Πετρέλαιο – Από το υπέδαφος στο σπίτι μας.

[slideboom id=620557&w=425&h=370]

 

 

Κεφ. 34ο – Ανάλογα ποσά

[slideboom id=688041&w=425&h=370]

Δες το Φύλλο Εργασίας.  Αντέγραψέ το στον υπολογιστή σου,   λύσ΄ το και στείλ΄ το μου με e-mail  ή  εκτύπωσέ το  ή  αντέγραψέ το στο τετράδιό σου,  λύσ΄ το  και φέρ΄ το  να το δω.

Φ.Ε. στα Ανάλογα Ποσά.

Ταινία – Τα δελφινάκια του Αμβρακικού

Κεφ. 33ο – Σταθερά και μεταβλητά ποσά.

Σε τι διαφέρουν τα  “ποσά” από τις  “τιμές”

Σε τι διαφέρουν τα  “σταθερά”  από τα ” μεταβλητά ποσά”

Εξασκήσου :   Ποσά και τιμές

 

Δες το Φύλλο Εργασίας.  Αντέγραψέ το στον υπολογιστή σου,   λύσ΄ το και στείλ΄ το μου με e-mail  ή  εκτύπωσέ το  ή  αντέγραψέ το στο τετράδιό σου,  λύσ΄ το  και φέρ΄ το  να το δω.

 Φ.Ε. Σταθερά και μεταβλητά Ποσά.

Κεφ. 32 – Αναλογίες.

[slideboom id=683543&w=425&h=370]

Διάβασε το μάθημα από το ψηφιακό σχολείο. (άνοιξε όλους τους υπερσυνδέσμους)

Πάτησε στις σωστές απαντήσεις.

Δες το Φύλλο Εργασίας.  Αντέγραψέ το στον υπολογιστή σου,   λύσ΄ το και στείλ΄ το μου με e-mail  ή  εκτύπωσέ το  ή  αντέγραψέ το στο τετράδιό σου,  λύσ΄ το  και φέρ΄ το  να το δω.

Φ.Ε. Στις Αναλογίες.( Χιαστί θα βρω το χ ).

Πηγές ενέργειας.

[slideboom id=616568&w=425&h=370]

Δες όλα τα κεφάλαια για την ενέργεια από το http://anoixtosxoleio.weebly.com/.

Μορφές ενέργειας. 

Δες για την ενέργεια από το ψηφιακό σχολείο . ( Άνοιξε όλους τους υπερσυνδέσμους)

Δες για την ενέργεια εδώ( πηγή: http://www.cie.org.cy/)

Πηγές Ενέργειας σταυρόλεξο.

Μορφές Ενέργειας

Κάθε φυσικό σύστημα περιέχει (ή εναλλακτικά αποθηκεύει) μία ποσότητα που ονομάζεται ενέργεια. Ενέργεια, συνεπώς, είναι η ικανότητα ενός σώματος ή συστήματος να παραγάγει έργο.

Οποιαδήποτε μορφή δράσης από τα παιδικά παιχνίδια μέχρι τη λειτουργία των μηχανών και από το μαγείρεμα τροφών μέχρι τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο προϋποθέτει κατανάλωση ενέργειας. Οι πράγματι πολυποίκιλες μορφές ενέργειας βρίσκονται πίσω από την ασύλληπτη ποικιλία των φυσικών φαινομένων.
Η ενέργεια με την οποία τροφοδοτείται ο πλανήτης μας προέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον Ήλιο. ( Πηγή:   wikipedia)

[slideboom id=615968&w=425&h=370]

Μορφές ενέργειας .(Πηγή: www.schools.ac.cy)

Κεφ. 23ο. – Η ζωή στις εύκρατες περιοχές.

Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα  στην τροπική ζώνη  και τις πολικές ζώνες. 

Η Βόρεια εύκρατη που βρίσκεται μεταξύ του Τροπικού του Καρκίνου και του Αρκτικού Κύκλου και 

η Νότια εύκρατη μεταξύ του Τροπικού του Αιγόκερω και του Ανταρκτικού Κύκλου.

[slideboom id=492989&w=425&h=370] 

   Διάβασε το μάθημα από το ψηφιακό σχολείο . Άνοιξε τους υπερσυνδέσμους.http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL100/418/2820,10641/

 

 

 

Κεφ. 31 – Από τους λόγους στις αναλογίες

[slideboom id=681887&w=425&h=370]

 

Οδηγίες (το παιχνίδι είναι στα αγγλικά):
  • Πάτησε “PLAY” για να μπεις στο παιχνίδι και έπειτα “CONTINUE” για να ξεκινήσεις.
  • Επίλεξε το ψευδώνυμό σου (ή άφησε αυτό που ήδη υπάρχει) και πάτησε “LOGIN” και “CREATE GAME” για ναδημιουργήσεις τον αγώνα.
  • Άφησε επιλεγμένο το “Public game” και ξαναπάτησε “CREATE GAME”, ώστε να ξεκινήσεις το παιχνίδι .
  • Δες τον δικό σου λόγο και κάνε κλικ από τα κουμπάκια στο λόγο που σχηματίζει αναλογία (ίσο λόγο με το δικό σου).

1.Τρέξε!  Βρες τις αναλογίες και βγες πρώτος. ( παιχνίδι)  

2.Βρες τις κάρτες που ταιριάζουν.

3.Και εδώ βρες μέσα από τις περισσότερες κάρτες, αυτές που ταιριάζουν μεταξύ τους.

4.Είσαι καλός σκοπευτής; Απόδειξέ το! Βρες τις σωστές αναλογίες. (παιχνίδι)

5.Εκτύπωσε  ή αντέγραψε και λύσε στο τετράδιό σου  στο τα προβλήματα ( Πηγή :http://www.e-papadakis.gr/)

6.Πες τους σωστούς λόγους και μετά επαλήθευσέ το.

7.Βρες τις σωστές αναλογίες.

8.Πάτησε τις σωστές απαντήσεις.

Δες το Φύλλο Εργασίας.  Αντέγραψέ το στον υπολογιστή σου,   λύσ΄ το και στείλ΄ το μου με e-mail  ή  εκτύπωσέ το  ή  αντέγραψέ το στο τετράδιό σου,  λύσ΄ το  και φέρ΄ το  να το δω.

Φ.Ε.στο Από τους λόγους στις αναλογίες.

 

Ενότητα 9 – Συσκευές

Οδηγίες χρήσης καφετιέρας

Με τι θα ασχοληθούμε :

  • Πώς δίνουμε οδηγίες
  • Πότε χρησιμοποιούμε στις οδηγίες μας προστακτική και πότε υποτακτική
  • Π.ως γράφονται οι καταλήξεις της προστακτικής.

[slideboom id=680603&w=425&h=370]

[slideboom id=680599&w=425&h=370]

Ορθογραφία της προστακτικής στα Νέα Ελληνικά (κάνε κλικ στις ασκήσεις) από το http://users.sch.gr/ 

Πάμε μια βόλτα στον Γουέμπι; 

Με τι θα ασχοληθούμε :

  • Πώς δίνουμε πληροφορίες και οδηγίες για να χρησιμοποιήσουμε το διαδίκτυο
  • Πώς χρησιμοποιούμε τις εξαρτημένες προτάσεις που εισάγονται με το “να”

 

1. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ασφάλεια στο Διαδίκτυο !!

2. Για να είσαι ασφαλής στο διαδίκτυο ….

http://junior2.gr/

http://www.mathitis.gr/

http://www.netkids.gr/

http://www.asprilexi.com/

http://www.imeakia.gr/

http://spaceplace.nasa.gov

Το απέραντο Δάσος

Οι καινούριοι φίλοι της Άννας.

Παιχνίδι. 

[slideboom id=683032&w=425&h=370]

https://www.scribd.com/doc/252706170/%CE%A0%CE%91%CE%9C%CE%95-%CE%9C%CE%99%CE%91-%CE%92%CE%9F%CE%9B%CE%A4%CE%91-%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%93%CE%9F%CE%A5%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%99

 

Το μηχάνημα

Με τι θα ασχοληθούμε:

  • πώς φτιάχνουμε μια αφήγηση.
  • Ποια πρόσωπα και ποιους χρόνους χρησιμοποιούμε στην αφήγηση.

[slideboom id=685233&w=425&h=370]

Θυμάμαι πώς αφηγούμαι μία ιστορία

  • Ένα γεγονός, πραγματικό ή φανταστικό, μπορώ να το αφηγηθώ προφορικά ή γραπτά.
  • Είναι σημαντικό να ακολουθώ τη χρονική  σειρά που έγιναν τα γεγονότα.
  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω Αόριστο, Παρατατικό ή ιστορικό Ενεστώτα.
  • Μπορώ να αφηγηθώ σε α΄πρόσωπο. Στην περίπτωση αυτή η αφηγητής συμμετέχει στην ιστορία.

Κοίταξε στην πρώτη παράγραφο του κειμένου μας, να βρεις ποιος αφηγείται την ιστορία μας.

Μπορώ , όμως, να αφηγηθώ σε γ΄πρόσωπο την ιστορία. Στην περίπτωση αυτή Δε συμμετέχει ο αφηγητής, δεν είναι δηλαδή ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας

 

ΟΔΗΓΙΕΣ για την Περίληψη

Θυμάμαι ότι:
  • Γράφω την περίληψη σε ΜΙΑ παράγραφο
  • Τη γράφω πάντα σε γ΄πρόσωπο και ΔΕΝ εκφράζω σκέψειςμου, συναισθήματά μου, κρίσεις μου.
  • Βρίσκω πρώτα το ΘΕΜΑ του κειμένου
  • Υπογραμμίζω σε κάθε παράγραφο τη θεματική πρόταση και λέξεις κλειδιά
  • Γράφω τους πλαγιότιτλους
  • Χρησιμοποιώ ελάχιστα επίθετα, αποφεύγω τις λεπτομέρειες. Ενώνω με συνδετικές λέξεις φράσεις

Στην τάξη σημειώσαμε το θέμα και υπογραμμίσαμε τις λέξεις-φράσεις κλειδιά
Αρχίζουμε, λοιπόν…..

  • Ο συγγραφέας στο αφήγημα αυτό μας μιλάει για………………
  • Αμέσως μετά γράφω Ποιοςπού, πότε , ποιο ήταν το αρχικό γεγονός

(Γιάννης καφετζής , κτίριο, ένα πρωί, μηχάνημα)

  • Στη συνέχεια αναφέρω με τη σειρά τις ενέργειες που έκανε ο Γιάννης και με μία δυο λέξεις τα συναισθήματά του

     

(Προσοχή στις λέξεις που θα συνδέουν: πρώτα, στην αρχή, έπειτα, μετά, στη συνέχεια, ακολούθως, ύστερα, τέλος …)                                                                      ( Πηγή : http://daskalabm.blogspot.gr/)

 

 Περιπέτεια με την τηλεόραση ( κείμενο από το ψηφιακό σχολείο)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση