Πολιτιστικό πρόγραμμα

ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΜΑΘΗΣΗ

Ο Mezirow διαμορφώνει μια επιστημονικά τεκμηριωμένη θεωρία, εκκινώντας από επιχειρήματα που συνδέονται με την αναπτυξιακή πορεία του ατόμου από την παιδική ηλικία μέχρι την ενηλικιότητα. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι το άτομο από την παιδική ηλικία αφομοιώνει τα αξιακά πρότυπα του κοινωνικοπολιτισμικού περιβάλλοντος και με βάσει αυτά ερμηνεύει την πραγματικότητα/εμπειρία. Αναπτύσσει, έτσι, ένα αντιληπτικό σύστημα, το οποίο εσωτερικεύεται μέσω της κοινωνικοποίησης και συγκροτεί ένα ισχυρό προσωπικό σύστημα αξιών, δημιουργώντας νοηματικούς συσχετισμούς-απόψεις, όπως αναφέρει ο Mezirow(Κόκκος,2008:76 και , Αποστολοπούλου-Μέγα, 1990:2)

Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 8 Δεκέμβριος 2016 στις 22:45 και βρίσκεται κάτω από Χωρίς κατηγορία. Μπορείς να παρακολουθείς τα σχόλια για το άρθρο χρησιμοποιώντας RSS 2.0 τροφοδότης (feed). Μπορείς να αφήσεις ένα σχόλιο, ή να κάνεις παράθεσηστο δικό σου site.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων