Το εργαστήριο του Άγιου Βασίλη έφερε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σχολείο μας!
Για τρεις μέρες το σχολείο μας μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό Εργαστήριο του Άγιου Βασίλη! Οι μαθητές/τριές μας δούλεψαν με μεράκι, φαντασία και γιορτινή διάθεση για να δημιουργήσουν λογιών λογιών στολίδια, γούρια για καλοτυχία, ευχετήριες κάρτες, ημερολόγια και άλλα πολλά!
Και μέσα σ΄ όλα αυτά οι μαθητές/τριες της ΣΤ‘ μας διασκέδασαν με ένα χαρούμενο, εορταστικό happening!
Κι επειδή γιορτές χωρίς γλυκά δεν γίνονται, τα παιδιά μας ετοίμασαν υπέροχες “Χριστουγεννιάτικες τρουφονοστιμιές“!
Τα μικρά κουζινοξωτικά της Β’ και της Δ’ τάξης, γεμάτα χαμόγελα, δημιουργικότητα με μαγικές κουτάλες, μπισκότα, τρουφόσκονη έφτιαξαν “γευστικά στολίδια” που μας χάρισαν μοναδικές γλυκές στιγμές. Τα τρουφάκια τους ήταν εξαιρετικά!
Κι επειδή το 5ο αγαπάει την τέχνη και τα Χριστούγεννα πάμε θέατρο …τη Δευτέρα, τελευταία μέρα των μαθημάτων μας, οι μαθητές/τριες μας παρακολούθησαν την παράσταση “Ρωμαίος και Ιουλιέτα” του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ στο θέατρο Ακροπόλ.
Ευχαριστούμε τους/τις μαθητές/τριες μας για τις χαρούμενες , γιορτινές στιγμές που έκαναν το σχολείο μας να λάμψει!!!!
Ευχόμαστε σε όλες και όλους
Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένη χρονιά!!!
Οι Χριστουγεννιάτικες τρουφονοστιμιές!
Οι χριστουγεννιάτικες δράσεις μας!
Από την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Ρωμαίος και Ιουλιέτα”!