές δράσεις, χαρίζοντας στο κοινό όμορφες στιγμές, γέλιο, συγκίνηση και περηφάνια. Η γιορτή αποτέλεσε το επιστέγασμα της προσπάθειας και της συνεργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης ήταν η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης. Οι τελειόφοιτοι του Δημοτικού αποχαιρέτησαν το σχολείο τους, τους δασκάλους και τους συμμαθητές τους, έχοντας στις αποσκευές τους πολύτιμες γνώσεις, εμπειρίες, φιλίες και αναμνήσεις που θα τους συνοδεύουν στα επόμενα βήματά τους.
Ευχόμαστε από καρδιάς στους αποφοίτους μας καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα στο Γυμνάσιο, να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να προχωρούν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της γιορτής, καθώς και στους γονείς που στήριξαν με αγάπη και ενδιαφέρον τις προσπάθειες των παιδιών.
Καλή πρόοδο στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και καλό καλοκαίρι σε όλη τη σχολική μας κοινότητα! 🎓🌟📚☀️💙




