Πολιτιστικό πρόγραμμα

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Όνομα:                                    Φραγκίσκα – Δέσποινα

Επώνυμο:                                Φιλιππούση

Ημερομηνία Γέννησης:          4/9/1966

Οικογενειακή Κατάσταση:     Έγγαμη με δύο κόρες

Διεύθυνση Κατοικίας:                        Ηλείας 15, Άγιος Δημήτριος, 17341

Τηλέφωνο:

Ε-mail:                                     f.filippousi@gmail.com

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

  1. Πτυχιούχος Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείου
  2. Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Εξομοίωση)

 

ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ:

29 έτη

 

ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩ:

Εργάζομαι ως Δασκάλα στο 8Ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου.

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:

Βασικές γνώσεις Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας

 

ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ Η/Υ:

Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ:

  1. 6-8/9/1988: Διδακτικά προβλήματα και διδακτικές πλάνες, 7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής
  2. 13-14/5/1989: Μαθησιακές δυσκολίες, Κολέγιο Αθηνών
  3. 4/1995 – 6/1995: Διδακτική της Ιστορίας και Μουσειοπαιδαγωγική
  4. 1/11/1995 – 22/12/1995: Ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη, ΥΠΕΠΘ
  5. 17-18/1/1996: Συνάντηση με τη ΠΕ, Δ’ Δ/νση ΠΕ, Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
  6. 1/4/1996 – 31/5/1996: Σωματική και Ψυχική Υγεία : Ανατροφή, υγιεινή και πρόληψη σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, ΥΠΕΠΘ
  7. 12-14/6/1998: ΜΕΛΙΝΑ – Εκπαίδευση και Πολιτισμός, ΥΠΕΠΘ
  8. 11/3/2003 – 15/5/2003: Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, ΙΕΚ Αγίου Δημητρίου
  9. 25/5/2005: Νέες προσεγγίσεις στη δυσλεξία, δυσαριθμησία. Διάγνωση, Προγράμματα Αντιμετώπισης, ΥΠΕΠΘ
  10. 2007 – 2008: Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών – Αγωγή υγείας με τίτλο «Εμένα με νοιάζει», ΥΠΕΠΘ
  11. 25/1/2008: Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο – για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ΥΠΕΠΘ
  12. 6/2008: Αντιμετώπιση Αγχογόνων καταστάσεων – Στήριξη μαθητών σε καταστάσεις κρίσεων στο σχολείο, ΥΠΕΠΘ
  13.  2008 – 2009: Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι και στο σχολείο, ΥΠΕΠΘ
  14. 2009 – 1010: Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Το πράσινο στη πόλη και γύρω από αυτήν», ΥΠΕΠΘ
  15. 16/5/2012: Δημιουργικές πρακτικές μάθησης: από τη θεωρία στην πράξη, ΥΠΕΠΘ
  16. 17/5/2012: Ο κήπος των συναισθημάτων, ΥΠΕΠΘ
  17. 6/9/2013: Παρουσίαση και ανάπτυξη προγραμμάτων καινοτόμων δράσεων, ΥΠΕΠΘ
  18. 23/10/2013: Ψυχική υγεία – Συμπεριφορά των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, ΥΠΕΠΘ
  19. 20/5/2013, Πρώτες βοήθειες στην έκτακτη ανάγκη, ΥΠΕΠΘ
  20. 20/6/2013, Πρόληψη της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, ΥΠΕΠΘ
  21. 5/12/2013: Εκπαίδευση και βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού που έργου, ΥΠΕΠΘ
  22. 2013 – 2014: Πολιτιστικό πρόγραμμα «Τρέχει τρέχει το νερό», ΥΠΕΠΘ
  23. 5/9/2014: Πρόγραμμα Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων «Βήματα για τη ζωή», Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης 44ης Περιφέρειας Αθηνών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

  1. Γράμματα στην άμμο, Βιβλίο για παιδιά που έχουν τελειώσει την Α’ Δημοτικού, 2010, Εκδόσεις ΕΝΑΣΤΡΟΝ.
  2. Γράμματα στην άμμο, Βιβλίο για παιδιά που έχουν τελειώσει την Β’ Δημοτικού, 2010, Εκδόσεις ΕΝΑΣΤΡΟΝ.
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση