Πολύτιμη ήταν η συμβολή του Γ.Βότση( με σχετικό άρθρο του στην εφημερίδα ”Ελευθεροτυπία” στις 11-5-2006 )στον αγώνα που έδωσαν οι “ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ”για να σώσουν από το τσιμέντωμα το πάρκο της πλατείας 25ης Μαρτίου όπου σύμφωνα με την απόφαση 240/2002 του Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας προβλεπόταν ανέγερση Μουσείου ύψους 11μ. (αντίθετα με το φαινομενικά χαμηλού ύψους κτίριο της μακέτας) παρ΄ότι για το σκοπό αυτό είχε προεπιλεγεί άλλος χώρος στην παραδοσιακή συνοικία “Βαρόσι”.